Gå til innhold

Kollega med barn som lever i en grisebinge av en leilighet

AnonymBruker
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Hvorfor er du her inne da?

Klarer du ikke å "regulere deg selv" slik at du ikke trenger å gå inn på tråder og svare folk?

Ts

Anonymkode: ce03c...50d

Jeg svarte her fordi jeg synes det er pyton når noen henger andre ut på nett, gjør det med vilje veldig gjenkjennelig slik at vedkommede vil kjenne seg igjen i detaljene om både deg og henne. og så stå helt på bakbena og nekter å ta ansvar når noen kommenterer på oppførselen. Alt du ønsker er jo å henge vedkommede ut, og du ønsker tydeligvis at hun skal kjenne igjen deg OG seg selv, og at hun skal sitte der og være lei seg. Og så er du sur for at jeg trekker frem det, fordi er kansje ikke så gøy å forholde seg til. 

Om det også er slik at tråden ligger på facebook nå så er du vel ekstra fornøyd?

Anonymkode: dcb2f...696

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg snakket med min kollega i dag på en forsiktig måte, og sa jeg syntes det var litt stusselig hjemme hos henne mtp mangel på møbler og ødelagte møbler, og tilbød meg å hjelpe henne.

Hun sa at hun forstod at jeg ikke hadde likt å bo slik, men hun trivdes hjemme og hadde ikke behov for oppgradering.

Ts

Anonymkode: ce03c...50d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Larissa 2 skrev (14 timer siden):

Du er klar over at endel av disse innleggene også postes på Fb? Sånn som dette ble. Stakkars dame hvis hun får opp dette i feeden sin. Men tilbake til innlegget (hvis det er sant da 🤔), dette høres jo helt ekstremt ut da 😳Litt rot og skitt må man kanskje se gjennom fingrene med, men sofabord av reklameaviser og knekt bordbein støttet opp av ukeblader 🙈Snakk fortrolig med henne og tilby deg hjelp med å få orden på det viktigste. Det må jo være en grunn til at hun orker å ha det sånn 😔

Jeg spør heller hvorfor kg er så tette i nøtta og publiserer det på fb jeg. Litt må de klare å tenke. Om de ikke har produsert det selv da….

Anonymkode: 8af80...8d6

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå ned fra deres høye hester, kjære dømmende Karens. Jeg kjenner en familie som bor i en slik leilighet. Barna deres er høyt elsket og har et fint barndom. Det ytre er ikke et speibilde av det indre.

Anonymkode: 5a7cf...7e3

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må innrømme at når noe er såpass gjennkjennlig, dvs at man kan vite hvem det er, så er det ille. Og jeg hadde kopiert og vist det til den som var omtalt om det hadde vært en av mine bekjente. 

Anonymkode: f9ccd...3e4

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En god venn hadde tilbudt seg å hjelpe til. Eller bare bestemt seg for å hjelpe til.

Når man lever i sånt rot kan man fort føle seg helt overmannet av rot rundt seg og føle at man aldri kommer noen vei. 

Kan være hun er sliten. Deprimert. Prøver å fokusere på andre ting hun faktisk kan gjøre noe med. 

Anonymkode: 3da69...8c0

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...