anonymLala Skrevet søndag kl 18:29 #21 Del Skrevet søndag kl 18:29 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Så det jeg da ikke fatter er hvorfor hun er opptatt av at vi skal gifte oss. Jeg nevnte det for et år siden bare at vi kanskje kunne gjøre det. Nå har hun hatt flere runder med sinne fordi jeg ikke har fridd enda. Anonymkode: 9559b...148 Hadde jeg vært henne hadde jeg vært skuffet over at mannen jeg har vært sammen med i 13-14 år ikke holder ord. Dette er tydeligvis viktig for henne, og du ser hun er frustrert over det, alikevel har du ikke fridd enda? Skjønner du ikke hvorfor hun føler seg sviktet?! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 18:37 #22 Del Skrevet søndag kl 18:37 Husk at kjærlighet ikke kun handler om sex. Mange kvinner mister sex-lyst etter overgangsalder, og mange menn mister potensen. Så det er viktig at et forhold er basert på mer enn sex. Men kos er viktig, og viser at et forhold er godt. Kyss, klemmer og holde rundt hverandre. Så var det resten da. Man må samarbeide godt om oppgaver. Gi hverandre litt fri innimellom. Gjøre koselige ting sammen. Vise at man respekterer og ser hverandre. Bry seg om hvordan den andre har det. Gjøre noe for å vise at man setter pris på hverandre. Gjerne overraske hverandre litt. Vet ikke hvor flink TS er til sånne ting. Å plutselig grafse noen på puppene virker litt sånn fjortis for meg. Ikke noe godt voksne damer syns er topp. Så der bommet du nok litt TS. Prøv heller å be henne med på en koselig gåtur en kveld, eller et glass vin og en god prat uten noen form for skjerm på. Kino, teater, en helg på hotell osv. Vis interesse for hva hun tenker og føler. Og at du tar din halvdel av husarbeid og jobb med barna er vel en selvfølge? Anonymkode: 7dc1d...b79 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 18:39 #23 Del Skrevet søndag kl 18:39 anonymLala skrev (10 minutter siden): Hadde jeg vært henne hadde jeg vært skuffet over at mannen jeg har vært sammen med i 13-14 år ikke holder ord. Dette er tydeligvis viktig for henne, og du ser hun er frustrert over det, alikevel har du ikke fridd enda? Skjønner du ikke hvorfor hun føler seg sviktet?! Ja det er godt mulig at en del av dette startet med det Anonymkode: 9559b...148 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 18:40 #24 Del Skrevet søndag kl 18:40 Huff. Høre ikke bra ut dette. Ikke gift dere nå i hvert fall. Dere må ta tak i ting først og se om det blir bra med dere. Anonymkode: f5daa...053 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 18:42 #25 Del Skrevet søndag kl 18:42 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Vet ikke hvor flink TS er til sånne ting. Å plutselig grafse noen på puppene virker litt sånn fjortis for meg. Ikke noe godt voksne damer syns er topp. Så der bommet du nok litt TS. Prøv heller å be henne med på en koselig gåtur en kveld, eller et glass vin og en god prat uten noen form for skjerm på. Kino, teater, en helg på hotell osv. Vis interesse for hva hun tenker og føler. Og at du tar din halvdel av husarbeid og jobb med barna er vel en selvfølge? Anonymkode: 7dc1d...b79 Ja jeg bommet, hadde holdt på litt og trodde sånn halvveis at hun var med. Til Hun sa nei og så fortsatte jeg med ja det der. Anonymkode: 9559b...148 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 10:02 #26 Del Skrevet i går, 10:02 TS, ser du svarer på en del annet her, men det ser ikke ut som mynten har ramlet ned helt i forhold til at du har lovet henne bryllup og giftemål og brutt løftet? Hvis du tar en samtale med henne og spør henne om hvordan hun ser for seg fremtiden, legger frem en plan for at dere må ta tak i tingenes tilstand og at dere kan f.eks holde bryllup (for det vil du vel om forholdet er bra fremover og du har fridd??) 1 år fra nå, med et forslag til dato og diskutere litt hva dere begge ønsker - ser du for deg at det løsner hos henne? Anonymkode: d9d4a...8bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 16:29 #27 Del Skrevet i går, 16:29 AnonymBruker skrev (6 timer siden): TS, ser du svarer på en del annet her, men det ser ikke ut som mynten har ramlet ned helt i forhold til at du har lovet henne bryllup og giftemål og brutt løftet? Hvis du tar en samtale med henne og spør henne om hvordan hun ser for seg fremtiden, legger frem en plan for at dere må ta tak i tingenes tilstand og at dere kan f.eks holde bryllup (for det vil du vel om forholdet er bra fremover og du har fridd??) 1 år fra nå, med et forslag til dato og diskutere litt hva dere begge ønsker - ser du for deg at det løsner hos henne? Anonymkode: d9d4a...8bf Det har vært noe gråt og sinne til at jeg ikke frir eller har nevnt at vi venter litt til ja. Men at det kunne utgjøre så mye det har jeg egentlig ikke trodd, men når du sier det nå kan det faktisk være en stor årsak. Jeg er ikke den skarpeste kniven når det kommer til damer Anonymkode: 9559b...148 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 20:04 #28 Del Skrevet i går, 20:04 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg er ikke den skarpeste kniven når det kommer til damer Det er det vel ingen som forlanger? Men kanskje når det gjelder å forstå, eller kommunisere med henne du har vært sammen med i en halv mannsalder. Anonymkode: a8571...3b6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå