AnonymBruker Skrevet 1. desember 2024 #21 Del Skrevet 1. desember 2024 Fordi baby...😄 Anonymkode: d8e75...8da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2024 #22 Del Skrevet 1. desember 2024 Fordi jeg er plingvåkep normalt på dette tidspunktet Anonymkode: 16e54...726 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ThereGoesBob Skrevet 1. desember 2024 #23 Del Skrevet 1. desember 2024 Får ikke sove etter at jeg var hos tannlegen på fredag. Muligens en slags euforisk følelse av glede eller lettelse som holder meg våken. Ikke noe smerter heller. Men nå som klokken nærmer seg 08 er jeg overtrøtt, så jeg bør vel snart innta horisontalen.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iso1 Skrevet 1. desember 2024 #24 Del Skrevet 1. desember 2024 Fordi jeg skal ting og steder. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2024 #25 Del Skrevet 1. desember 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg har katt... Anonymkode: 3ea11...c55 Ble vekket av katten på slaget 07. Perfekt, så kan jeg kose meg med kaffekoppen og litt alenetid før resten av huset våkner. Anonymkode: e8e5c...26e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minya Skrevet 1. desember 2024 #26 Del Skrevet 1. desember 2024 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Ble vekket av katten på slaget 07. Perfekt, så kan jeg kose meg med kaffekoppen og litt alenetid før resten av huset våkner. Anonymkode: e8e5c...26e Du også? Jeg våknet av den fantastiske hork-hork-hork-lyden av en katt som kaster opp. HrMinya hadde allerede stått opp fordi han skulle på jakt, så han ordna opp, men jeg var våken nok til å kjenne at jeg var sulten, begynte å tenke på mat, årets andre juledags middag og ingredienser jeg trenger til det, så jeg begynte å søke opp det jeg trenger, og var våken nok til å finne på å stå opp halv åtte XD 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CAPS LOCK Skrevet 30. desember 2024 #27 Del Skrevet 30. desember 2024 Fordi jeg pleier å være oppe så seint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 31. desember 2024 #28 Del Skrevet 31. desember 2024 Fordi jeg just har returnert hjem fra en vinaften/insult-fest hos min barndomskompis og fortsatt nabo.. Jeg elsker den avvikende skap-homoen som om han var min egen bror ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 31. desember 2024 #29 Del Skrevet 31. desember 2024 Alltid tidlig oppe, men hosten min fikk meg opp i dag. Nokså frisk når oppe, men hostete da jeg våknet. Koseligere å stå opp og koke kaffe og tenne lys Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 31. desember 2024 #30 Del Skrevet 31. desember 2024 Fordi jeg drar på jobb om 20 minutter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet 31. desember 2024 #31 Del Skrevet 31. desember 2024 Jeg våkner stort sett halv fem, fem. Har store utfordringer med søvn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå