Gå til innhold

Noen menn her over 40 som ligger med kvinner i tjue årene?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Enig

Leste om 50åringen som lå med jenter på institusjon for avrusning

Bare kvalmt 

Anonymkode: 9b2da...a53

Å utnytte en leder posisjon eller behandler posisjon er problematisk uansett alderen på partneren.

Det er noe annet enn stor forskjell i alder generelt.

Anonymkode: 53adb...9d3

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Enig

Leste om 50åringen som lå med jenter på institusjon for avrusning

Bare kvalmt 

Anonymkode: 9b2da...a53

Urovekkende og forferdelig trist.

Leste nettop om noen tenåringer som ble overgrepet av en mann på 50, som manipulerte. Og hun ene døde? Samme sak? 

Syke tilstander i verden. 

Noe må gjøres så ikke galinger får tilgang til sårbare, føler det skjer for mye av den slags. Om det er leger, frivillige, prester, psykologer, det er så mye galt.

Anonymkode: fc34a...1d1

• Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Ja får håpe for din del,at du ser ut som Brad Pitt da🙈

Anonymkode: 506ba...952

Brad Pitt var penest da han var i midten og slutten av tyveårene. Ingen 41 åring ser ut som Brad Pitt i den alderen.

Anonymkode: c6326...a7a

• Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Menn ser best ut fra 35 og oppover.

Anonymkode: 279e9...a35

Hilsen mann

• Liker 5
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noe stort for deg å diskutere? Og hva som om de gjør det?

gift kvinne 36 og 3 barn

Anonymkode: dad3e...602

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

16-21 åringer er ekstremt lette å dra. De er kåte som faen, de vil prøve nye ting, de vil gjøre ting som de vet foreldrene ikke vil de skal gjøre, de vil gjøre noe "crazy" de kan fortelle venninnene sine og de vil ha bekreftelse fra menn.

Det er mye enklere å dra en 8/10 18-åring enn en 5/10 28-åring. De vil som oftest pule flere ganger for dag og prøve alt også.

Anonymkode: 72730...5fe

Interessant, så hva vil du vil til kg brukere som sier unge kvinner aldri vil ha eldre menn? Det stemmer jo ikke

Anonymkode: 301d7...396

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Ja får håpe for din del,at du ser ut som Brad Pitt da🙈

Anonymkode: 506ba...952

En sånn mann sitter ikke på KG og forteller om at han ser bra ut og har draget. 

Anonymkode: bcf02...861

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Nei. Du du menter på den vanlige måten alle kvinner må kjøpes på?

Anonymkode: e5238...ef3

?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gjort det med 5-6 kvinner i de siste årene. Fra 23-29 år. Når det blir mer 25 års forskjell synes jeg det er litt mye, men det kommer veldig an på modenheten og personligheten til damen. Jeg har opplevd en 23-åring som er mer moden en de fleste 40-åringer. 

De fleste kvinner vil sikkert ha en jevnaldrende til forhold, men det er fortsatt endel som enten foretrekker modne menn - eller har lyst til å oppleve det som en engangsgreie. Så lenge det er frivillig fra begge, og ikke noe skjevt maktforhold kan det være en fin opplevelse for begge. Det er i hvert fall min erfaring.  

Anonymkode: b82fd...e70

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Jeg har gjort det med 5-6 kvinner i de siste årene. Fra 23-29 år. Når det blir mer 25 års forskjell synes jeg det er litt mye, men det kommer veldig an på modenheten og personligheten til damen. Jeg har opplevd en 23-åring som er mer moden en de fleste 40-åringer. 

De fleste kvinner vil sikkert ha en jevnaldrende til forhold, men det er fortsatt endel som enten foretrekker modne menn - eller har lyst til å oppleve det som en engangsgreie. Så lenge det er frivillig fra begge, og ikke noe skjevt maktforhold kan det være en fin opplevelse for begge. Det er i hvert fall min erfaring.  

Anonymkode: b82fd...e70

ja, jeg lå med en dame på 21 da jeg var 38. hun var helt åpen på at hun trengte erfaring, hadde visst kun ligget med to guttunger som ikke var særlig tess eller utholdende i sengen. hun takk meg for at jeg forklarte hvordan jeg liker å bli onanert og ridd, og hun nøt virkelig at jeg tok henne bakfra. nå er hun i et samboerforhold, og sier at hun kommer til meg straks hvis det blir slutt. hender vi går på hverandre på gaten eller konserter, og da er det alltid hyggelig å treffe hverandre. ingen sure miner. om hun er med typen, nikker hun og jeg bare kort til hverandre.

Anonymkode: f666a...c4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hilsen mann

Både menn og damer kan se flott ut selv om de er oppi årene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Både menn og damer kan se flott ut selv om de er oppi årene.

Selvfølgelig. Det er noe annet enn å si at menn ser best ut fra 35 og oppover.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

ja, jeg lå med en dame på 21 da jeg var 38. hun var helt åpen på at hun trengte erfaring, hadde visst kun ligget med to guttunger som ikke var særlig tess eller utholdende i sengen. hun takk meg for at jeg forklarte hvordan jeg liker å bli onanert og ridd, og hun nøt virkelig at jeg tok henne bakfra. nå er hun i et samboerforhold, og sier at hun kommer til meg straks hvis det blir slutt. hender vi går på hverandre på gaten eller konserter, og da er det alltid hyggelig å treffe hverandre. ingen sure miner. om hun er med typen, nikker hun og jeg bare kort til hverandre.

Hun takket deg for å bli lært opp i hvordan DU skal ha det digg? Alltod sjarmerende med barmhjertige eldre menn som tar uten å gi.

• Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Mente selvfølgelig ikke på den måten.

Hva slags måte mente du da?

Kvinner må alltid kjøpes på et vis.

Anonymkode: 5d1e9...28b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Selvfølgelig. Det er noe annet enn å si at menn ser best ut fra 35 og oppover.

Det er noen som synes det 🤷‍♂️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Kvinner må alltid kjøpes på et vis.

Anonymkode: 5d1e9...28b

Jøss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Hun takket deg for å bli lært opp i hvordan DU skal ha det digg? Alltod sjarmerende med barmhjertige eldre menn som tar uten å gi.

haha, lærte henne hvordan hun kan gjøre det godt for menn. hun fikk også oppleve god bruk av fingre og kuk. hun var glad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kvinne og jeg liker best menn som er eldre. Disse som helt tydelig har hatt draget hele livet og som fremdeles holder seg bra.  Er de selvsikker og maskulin så blir jeg svak.. når jeg var i 20 årene var jeg med menn i 30 og 40 årene, nå i 30 årene liker jeg menn i 40 og 50 årene. Det kalles nok daddy issues på godt norsk. Mange jenter som har det.

Anonymkode: 44488...9da

• Hjerte 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...