AnonymBruker Skrevet lørdag kl 23:20 #1 Del Skrevet lørdag kl 23:20 Hei. Skal veldig tidlig på jobb mandag for å løse en oppgave, jobben gjøres ikke på kontoret så det er lengre reisevei. Drar derfor søndag og overnatter på hotell i 2 døgn, jobben er ferdig tirsdag så drar hjem på kvelden. Hvordan er dette hos deg, får du noe ‘lønn’ for at man må reise hjemmefra søndag og være borte hjemmefra i 2 døgn? Anonymkode: 281c5...cba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 07:54 #2 Del Skrevet søndag kl 07:54 Hos oss betaler vi lønn for reisetiden (100% overtid om det er søndag) fra hjem til hotell/retur for vanlige ansatte. Daglig leder + noen få andre stillinger har ingen lønnstillegg for dette da de har særlig uavhengige stillinger. Vi betaler også diett etter statens satser. Anonymkode: 89595...aa9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 09:05 #3 Del Skrevet søndag kl 09:05 Praksisen avhenger vel og av om å reise dagen før er frivillig eller nødvendig for å komme frem til arbeidsstedet i tide? Anonymkode: 9bf36...494 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 10:17 #4 Del Skrevet søndag kl 10:17 Hva jobber du med da? Er du pålagt å reise kvelden før, eller gjør du det frivillig? Hos oss får vi én reisedag med lønn ved reise til og fra arbeidsstedet. Tar reisen mer enn et døgn får vi ikke noe ekstra. Hvis jeg f.eks må ta tidlig fly fra Gardermoen kl 07:00 klarer jeg ikke å komme meg dit med kollektivtransport, og får dermed dekket hotell. Jeg får ikke noe ekstra lønn eller avspasering for natten på hotellet. Anonymkode: 23ece...13b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 13:35 #5 Del Skrevet søndag kl 13:35 Jeg får skrive reisetid som da lagres i fleksitidskontoen og avspaseres senere. Offentlig sektor. Mannen min får ingenting. Veldig kjekt når han nylig brukte 2 lørdager og 2 søndager på å reise til andre siden av jorda og ikke fikk en dritt ekstra for det, mens jeg måtte avspasere en halvtime hver dag for å hente barn i barnehagen de 14 dagene han var borte. Privat sektor. Ja jeg er litt bitter. 😂 Anonymkode: 03993...3fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå