AnonymBruker Skrevet søndag kl 09:08 #21 Del Skrevet søndag kl 09:08 Har dere oppdatert VR-sonen nå da? Man trenger ikke TV, og man trenger ikke så himla mye plass. Jeg hadde nok bedt henne spille på rommet eller loftstua. Hun vil sikkert spille i stua fordi hun vil være nær dere, og dere kan se alt det kule hun gjør. Anonymkode: 39497...bf2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 09:12 #22 Del Skrevet søndag kl 09:12 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Når hun har knust TV-en ser jeg ingen grunn til at hun skal fortsette å spille i stuen. Da får hun lære seg å spille med mindre plass på rommet sitt eller hun får ta en spillpause. Anonymkode: 852af...9c9 Så om du knuser en kaffekopp da må du drikke av termokopp resten av livet for å unngå at du gjør det igjen altså. Anonymkode: 858b1...827 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 09:29 #23 Del Skrevet søndag kl 09:29 Det får de gjøre i kjellerstua, annekset eller loftstua Anonymkode: 3066e...f2b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 09:58 #24 Del Skrevet søndag kl 09:58 Støtter ingen VR i stua Anonymkode: 71879...5c9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 09:59 #25 Del Skrevet søndag kl 09:59 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Så om du knuser en kaffekopp da må du drikke av termokopp resten av livet for å unngå at du gjør det igjen altså. Anonymkode: 858b1...827 Hvis man knuser en kaffekopp til flere tusen kr så må man heller belag seg på å bruke en til 50 kr i stedet. Anonymkode: 7c333...b5a 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 10:30 #26 Del Skrevet søndag kl 10:30 AnonymBruker skrev (1 time siden): Så om du knuser en kaffekopp da må du drikke av termokopp resten av livet for å unngå at du gjør det igjen altså. Anonymkode: 858b1...827 Nei. Men knuser man en kaffekopp som koster like mye som en ny tv så får man en helt ordinær kaffekopp neste gang. Hos oss ville vi aldri kjøpt ny tv i denne situasjonen. Vi ville hentet tv fra loftsstue. Det ville og vært uaktuelt å spille i stua i utgangspunktet. TS skriver mannen sin, betyr det at han ikke er far til barnet og hun derfor føler han er for streng? Anonymkode: 852af...9c9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 10:38 #27 Del Skrevet søndag kl 10:38 Jeg hadde reagert som mannen din med forbud mot spilling foran ny tv. MÅ man spille da? I såfall langt unna familiens store dyre tv. Så ingen slik spilling her nei, og er det ikke plass på andre rom må hun slutte med det tullete vr-greiene. Anonymkode: b2c5a...e41 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 10:42 #28 Del Skrevet søndag kl 10:42 Her spilles det i stua, uaktuelt å skyve ungene bort , vi bruker tid sammen Anonymkode: cff08...b30 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet søndag kl 11:22 #29 Del Skrevet søndag kl 11:22 Hun var jo bare uheldig, det er sånt som skjer når man har barn. Jeg hadde tilrettelagt for vr-spilling unna tv og hatt en god forsikring. 2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hactar Skrevet søndag kl 12:09 #30 Del Skrevet søndag kl 12:09 AnonymBruker skrev (1 time siden): Her spilles det i stua, uaktuelt å skyve ungene bort , vi bruker tid sammen Anonymkode: cff08...b30 Hvor mye kontakt har du med barnet mens det bruker VR-briller? Vi bruker tid sammen, men ingen av oss gjør støyende egenaktiviteter i stua. Er ikke med på tankegangen at barna skyves bort bare fordi de må herje eller bråke et annet sted enn stua. Det gjelder jo meg også. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eva-Lena Skrevet søndag kl 12:18 #31 Del Skrevet søndag kl 12:18 Hun får spille på rommet eller loftstua, hvis ikke får hun la være å spille. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hmmmmmm Skrevet søndag kl 12:19 #32 Del Skrevet søndag kl 12:19 Dere brukte sikkert forsikringen på TV-en? Og hva med å bruke møbelknotter?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 12:28 #33 Del Skrevet søndag kl 12:28 Jeg ville hundre prosent respektert mannen min i dette, uavhengig av om jeg var enig. Som foreldre skal en stå sammen. Anonymkode: 3a97c...8d0 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 12:32 #34 Del Skrevet søndag kl 12:32 Var det ikke far som hadde dratt ut TV-benken så VR-sonen ble feil, da? Merkelig å straffe jentungen for det. Anonymkode: 85d22...392 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 12:36 #35 Del Skrevet søndag kl 12:36 Her spiller de i stua. Rommene deres er små og vi har nå bare en stue. Høres ut som de fleste bor i palass her. Anonymkode: 43e9b...d55 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet søndag kl 12:39 #36 Del Skrevet søndag kl 12:39 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Hei. ungdommen har spilt vr i stua i en lang periode, men har hatt en avbrekk. Da barnet skulle spille forrige helg greide hun å komme borti TV-en og den ble ødelagt. 😩 Årsaken skyldes at TV-en hadde blitt flyttet litt utover (tv benken) og innstillingene på vr (sonen) ikke var oppdatert. Ny tv på plass og min mann nekter å la ungdommen spille i stua. Spillet hun spiller krever stor plass og hun mener rommet er for liten. Min mann har 2 argumenter for at hun ikke skal spille; 1) Hun kan knuse TV-en igjen 2) Vil ikke flytte tv benken «ut og inn» da dette kan skade gulvet. Jeg forstår min mann, men samtidig mener jeg vi må finne andre løsninger. mitt barn mener stua har den plassen som trengs for å spille og at soverom og loftstue blir for lite (for øvrig en stor tv der og…). Jeg faller litt imellom barnet og mannen da jeg forstå begges problem. Trenger bare litt råd. Best barnet vise far at soverom og loftstue er for «smått». Anonymkode: b361e...318 Veldig enig med mannen din her 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 12:49 #37 Del Skrevet søndag kl 12:49 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Så om du knuser en kaffekopp da må du drikke av termokopp resten av livet for å unngå at du gjør det igjen altså. Anonymkode: 858b1...827 Kopp vs tv? Kanskje litt ulikt økonomisk tap? Noen har tv'er for ekstreme summer. Anonymkode: 33623...fd6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jegerrinne Skrevet søndag kl 13:13 #38 Del Skrevet søndag kl 13:13 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Her spilles det i stua, uaktuelt å skyve ungene bort , vi bruker tid sammen Anonymkode: cff08...b30 Hvor mye har du kontakt med de med vr briller? Her er så er stua til å se filmer sammen, aldri hatt spill koblet til. Og vi bruker mye brettspill og kort i stua sammen. Monopol, yatzy,uno, kinasjakk,sjakk,millionær, gjett hvem, osv. Mye mer kontakt med unga når vi spiller slike spill en elektroniske spill er nå vår erfaring 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 13:47 #39 Del Skrevet søndag kl 13:47 Ts her. Min mann mener barnet skal spille på rommet, men barnet er redd for å slå seg/krasje inntil ting. men vi kan ikke risikere at ny TV-en knuser igjen… Skaper så mye konflikt hjemme, helt utrolig. VR spillingen er sosialt da man er interaktiv med andre. Anonymkode: b361e...318 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 13:57 #40 Del Skrevet søndag kl 13:57 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): men barnet er redd for å slå seg/krasje inntil ting. Anonymkode: b361e...318 Send ungen ut i hagen. Anonymkode: c6ef7...6c1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå