AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #1 Del Skrevet 5 timer siden Hei. ungdommen har spilt vr i stua i en lang periode, men har hatt en avbrekk. Da barnet skulle spille forrige helg greide hun å komme borti TV-en og den ble ødelagt. 😩 Årsaken skyldes at TV-en hadde blitt flyttet litt utover (tv benken) og innstillingene på vr (sonen) ikke var oppdatert. Ny tv på plass og min mann nekter å la ungdommen spille i stua. Spillet hun spiller krever stor plass og hun mener rommet er for liten. Min mann har 2 argumenter for at hun ikke skal spille; 1) Hun kan knuse TV-en igjen 2) Vil ikke flytte tv benken «ut og inn» da dette kan skade gulvet. Jeg forstår min mann, men samtidig mener jeg vi må finne andre løsninger. mitt barn mener stua har den plassen som trengs for å spille og at soverom og loftstue blir for lite (for øvrig en stor tv der og…). Jeg faller litt imellom barnet og mannen da jeg forstå begges problem. Trenger bare litt råd. Best barnet vise far at soverom og loftstue er for «smått». Anonymkode: b361e...318 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #2 Del Skrevet 5 timer siden Når hun har knust TV-en ser jeg ingen grunn til at hun skal fortsette å spille i stuen. Da får hun lære seg å spille med mindre plass på rommet sitt eller hun får ta en spillpause. Anonymkode: 852af...9c9 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #3 Del Skrevet 5 timer siden Ingen av mine barn har noen gang fått lov til å spille verken VR eller andre ting i stua. Det har de rommene sine og loftstua til. Stua nede er fellesareal. Knuser de sin egen tv, har de ingen ny frem til de har kjøpt en selv. Anonymkode: 5a67e...7b7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #4 Del Skrevet 5 timer siden Mer VR i stua=nei Anonymkode: aee7b...e50 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monican94 Skrevet 5 timer siden #5 Del Skrevet 5 timer siden nei til tv-spill/vr i stua Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majer Skrevet 5 timer siden #6 Del Skrevet 5 timer siden Tykk teip på gulvet så ungen kjenner hvor hun er, samt at hun ikke får spille VR alene? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #7 Del Skrevet 5 timer siden Hvilket spill er det hun spiller? Jeg tror nok også jeg hadde nektet henne å spille på ny tv når hun knuste den gamle. Anonymkode: d0844...d33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #8 Del Skrevet 5 timer siden Her bør du støtte far og nekte spilling i stua. Anonymkode: 1308e...ebc 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #9 Del Skrevet 5 timer siden Herregud for en problemstilling med både eget rom og loftstue tilgjengelig. Og da mener jeg at dette er et skikkelig I-landsproblem for dere alle, ikke at datteren deres er den vanskelige her. Anonymkode: 1f8c6...36d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #10 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei. ungdommen har spilt vr i stua i en lang periode, men har hatt en avbrekk. Da barnet skulle spille forrige helg greide hun å komme borti TV-en og den ble ødelagt. 😩 Årsaken skyldes at TV-en hadde blitt flyttet litt utover (tv benken) og innstillingene på vr (sonen) ikke var oppdatert. Ny tv på plass og min mann nekter å la ungdommen spille i stua. Spillet hun spiller krever stor plass og hun mener rommet er for liten. Min mann har 2 argumenter for at hun ikke skal spille; 1) Hun kan knuse TV-en igjen 2) Vil ikke flytte tv benken «ut og inn» da dette kan skade gulvet. Jeg forstår min mann, men samtidig mener jeg vi må finne andre løsninger. mitt barn mener stua har den plassen som trengs for å spille og at soverom og loftstue blir for lite (for øvrig en stor tv der og…). Jeg faller litt imellom barnet og mannen da jeg forstå begges problem. Trenger bare litt råd. Best barnet vise far at soverom og loftstue er for «smått». Anonymkode: b361e...318 Enig med mannen din Du syr puter for harde livet, håper du lar han bestemme litt mer Anonymkode: 3965a...100 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nopeee Skrevet 4 timer siden #11 Del Skrevet 4 timer siden Er ikke poenget med VR at du ikke trenger en TV? Er jo bare å lage en sone langt unna tv'n vel 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #12 Del Skrevet 4 timer siden Enig med mannen din!! Ungdommen her sparer til det. Aldri i livet om han får spille det i stuen! Anonymkode: 0e82f...f49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #13 Del Skrevet 4 timer siden Flytt nye tvn og mannen opp i loftstua. Problem løst. Anonymkode: 85d22...392 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå