AnonymBruker Skrevet lørdag kl 23:06 #1 Del Skrevet lørdag kl 23:06 Hei. ungdommen har spilt vr i stua i en lang periode, men har hatt en avbrekk. Da barnet skulle spille forrige helg greide hun å komme borti TV-en og den ble ødelagt. 😩 Årsaken skyldes at TV-en hadde blitt flyttet litt utover (tv benken) og innstillingene på vr (sonen) ikke var oppdatert. Ny tv på plass og min mann nekter å la ungdommen spille i stua. Spillet hun spiller krever stor plass og hun mener rommet er for liten. Min mann har 2 argumenter for at hun ikke skal spille; 1) Hun kan knuse TV-en igjen 2) Vil ikke flytte tv benken «ut og inn» da dette kan skade gulvet. Jeg forstår min mann, men samtidig mener jeg vi må finne andre løsninger. mitt barn mener stua har den plassen som trengs for å spille og at soverom og loftstue blir for lite (for øvrig en stor tv der og…). Jeg faller litt imellom barnet og mannen da jeg forstå begges problem. Trenger bare litt råd. Best barnet vise far at soverom og loftstue er for «smått». Anonymkode: b361e...318 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet lørdag kl 23:16 Populært innlegg #2 Del Skrevet lørdag kl 23:16 Når hun har knust TV-en ser jeg ingen grunn til at hun skal fortsette å spille i stuen. Da får hun lære seg å spille med mindre plass på rommet sitt eller hun får ta en spillpause. Anonymkode: 852af...9c9 63 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 23:17 #3 Del Skrevet lørdag kl 23:17 Ingen av mine barn har noen gang fått lov til å spille verken VR eller andre ting i stua. Det har de rommene sine og loftstua til. Stua nede er fellesareal. Knuser de sin egen tv, har de ingen ny frem til de har kjøpt en selv. Anonymkode: 5a67e...7b7 23 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 23:20 #4 Del Skrevet lørdag kl 23:20 Mer VR i stua=nei Anonymkode: aee7b...e50 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monican94 Skrevet lørdag kl 23:26 #5 Del Skrevet lørdag kl 23:26 nei til tv-spill/vr i stua 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majer Skrevet lørdag kl 23:34 #6 Del Skrevet lørdag kl 23:34 Tykk teip på gulvet så ungen kjenner hvor hun er, samt at hun ikke får spille VR alene? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 23:36 #7 Del Skrevet lørdag kl 23:36 Hvilket spill er det hun spiller? Jeg tror nok også jeg hadde nektet henne å spille på ny tv når hun knuste den gamle. Anonymkode: d0844...d33 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 23:37 #8 Del Skrevet lørdag kl 23:37 Her bør du støtte far og nekte spilling i stua. Anonymkode: 1308e...ebc 19 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 23:43 #9 Del Skrevet lørdag kl 23:43 Herregud for en problemstilling med både eget rom og loftstue tilgjengelig. Og da mener jeg at dette er et skikkelig I-landsproblem for dere alle, ikke at datteren deres er den vanskelige her. Anonymkode: 1f8c6...36d 20 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 00:33 #10 Del Skrevet søndag kl 00:33 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei. ungdommen har spilt vr i stua i en lang periode, men har hatt en avbrekk. Da barnet skulle spille forrige helg greide hun å komme borti TV-en og den ble ødelagt. 😩 Årsaken skyldes at TV-en hadde blitt flyttet litt utover (tv benken) og innstillingene på vr (sonen) ikke var oppdatert. Ny tv på plass og min mann nekter å la ungdommen spille i stua. Spillet hun spiller krever stor plass og hun mener rommet er for liten. Min mann har 2 argumenter for at hun ikke skal spille; 1) Hun kan knuse TV-en igjen 2) Vil ikke flytte tv benken «ut og inn» da dette kan skade gulvet. Jeg forstår min mann, men samtidig mener jeg vi må finne andre løsninger. mitt barn mener stua har den plassen som trengs for å spille og at soverom og loftstue blir for lite (for øvrig en stor tv der og…). Jeg faller litt imellom barnet og mannen da jeg forstå begges problem. Trenger bare litt råd. Best barnet vise far at soverom og loftstue er for «smått». Anonymkode: b361e...318 Enig med mannen din Du syr puter for harde livet, håper du lar han bestemme litt mer Anonymkode: 3965a...100 18 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nopeee Skrevet søndag kl 00:35 #11 Del Skrevet søndag kl 00:35 Er ikke poenget med VR at du ikke trenger en TV? Er jo bare å lage en sone langt unna tv'n vel 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 00:52 #12 Del Skrevet søndag kl 00:52 Enig med mannen din!! Ungdommen her sparer til det. Aldri i livet om han får spille det i stuen! Anonymkode: 0e82f...f49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 01:04 #13 Del Skrevet søndag kl 01:04 Flytt nye tvn og mannen opp i loftstua. Problem løst. Anonymkode: 85d22...392 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 07:51 #14 Del Skrevet søndag kl 07:51 Håper ikke dette er representativt for alt annet du sier ja til. For oss andre er det ganske åpenbart at det er mannen din som er den fornuftige her. De færreste spiller dette i stua hos foreldrene sine. Hun får spille på rommet (eventuelt loftstua- herregud, hun har jo flust av muligheter!) som alle andre. Anonymkode: 84569...097 10 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 07:59 #15 Del Skrevet søndag kl 07:59 Her er jeh enig med mannen din. Her spiller ungdommen på rommet. Og så stor plass trenger de da ikke for vr briller. Guttens rom Her er vel 3.5 m langt og 2.5 m bredt og han klarer nå å spille på rommet. Så skjønner ikke helt det med plassen. Og i tilleg hos dere kan bruke loftstue. Anonymkode: e45a4...fb4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet søndag kl 08:20 #16 Del Skrevet søndag kl 08:20 Brøyt hun noen regler? Har dere vurdert risikoene ved å spille VR i nærheten av dyre gjenstander? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Dartle Skrevet søndag kl 08:31 #17 Del Skrevet søndag kl 08:31 Jeg føler jeg er en lite streng person, men all spilling skal foregå på eget rom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 08:52 #18 Del Skrevet søndag kl 08:52 Enig med mannen. Ingen spilling i hovedstue. Anonymkode: 79b21...8ee 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 09:00 #19 Del Skrevet søndag kl 09:00 Tja.. Uhell kan skje, uten at man skal straffes for det. Hvis spilling ikke er plagsomt med lyd så vil jeg gjerne at barna spiller i stua. Så er vi i samme rom Her spiller de vr i stua. Men trygt plassert fra verdigjenstander Anonymkode: 1f4ff...4d0 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 09:07 #20 Del Skrevet søndag kl 09:07 Her i huset hadde tv fra ungdommens rom eller loftsstue/kjellerstue blitt flytta inn i stua, det hadde ikke blitt kjøpt noen ny tv. Vi har totalforbud mot spill på tv i stua (det er for øvrig den minste og dårligste TV-en som står i stua hos oss, kun i bruk når bestefar er på besøk og vil se nyheter eller sport). Joda, det hadde nok blitt et utbrudd i beste tenåringsstil og påstander om at vi er verdens verste foreldre, men de kjenner reglene. Anonymkode: 2a01e...754 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå