AnonymBruker Skrevet lørdag kl 22:49 #1 Del Skrevet lørdag kl 22:49 Vi leier en veldig spesiell leilighet. Ble i den forbindelse kontaktet og spurt om et sosialt media kunne få lage en boligreopportasje fra leiligheten . Dette er jo bare gøy men tenker på Er dette noe jeg må spørre husverten om? Vet ikke om det er honorert. Tenker jo at det bare er positivt ift husverten da, men likevel Noen som har vært bort det samme ? Anonymkode: d43a3...f51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 00:23 #2 Del Skrevet søndag kl 00:23 Ja det bør du jo absolutt om du ikke eier boligen selv. Anonymkode: 8275a...29d 6 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 00:28 #3 Del Skrevet søndag kl 00:28 Først hadde jeg spurt om evt honorar. Hvis du da fortsatt har lyst til det bør du spørre husverten, så du ikke risikerer dårlig stemning. Anonymkode: 18321...6fb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 09:29 #4 Del Skrevet søndag kl 09:29 Ja, du må spørre eierne av boligen. Får slike forespørsler hele tiden selv, og de eneste som honoreres er journalisten. Anonymkode: 3abd8...e60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 12:44 #5 Del Skrevet søndag kl 12:44 Spør huseier, er jo tross alt deres eiendom som da evt blir offentliggjort. Om du er forpliktet til det vet jeg ikke, men det lønner seg jo å beholde en god og åpen relasjon med utleier. Spør også om honorar, og ikke føl deg gnien av den grunn. Det er snakk om å lage innhold til deres sosiale media, som de skal tjene penger på. En profesjonell aktør. Se og hør f.eks betaler for hjemme-hos reportasjer. Har eksponeringen i sosiale medier ingen verdi for deg og/eller huseier, så er det rimelig at de må betale for innholdet. Anonymkode: d9215...12c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 22:18 #6 Del Skrevet søndag kl 22:18 Takk for svar Jeg snakker med huseier og tar honorar som det kommer. Vi må jo rydde en god del ekstra . Leiligheten er fin og vi har laget den såpass spesiell både i utearealet og ikke minst inne. Mange spesielle møbler med spennende historier , og flotte bruktfunn. Ble veldig glad da jeg fikk forespørselen etter at journalisten hadde sett på noen bilder jeg hadde lagt ut. Ts Anonymkode: d43a3...f51 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå