AnonymBruker Skrevet lørdag kl 22:16 #1 Del Skrevet lørdag kl 22:16 Da jeg var ca 9, 10år så var jeg hos fastlegen med forelder. Husker at jeg måtte kle av meg på overkroppen og så tok fastlegen og klemte eller tok på overkroppen og ved der brystene er. Mener å huske at dette var fordi noen mente jeg var for tidlig i puberteten/hadde fått begynnende pupper for tidlig. Men etter etter husker jeg at jeg skulle ta noe flytende medisin. Medisinen var i en litt større flaske som var brun. Mulig det var flytende medisin kun fordi foreldrene mine visste at jeg ikke ville klare å svelge piller. Men det jeg lurte på er hva slags medisin kan det være at de ga meg den gang? Dette er 15år siden og jeg kan ikke spørre foreldra mine. Jeg tok uansett aldri denne medisinen siden jeg nektet. Men lurer veldig på hva det kan ha vært. Anonymkode: e5088...43e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 22:16 #2 Del Skrevet lørdag kl 22:16 Men etter dette* Anonymkode: e5088...43e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 00:14 #3 Del Skrevet søndag kl 00:14 AnonymBruker skrev (1 time siden): Da jeg var ca 9, 10år så var jeg hos fastlegen med forelder. Husker at jeg måtte kle av meg på overkroppen og så tok fastlegen og klemte eller tok på overkroppen og ved der brystene er. Mener å huske at dette var fordi noen mente jeg var for tidlig i puberteten/hadde fått begynnende pupper for tidlig. Men etter etter husker jeg at jeg skulle ta noe flytende medisin. Medisinen var i en litt større flaske som var brun. Mulig det var flytende medisin kun fordi foreldrene mine visste at jeg ikke ville klare å svelge piller. Men det jeg lurte på er hva slags medisin kan det være at de ga meg den gang? Dette er 15år siden og jeg kan ikke spørre foreldra mine. Jeg tok uansett aldri denne medisinen siden jeg nektet. Men lurer veldig på hva det kan ha vært. Anonymkode: e5088...43e Det vil stå i journalen din. Du kan be om utskrift/kopi. Anonymkode: d1db5...8cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet søndag kl 00:27 #4 Del Skrevet søndag kl 00:27 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Da jeg var ca 9, 10år så var jeg hos fastlegen med forelder. Husker at jeg måtte kle av meg på overkroppen og så tok fastlegen og klemte eller tok på overkroppen og ved der brystene er. Mener å huske at dette var fordi noen mente jeg var for tidlig i puberteten/hadde fått begynnende pupper for tidlig. Men etter etter husker jeg at jeg skulle ta noe flytende medisin. Medisinen var i en litt større flaske som var brun. Mulig det var flytende medisin kun fordi foreldrene mine visste at jeg ikke ville klare å svelge piller. Men det jeg lurte på er hva slags medisin kan det være at de ga meg den gang? Dette er 15år siden og jeg kan ikke spørre foreldra mine. Jeg tok uansett aldri denne medisinen siden jeg nektet. Men lurer veldig på hva det kan ha vært. Anonymkode: e5088...43e Høres ut som noe humbug eller så er det du som roter og forveksler det med medisin du fikk for noe annet. Det finnes ikke noe medisin som du drikker som kan forsinke puberteten. Men alle reseptbelagte medisiner du har fått vil stå i journalen din. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 01:31 #5 Del Skrevet søndag kl 01:31 Hvis du har samme lege i dag kan du se det i journalen. Har du byttet og ikke fått med deg journalen videre så er det ikke sikkert du finner det men uansett, ting som regulerer barns vekst og hormoner er ikke noe fastlegene skriver ut men spesialister. Anonymkode: ae5f4...133 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sovela Skrevet søndag kl 08:35 #6 Del Skrevet søndag kl 08:35 9-10 år er ikke tidlig pubertet. Jenta mi var 8 år. Hun måtte ta sprøyte i magen 1 gang i måneden for å stoppe puberteten. Ble tatt blodprøver, sett at hun hadde vekstspurt og tatt røntgen av brystvev før hun fikk dette. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå