AnonymBruker Skrevet søndag kl 07:02 #21 Del Skrevet søndag kl 07:02 Har de dresscode til vanlig? Hva er settingen rundt julebordet - er det typ privat arrangement, dyrere restaurant? Vi har er pent kledd på jobb, mennene bruker dress, så da blir jo julebordet et knepp opp fra dette. Ikke trangt, kort, utringet, i alle fall ikke i kombinasjon, uansett setting. Vi har også hatt dresskode på julebordet noen ganger, og hvert år er det noen av mennene som tydelig ikke har videreformidlet det... I den andre skalaen har jeg mannlige kollegaer som spør meg om tips, på vegne av partner. Anonymkode: 4121f...89e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 10:55 #22 Del Skrevet søndag kl 10:55 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Jeg ville ikke kledd meg sexy. Det er så tacky med pluss 1 - damene som viser både kløft og rumpe. Tenk at du skal kle deg om om du skulle på fest med sjefene dine. Anonymkode: d7abd...289 Enig. Og oppfør deg også som du skulle på fest med sjefene dine, dvs ikke forsyn deg for mye av "free drinks". Hvor dere skal være vil også gi en pekepinn om hvordan det er forventet å kle seg. Anonymkode: 087d4...069 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 11:45 #23 Del Skrevet søndag kl 11:45 Ville kledd meg i en pen julekjole men ikke full galla og ikke for utfordrende. Dropp for kort skjørt/høy splitt/stor utrigning. Hvordan ville du kledd deg til julebord på egen jobb? Anonymkode: 17a9c...bb3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 11:52 #24 Del Skrevet søndag kl 11:52 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Slik jeg pleier i selskaper og på julebord så klart. Har du aldri vært på fest? Pen kjole, pene sko. Og da mener jeg fest-pent, ikke hverdagspent. Anonymkode: dcf2f...a14 Det er da ulike tradisjoner for sånt. Der jeg jobbet før, var de fleste på min avdeling pyntet litt sånn hverdagslig. Paljettene og glamouren sparte de til nyttårsfesten. Anonymkode: 5ea39...15b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 11:52 #25 Del Skrevet søndag kl 11:52 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er da ulike tradisjoner for sånt. Der jeg jobbet før, var de fleste på min avdeling pyntet litt sånn hverdagslig. Paljettene og glamouren sparte de til nyttårsfesten. Anonymkode: 5ea39...15b Hverdagslig pyntet på julebordet, altså. Anonymkode: 5ea39...15b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
makkapakka Skrevet søndag kl 11:56 #26 Del Skrevet søndag kl 11:56 Store firma/selskaper pleier å ha kleskode i invitasjonen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 12:05 #27 Del Skrevet søndag kl 12:05 Bar rygg er ikke innafor på julebord, spesielt ikke typens julebord. Da ser jeg for meg nærmest hele ryggen bar, ikke bar fra skuldrene og opp (stroppeløs). Kombinert med høy splitt så blir det bare alt for mye. Ro ned litt. Pen kjole som heller mer mot elegant enn vulgær, pene sko. Anonymkode: b9619...be3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 14:00 #28 Del Skrevet søndag kl 14:00 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Jeg ville ikke kledd meg sexy. Det er så tacky med pluss 1 - damene som viser både kløft og rumpe. Tenk at du skal kle deg om om du skulle på fest med sjefene dine. Anonymkode: d7abd...289 Klokt råd! En er følget til partneren, og da bør ta hensyn og følge en kleskode som ikke lager hakeslipp på mannens kolleger Anonymkode: c326f...3f5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 15:09 #29 Del Skrevet søndag kl 15:09 AnonymBruker skrev (1 time siden): Klokt råd! En er følget til partneren, og da bør ta hensyn og følge en kleskode som ikke lager hakeslipp på mannens kolleger Anonymkode: c326f...3f5 Det kommer da vel an på hva mannen selv ønsker? Kanskje det er derfor han har tatt henne med, for å vise at han er sammen med en bombe. Anonymkode: 177b0...61a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #30 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (På 1.12.2024 den 21.09): Det kommer da vel an på hva mannen selv ønsker? Kanskje det er derfor han har tatt henne med, for å vise at han er sammen med en bombe. Anonymkode: 177b0...61a I mine øyne er man mye mer "bombe" om man mestrer den klassiske looken. TS: jeg ville ikke valgt noen av kjolene du nevnte hvis jeg hadde mulighet til å ha noe annet. Hvis det kun er de to du kan velge mellom, dropper du den med splitt. For, åpen rygg kan dempes med et tynt sjal. Paljetter kan dempes med en jakke over. Men splitt? Det blir det samme som for kort skjørt - det kan ikke dempes. Jeg er tilhenger av den lille sorte. Men altså ikke for liten 😂. Jeg har stort sett skjørtelengde i nærheten av knærne. Litt utringning er lov på julebord. Jeg går alltid for klassisk og vakkert fremfor sexy og synlig... Anonymkode: 8d8fd...34e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
carlberner1 Skrevet 7 timer siden #31 Del Skrevet 7 timer siden Hjelpes.. Bra jeg ikke skal på p^hjulebord. Som den kåtgrisen jeg er hadde jeg bare endt opp med å grynte rundt blant damer i kjoler som en kåt råne og det tror jeg ingen liker, meg selv medregnet. Men altså den der motsigelsen det er at alle skal friste omgivelsene og ingen skal la seg friste (over evne..) - det er en underlig dobbelkommunikasjon der. Bryt sammen og tilstå nå På et område har hunder tilsynelatende en befriende enkel tilnærming. Svar til spørsmålet i starten her: slik du har lyst til. Alt annet ville være feil for deg, unntatt hvis du har lyst til noe du syns er litt vovet. Da kan et dytt i den retningen være bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #32 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (11 timer siden): I mine øyne er man mye mer "bombe" om man mestrer den klassiske looken. TS: jeg ville ikke valgt noen av kjolene du nevnte hvis jeg hadde mulighet til å ha noe annet. Hvis det kun er de to du kan velge mellom, dropper du den med splitt. For, åpen rygg kan dempes med et tynt sjal. Paljetter kan dempes med en jakke over. Men splitt? Det blir det samme som for kort skjørt - det kan ikke dempes. Jeg er tilhenger av den lille sorte. Men altså ikke for liten 😂. Jeg har stort sett skjørtelengde i nærheten av knærne. Litt utringning er lov på julebord. Jeg går alltid for klassisk og vakkert fremfor sexy og synlig... Anonymkode: 8d8fd...34e Jo, men nå er det jo ikke verken deg eller meg som det er snakk om her. Jeg også er mest fan av den lille sorte, men går da vel ikke rundt og sier at andre bør gå med den. Her er det åpenbart snakk om en ung dame som er svært spent på sitt første julebord som +1. Og det er slett ikke sikkert at den lille sorte er det hun bør gå for, selv om det er det for meg som er dobbelt så gammel og ikke lengre blir tatt med på julebord for å bli vist frem. Anonymkode: 177b0...61a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå