Gå til innhold

Har du blitt spådd på KG og stemte det?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva mener du med å kopiere? At de kopierer hverandre? Hvordan får de til det over en spå tlf? Eller mener du de kopierer kurs businessen og merke navn til andre? 

Anonymkode: 72260...fbe

De følger aktivt med på hva personen legger ut, sier det samme og gir samme beskjed til flere følgere og dermed tror følgerene at beskjeden kommer i fra dem, men det kommer fra en annen person. Det er minst aktivt 3-4 personer som kopierer en person. De påstår at de får "hjelp fra den andre siden, mine guider" osv. Men alt de gjør er å kopiere EN person! Dette foregikk ganske lenge uoppdaget og flere har dermed oppbygget sin følgeskare og business basert på en person. Slik at flere tror beskjedene kommer fra dem! Når personen de kopierer fra oppdager dette ignorer de det og bare fortsetter som før, bare nå er det liksom en slags "krig" :forferdet: 

Anonymkode: 86b78...cab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Er det noen som skal spå igjen på KG snart?

Anonymkode: d2fbe...84d

Jeg starter tråder med ujevne mellomrom når jeg har energi til det 😊

Anonymkode: 403a6...85e

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på et lavt sted uten jobb og i dårlig forhold, fikk kort at jeg vil få et nytt og bedre liv innen et par år med et par detaljer og glemte det av, kom på innlegget senere og alt stemte, inklu detaljene.

Ellers har det ikke stemt når jeg har lagt egne kort (begynt med senere) som har sagt noe, så har jeg ønsket second opinion her og de svarene har vært motsatt av hva jeg har fått. Typ har lagt kort selv om jeg vil høre igjen fra div jeg har datet og fått klare nei, spurt her og fått ja. Men har aldri hørt noe. Så viser seg at mine egne kort stemmer best. Men tror de som har lagt har gjort det i beste mening. 

Anonymkode: a3630...928

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble spådd en gang, noe stemte, men jeg mistenker at KG var inne å leste det jeg hadde skrevet anonymt fra før. Pff..

Anonymkode: d34ea...112

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Ble spådd en gang, noe stemte, men jeg mistenker at KG var inne å leste det jeg hadde skrevet anonymt fra før. Pff..

Anonymkode: d34ea...112

Det er ingen andre enn admins som kan se hva du skriver som anonym i andre tråder.

Anonymkode: d2fbe...84d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja, har blitt spådd her og det stemte.

Anonymkode: 9f069...4b3

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 6.12.2024 den 11.14):

Skulle gjerne visst hvem du skriver om, da det kan hende det var meg 🙈 alltid gøy med tilbakemeldinger om at man har hjulpet noen! Det kan så klart være noen andre også, det har vært et par dyktige her inne som jeg har sett. 

Anonymkode: 09ab4...365

Det var Oppreist😊

Anonymkode: d40f4...0af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Macro skrev (På 30.12.2024 den 14.00):

Alle slike "spådommer" er så diffuse at det på et eller annet vis vil stemme med de fleste.

Jepp - og i tillegg viser også ødelagte klokker riktig klokkelsett hele to ganger i døgnet 365 dager i året ;) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...