AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #21 Del Skrevet 18 timer siden visp skrev (5 timer siden): En voksen som har så lite at personen går til Røde Kors, bør ønske seg noe matnyttig. Brusmaskin er jo helt absurd for en voksen å ønske seg om man sitter veldig dårlig i det. Sodastream sparer oss for mange hundre kroner i Farris flasker faktisk. Her sparer vi penger på å ha en Sodastream. Anonymkode: 0ca6b...dcb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #22 Del Skrevet 14 timer siden Vi har ikke røde kors sitt tre her, men omvendt julenisse. plukker alltid flere lapper. Ønskene er variable i prisklasse. Hårspenner, undertøy, bitering, lego, tegnesaker etc. givergleden når det gjelder gaver hos omvendt julenisse er stor, så de som ikke har mulighet til å kjøpe skal ikke ha dårlig samvittighet. Å videredele et innlegg fra de på sosiale medier er også å støtte ❤️ Anonymkode: e6320...ac0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #23 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg er ikke i målgruppen,men foretrekker å gi til Frelsesarmeen istedetfor slike gaveønsker på trær som en ikke vet engang at kommer fra fattige. Anonymkode: 0ca6b...dcb Her er det kommunen, i samarbeid med Kirkens bymisjon, Frelsesarmeen, og Røde Kors, som plukker ut familiene som behøver hjelp til julegaver. Når det kommer fra disse er sjansen større for at det kommer til de som virkelig behøver hjelp. Familien har gitt til julegavehjelpen i flere år, og skal gjøre det i år også. Vi gir helst til tenåringer siden vi ser at de fleste går for de yngre barnas ønsker. Ønskene vi har plukket ut er alt fra toalettsaker og ulltøy, til tegnesaker og gavekort. Anonymkode: 83c01...c3c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #24 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (På 30.11.2024 den 20.17): Her kjøper jeg ingenting fra slike trær,rett og slett fordi ønskene som formidles er alt for dyre. Jeg har ikke mulighet til å bruke flere hundre kroner på en gave til en fremmed. Eller skal en droppe egen julemat for å glede fremmede ? Anonymkode: 0ca6b...dcb Her jeg bor er det ikke bare dyre ting. I fjor var et av ønskene jeg plukket opp "negleklipper til baby". Det koster under 100 kr. Og nei, det er ingen som har sagt du skal droppe noe som helst. Har du ikke råd, så lar du da bare være? Anonymkode: d64aa...25b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #25 Del Skrevet 7 timer siden Nei, jeg deltar ikke på dette. Anonymkode: 201e6...224 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet 3 timer siden #26 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (14 timer siden): Sodastream sparer oss for mange hundre kroner i Farris flasker faktisk. Her sparer vi penger på å ha en Sodastream. Anonymkode: 0ca6b...dcb Det er greit med vann fra springen også:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå