Gå til innhold

Kan partner ha en egen venn av motsatt kjønn?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Man er selvstendige individ i et parforhold også. Jeg har ikke rett til å bestemme hvem han skal være venn med. Men veldig greit om vi kan møtes og bli introdusert for hverandre. Livet mitt ville vært fattig om jeg ikke kunne vært venn med menn.

Anonymkode: 83af3...3a4

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Damer kan fint ha vennskapelig forhold til menn. Menn vil alltid håpe på noe mer og prøve seg ved første anledning hvis muligheten byr seg. 

Anonymkode: efe30...b50

Usant. Gode mannevenner gjør ikke det. Menn som ikke egentlig klarer å være venn med damer gjør det.

Anonymkode: d34b6...fdb

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke giddet å hatt en mann som måtte ha alenetid med andre kvinner. 

Anonymkode: 09aea...de1

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Synes du det er greit hvis din partner har en egen venn av motsatt kjønn, som hen treffer alene innimellom, f.eks. går på kafe eller konsert eller slik med? Eller er du ukomfortabel med det?

Anonymkode: 1f4b7...fcf

Nei, han har ikke hatt det på de 20 årene vi har vært sammen, og det ville vært veldig rart hvis han skulle starte nå.

Hvis han faktisk har mulighet til å gå på kafé eller konsert mener jeg han burde prioritert å gjøre det med meg eller med vennene han ser altfor sjeldent.

Anonymkode: b9611...4dd

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det går fint. Jeg har mannlige venner jeg har tilbragt mye tid med. En god venn kan godt sove på sofaen min en helg hvis han tar seg en tur på besøk. Jeg kjenner dama hans godt og.

Men det finnes forhold jeg kjenner til hvor jeg tenker at de ikke bør skaffe seg venner av det motsatte kjønn. De er ikke vant med vennskap med det motsatte kjønn, bare romantiske og seksuelle relasjoner. Jeg tror faktisk de ville tøysa det bort i romantiske og/eller seksuelle følelser. Og nei, de er nok av den oppfatning at partner ikke skal ha venner av det kjønnet de er tiltrukket av. De er også tradisjonelle, så jeg ser ikke hvordan han skulle passet så godt med en damevenn eller hun med en mannevenn. Opplever at vennskap fungerer best på tvers av kjønn med personligheter som er litt mer unisex.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tått skrev (55 minutter siden):

🙈😆..Får ha så mange hu vil..men da er vi ikke partnere lenger..

Ingenting er mer sjarmerende enn en sjalu og kontrollerende partner…

Anonymkode: c3f5d...a00

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Ingenting er mer sjarmerende enn en sjalu og kontrollerende partner…

Har aldri vært sjalu og kontrollerende egentlig...ikke naiv eller cuck heller..😉..Fy flate så mange naive mennesker det finnes..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En? De fleste har vel flere/mange. Man dropper da ikke vennene sine fordi man inngår et forhold.

Anonymkode: 44062...e89

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tått skrev (2 minutter siden):

Har aldri vært sjalu og kontrollerende egentlig...ikke naiv eller cuck heller..😉..Fy flate så mange naive mennesker det finnes..

Mange av oss naive har hatt venner av det motsatte kjønn i over 10 år, som aldri har prøvd seg verken som single eller opptatte, eller omvendt.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Mange av oss naive har hatt venner av det motsatte kjønn i over 10 år, som aldri har prøvd seg verken som single eller opptatte, eller omvendt.

Homse eller bare ekstremt forsiktig da..Hvis du er det minste tiltrekkende får du nok tilbud før eller siden.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tått skrev (Akkurat nå):

Homse eller bare ekstremt forsiktig da..Hvis du er det minste tiltrekkende får du nok tilbud før eller siden.

Bare erkjenn at folk lever ulike liv, plz. Er så kjipt med folk som skal definere andres liv som om de kan noe om dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tått skrev (8 minutter siden):

Tått skrev (2 minutter siden):

Du fortsetter å score sjarmørpoeng…

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du fortsetter å score sjarmørpoeng…

Takk..😉..kan være litt sjarmerende hvis jeg vil serru..ikke til naive som tror de er smartere enn de er da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tått skrev (3 minutter siden):

Takk..😉..kan være litt sjarmerende hvis jeg vil serru..ikke til naive som tror de er smartere enn de er da.

Sånn som deg mener du, som snakker om mennesker du ikke kan noe om. Kjempebra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Bare erkjenn at folk lever ulike liv, plz. Er så kjipt med folk som skal definere andres liv som om de kan noe om dem.

Folk lever nok forskjellige liv men biologien er den samme.

Det sagt så er mange unge menn så ødelagt av hormonhermere nå at de er mer kvinne enn mann..sånne som knapt har kjønnsdrift kan nok være venner med kvinner uten baktanker. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Sånn som deg mener du, som snakker om mennesker du ikke kan noe om. Kjempebra.

Du fortsetter å score minuspoeng. Flink woke-jente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Tått skrev (1 minutt siden):

Du fortsetter å score minuspoeng. Flink woke-jente.

Haha, hvis jeg er woke for å påpeke at du ikke har peiling på fremmede menneskers liv og at de har bedre oversikt, så er det helt greit for meg. Sier ikke noe om meg, men noe om deg. Kan sikkert finne opp et nedlatende begrep til deg og.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Haha, hvis jeg er woke for å påpeke at du ikke har peiling på fremmede menneskers liv og at de har bedre oversikt, så er det helt greit for meg. Sier ikke noe om meg, men noe om deg. Kan sikkert finne opp et nedlatende begrep til deg og.

Nei shit jeg svarte feil anonym bruker...😆🤭..jaja svaret passet fint til deg og..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tått skrev (11 minutter siden):

Nei shit jeg svarte feil anonym bruker...😆🤭..jaja svaret passet fint til deg og..

Du får et ironisk sjarmørpoeng av meg også. + 1.. jeg kan være woke-jente, du er mister mangler-innsyn-i-egne-begrensinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Selvfølgelig kan han det. Men for han tror jeg det er utenkelig å ha en annen dame å gjøre ting sammen med. Hadde selv i flere år en veldig god venn jeg gjorde mye sammen med. Han var dog homofil, så kanskje det ikke teller. Dessverre flyttet han utenlands, så nå sees vi sjelden. Omgås nå i dag mye menn i jobben. Og vi er mye ute på byen, på arrangementer og innimellom på reiser sammen. Det er min mann helt rolig med, akkurat som jeg har helt lave skuldre til hans jobbreiser.

En av mine kvinnelige kolleger ser dette på en annen måte enn meg. Hun ville aldri godta at hennes mann fikk omgåes damer, som vi begge gjør i jobben vår med kvelder ute på byen, reiser og arrangementer. Vi har diskutert dette mange ganger. Og hennes argumentasjon er at alle menn er svin, de benytter alle sjanser til å ligge med andre enn egen partner. Så hva sier det så om alle våre mannlige kolleger? Jo, de er jo da svin ute etter ligg. Så hvorfor er det da greit at hun henger med disse svinene på ting? Både merkelig og dobbeltmoralsk... 

Anonymkode: d2887...9cc

Det er veldig forskjell på det som er jobbrelatert og privat syns jeg. Noen menn er svin uansett. Jeg jobbet med en slik mann. Han måtte jeg sette kraftig på plass selv om han egentlig var min overordnede. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...