AnonymBruker Skrevet 2. desember 2024 #21 Del Skrevet 2. desember 2024 Jeg er ei kjerring, gift (litt) eldre kvinne, men jeg har da ikke på klær eller briller som har noe med det å gjøre. 🤔 Her brukes ikke kjerring så mye som skjellsord, men mer som en kjærlighetserklæring. (Trønder) De gangene noen er "skikkelig kjærring" i negativ betydning, så er det at de har fått gubben til å gjøre noe han ikke hadde lyst til. 😂 Anonymkode: adc9f...45b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2024 #22 Del Skrevet 2. desember 2024 Jeg velger å være kjerring fremfor å gå i de grusomme, formløse plaggene som er trendy nå 👵🤘 Anonymkode: e47b8...bf8 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kleppmelk Skrevet 2. desember 2024 #23 Del Skrevet 2. desember 2024 Capribukse, tunika, langt smykke, joggesko med kilehæl, hést-genser og generelt det meste de selger på Zavannah (med z) 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2024 #24 Del Skrevet 2. desember 2024 Bløtkakekjolene fra Bytimo! Anonymkode: 4c2e8...07e 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2024 #25 Del Skrevet 2. desember 2024 Og korte, romantiske kjoler med rysjer og strikk i livet, ofte med blomstermønster, sånne som var sykt pop for 5 år siden. Typ: Anonymkode: 4c2e8...07e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2024 #26 Del Skrevet 2. desember 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg er ei kjerring, gift (litt) eldre kvinne, men jeg har da ikke på klær eller briller som har noe med det å gjøre. 🤔 Her brukes ikke kjerring så mye som skjellsord, men mer som en kjærlighetserklæring. (Trønder) De gangene noen er "skikkelig kjærring" i negativ betydning, så er det at de har fått gubben til å gjøre noe han ikke hadde lyst til. 😂 Anonymkode: adc9f...45b Jeg er trønder selv jeg. Men kjærring er et skjellsord. Anonymkode: 83ec7...688 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2024 #27 Del Skrevet 2. desember 2024 Live laugh love på veggen. Ørepynt i tre. Tunika og "gøy" sveis. Men det som trumfer alt er deltakelse på KG. Anonymkode: b9275...35d 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2024 #28 Del Skrevet 3. desember 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg er trønder selv jeg. Men kjærring er et skjellsord. Anonymkode: 83ec7...688 Tror det er litt forskjell, det har blitt et slags skjellsord for kvinner som kler seg litt gammeldags også her i Trøndelag. Men samtidig er det mange menn herfra og nordover som sier "kjerringa" om kona, og det er ikke ment som noe negativt. Anonymkode: 7f749...127 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2024 #29 Del Skrevet 3. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 2.12.2024 den 16.26): Jeg velger å være kjerring fremfor å gå i de grusomme, formløse plaggene som er trendy nå 👵🤘 Anonymkode: e47b8...bf8 Jeg velger heller å kle meg utrolig komfortabel, og ikke se ut som en kjerring. Bare pluss Anonymkode: 4db0c...9c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minienthe Skrevet 3. desember 2024 #30 Del Skrevet 3. desember 2024 Trekvartermene mine får du aldri 🧡 Men gudene veit hva man skal kle seg i når man runder 40 ser jeg. Nesten så jeg vurderer å returnere til gothstilen fra mine yngre dager igjen. 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2024 #31 Del Skrevet 4. desember 2024 Topp med v-hals og trekvart lange ermer, spesielt hvis man har store bryster Skinny jeans Smale firkantede briller Anonymkode: 5ec1f...5a7 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2024 #32 Del Skrevet 4. desember 2024 På min hjemplass betyr kjerring bare dame 🤪 Har gått meg hus forbi at det tilegnes så mange karakteristikker til det ordet 🤭 Anonymkode: 762e9...8c9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
issoras Skrevet 4. desember 2024 #33 Del Skrevet 4. desember 2024 Jeg lommer alltid til å synes at mom jeans er kjerring. Det var det de litt trauste, voksne damene gikk med da jeg var ung. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice123 Skrevet 4. desember 2024 #34 Del Skrevet 4. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 2.12.2024 den 22.56): Live laugh love på veggen. Ørepynt i tre. Tunika og "gøy" sveis. Men det som trumfer alt er deltakelse på KG. Anonymkode: b9275...35d Altså dette er jo det mest kjerring av alt, så vi kan likegodt bare finne fram tunika (med v-hals og 3/4 ermer), capribuksene og teite briller. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2024 #35 Del Skrevet 10. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 4.12.2024 den 1.06): Topp med v-hals og trekvart lange ermer, spesielt hvis man har store bryster Skinny jeans Smale firkantede briller Anonymkode: 5ec1f...5a7 Skinny jeans er hot og klassisk. Overhode ikke kjerring om den styles riktig. Anonymkode: a1b1a...f32 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå