AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #1 Del Skrevet 15 timer siden Jeg har en litt perifer venninne som går fra forhold til forhold, og går 100% inn i hvert forhold, dvs flytter inn til han etter kort tid (et par måneder), kjøper hund eller katt sammen, gjerne også forlovelse og erklærer med store bokstaver på Facebook at hun er i forhold. Jeg hører som regel fint lite fra henne når hun er i forhold, da hun finner seg menn som bor et annet sted enn hvor vi bor. Etter en periode på et par måneder eller maks et år eller to blir det slutt, og da kontakter hun meg og forteller at hennes eks er psykopat, mishandlet henne eller var vanskelig å leve med. Drama hver gang, og jeg vet ikke om det er hun eller mennene som har skylden. Blir veldig overrasket over hvor lett det er for henne å finne seg kjæreste, for hun er ikke singel lenge mellom hvert forhold. Dette er en dame på 55 år. Jeg blir bekymret for henne. Anonymkode: 15e15...514 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #2 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Blir veldig overrasket over hvor lett det er for henne å finne seg kjæreste, for hun er ikke singel lenge mellom hvert forhold. Sånne menn er jo ikke akkurat vanskelige å finne. AnonymBruker skrev (1 time siden): Drama hver gang, og jeg vet ikke om det er hun eller mennene som har skylden. Det er nok en god blanding. AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg blir bekymret for henne. Anonymkode: 15e15...514 Hun er voksen. Du kan jo ikke hindre henne i å holde på sånn. Fortell henne gjerne de tingene du skriver til oss her. Da vet hun dette, og kan prate med deg om hun ønsker. Anonymkode: 0bfca...59f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #3 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Fortell henne gjerne de tingene du skriver til oss her. Da vet hun dette, og kan prate med deg om hun ønsker. Anonymkode: 0bfca...59f …siktet da til dette med at du bekymrer deg. Anonymkode: 0bfca...59f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #4 Del Skrevet 13 timer siden Fordi ingen normal bra mann vil ha henne. Da ender hun opp med slike. Anonymkode: 203b3...49f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #5 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Etter en periode på et par måneder eller maks et år eller to blir det slutt, og da kontakter hun meg og forteller at hennes eks er psykopat, mishandlet henne eller var vanskelig å leve med. Anonymkode: 15e15...514 Spør henne neste gang om det er mennene som er problemet. Anonymkode: 55fbb...e09 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #6 Del Skrevet 13 timer siden Har to bekjente som er helt like venninnen din(de er i 20-åra). Aldri single, virkelig aldri. Den ene ble sammen med en svart fyr, så fikk de et hvitt barn sammen. Så hun klarer jo ikke å være trofast i forholdene sine heller. Få av eksene hennes har pene ting å si om henne. Hun andre har bodd over hele Norge omtrent med mange ulike menn. Skriver lange tekster om dem på some, kjøper hund og hus, så plutselig er det slutt og hun har flyttet til andre siden av landet med en ny fyr. Kan være «jeg elsker deg av hele mitt hjerte» og en hel bibel med klissete skriverier på insta den ene uka, så flytter hun med ny type neste uka. Er helt ekstremt. Anonymkode: 026d3...aba 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #7 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Fordi ingen normal bra mann vil ha henne. Da ender hun opp med slike. Anonymkode: 203b3...49f Det fins ikke bra menn eller bra kvinner. Alle mennesker har et hav av gode og dårlige sider. Å finne varige forhold i godt voksen alder er vanskelig for alle da de aller fleste da er godt inngrodd i egne vaner og eget liv. Rett og slett ikke så lett å finne en felles grunn å stå på lenger. Tabben hun gjør er trolig bare at hun går "all inn". De aller fleste på hennes alder liker å ha ting på sin måte og liker rom for egentid. Anonymkode: 61c68...dcc 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #8 Del Skrevet 13 timer siden Har et par venninner som holder på sånn. De blir beskrevet som "kjærestejenter" som tydelig sliter noe voldsomt med å være alene, og alltid har en eller annen fyr i køen. Det ender aldri særlig bra, og de klarer aldri å opparbeide seg noe særlig uavhengighet. Ingen av dem har eid bolig, de hopper jo bare fra mann til mann, og har av og til kortvarige leieforhold eller bor hos venner eller foreldre mellom samboerforhold. De er veldig følelsesstyrt, og det er som regel de som avslutter forhold fordi de ikke vil "ta til takke", og det er jo alltid en bedre fyr rett rundt hjørnet uansett. Det nytter ikke å redde sånne folk. Noen får seg en smell når de blir litt eldre og menn ikke er så interessert i å forsørge dem lenger. Anonymkode: d1f5d...dc4 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #9 Del Skrevet 4 timer siden Når man har korte pauser mellom hvert forhold, så tenker jeg at man ikke er så kresen, men hopper på første mann som viser interesse eller? Ts Anonymkode: 15e15...514 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #10 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Når man har korte pauser mellom hvert forhold, så tenker jeg at man ikke er så kresen, men hopper på første mann som viser interesse eller? Ts Anonymkode: 15e15...514 Hun kan ha mye å velge mellom og velger den som passer. Jeg har sjeldent vært single mer enn 3 mnd etter jeg ble voksen. Noen menn er bra, andre igjen er dårlige og så blir man bedre kjent etterhvert. Mange viser ikke sitt sanne ansikt før etter ett års tid eller to. Anonymkode: daefd...ea9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #11 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hun kan ha mye å velge mellom og velger den som passer. Jeg har sjeldent vært single mer enn 3 mnd etter jeg ble voksen. Noen menn er bra, andre igjen er dårlige og så blir man bedre kjent etterhvert. Mange viser ikke sitt sanne ansikt før etter ett års tid eller to. Anonymkode: daefd...ea9 Men blir du forelsket? Eller er det mer som i, han er bra nok og vi trives sammen? Anonymkode: 7f19d...de5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå