AnonymBruker Skrevet lørdag kl 08:55 #1 Del Skrevet lørdag kl 08:55 Noen som vet? Anonymkode: a8a0c...644 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 08:58 #2 Del Skrevet lørdag kl 08:58 Kan komme av hundre ting, helt umulig å si. Migrene, søvnapné, sovet for lenge, ligget feil med nakken, småsyk, influensa, covid... Anonymkode: 33de1...52c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 08:58 #3 Del Skrevet lørdag kl 08:58 Hos meg sluttet det når jeg fikk mer luftsirkulasjon, var for lite luft om natta. Anonymkode: 36d2c...764 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 09:02 #4 Del Skrevet lørdag kl 09:02 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kan komme av hundre ting, helt umulig å si. Migrene, søvnapné, sovet for lenge, ligget feil med nakken, småsyk, influensa, covid... Anonymkode: 33de1...52c Hvordan vet man at man har søvnapné? Mistenker at det henger sammen med madrass/pute og fasthet/mykhet på disse, men klarer ikke finne ut av den biten. Anonymkode: a8a0c...644 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 09:02 #5 Del Skrevet lørdag kl 09:02 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hos meg sluttet det når jeg fikk mer luftsirkulasjon, var for lite luft om natta. Anonymkode: 36d2c...764 Altså vinduet åpent? Anonymkode: a8a0c...644 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 09:03 #6 Del Skrevet lørdag kl 09:03 Dehydrert, støv, dårlig luft, begynnende sykdom, snorking, muggsopp i vegger/tak/gulv. Anonymkode: 2a050...c78 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 09:04 #7 Del Skrevet lørdag kl 09:04 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Altså vinduet åpent? Anonymkode: a8a0c...644 Ja, eller jeg har ventiler i veggen og over vinduet som jeg åpnet, og åpnet soverom døren, da måtte jeg ikke ha vinduet åpent. Anonymkode: 36d2c...764 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 09:06 #8 Del Skrevet lørdag kl 09:06 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvordan vet man at man har søvnapné? Mistenker at det henger sammen med madrass/pute og fasthet/mykhet på disse, men klarer ikke finne ut av den biten. Anonymkode: a8a0c...644 Hvis man er mye trøtt i løpet av dagen og i tillegg våkner ofte med hodepine kan det være en idé med en legetime for å sjekke det. Overvekt kan være en risikofaktor, men må ikke være det. Anonymkode: 33de1...52c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 09:06 #9 Del Skrevet lørdag kl 09:06 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja, eller jeg har ventiler i veggen og over vinduet som jeg åpnet, og åpnet soverom døren, da måtte jeg ikke ha vinduet åpent. Anonymkode: 36d2c...764 Det skal jeg prøve. Takk. Anonymkode: a8a0c...644 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 09:08 #10 Del Skrevet lørdag kl 09:08 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvis man er mye trøtt i løpet av dagen og i tillegg våkner ofte med hodepine kan det være en idé med en legetime for å sjekke det. Overvekt kan være en risikofaktor, men må ikke være det. Anonymkode: 33de1...52c Myyye trøtt og våkner med kraftig hodepine 6-7 ganger i måneden. Altfor mye. Er ikke overvektig da, men er 47. Anonymkode: a8a0c...644 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 09:09 #11 Del Skrevet lørdag kl 09:09 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Dehydrert, støv, dårlig luft, begynnende sykdom, snorking, muggsopp i vegger/tak/gulv. Anonymkode: 2a050...c78 Faktisk så tisser jeg bare neon få dråper på morgenen. Tisser ALDRI normal, «full tank» på morgenen. Bare noen symbolske drypp. Anonymkode: a8a0c...644 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 09:09 #12 Del Skrevet lørdag kl 09:09 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Myyye trøtt og våkner med kraftig hodepine 6-7 ganger i måneden. Altfor mye. Er ikke overvektig da, men er 47. Anonymkode: a8a0c...644 Ville tatt den legetimen da! Anonymkode: 33de1...52c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 09:09 #13 Del Skrevet lørdag kl 09:09 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Myyye trøtt og våkner med kraftig hodepine 6-7 ganger i måneden. Altfor mye. Er ikke overvektig da, men er 47. Anonymkode: a8a0c...644 Snorker du? Mannen her er undervektig, men har søvnapné. Han snorket mye og høyt. Anonymkode: 25794...edf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 09:09 #14 Del Skrevet lørdag kl 09:09 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ville tatt den legetimen da! Anonymkode: 33de1...52c Ok, sjef🙏 det høres lurt ut!😃 Anonymkode: a8a0c...644 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 09:10 #15 Del Skrevet lørdag kl 09:10 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Snorker du? Mannen her er undervektig, men har søvnapné. Han snorket mye og høyt. Anonymkode: 25794...edf Jeg snorker visst litt. Ikke voldsomt og kraftig og ikke alltid. Men ja, snorker. Anonymkode: a8a0c...644 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 09:57 #16 Del Skrevet lørdag kl 09:57 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Faktisk så tisser jeg bare neon få dråper på morgenen. Tisser ALDRI normal, «full tank» på morgenen. Bare noen symbolske drypp. Anonymkode: a8a0c...644 Drikker du 2 til 2,5 liter vann om dagen? Har du stiv nakke? Drikker du mye koffein? Anonymkode: 2a050...c78 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 10:01 #17 Del Skrevet lørdag kl 10:01 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Myyye trøtt og våkner med kraftig hodepine 6-7 ganger i måneden. Altfor mye. Er ikke overvektig da, men er 47. Anonymkode: a8a0c...644 Er det i forbindelse med syklus? Jeg har migrene som er hormonstyrt. Da både legger jeg meg og står opp med hodepine Anonymkode: 3b02c...0e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 10:06 #18 Del Skrevet lørdag kl 10:06 Jeg får det når jeg er dehydrert og om jeg ligger å biter tenner om nettene. I perioder med mye stress biter jeg så mye tenner at jeg våkner med hodeverk hver morgen i månedsvis. Veldig slitsomt i lengden. Anonymkode: a2cdb...c62 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå