Gå til innhold

Er det vanlig blant menn å tenne på føtter?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Prater med en mann, altså vi holder på å bli kjent. Snapper endel. Når jeg har delt bilder av type kun fang og føtter, altså bare tær, kommenterer han føttene eller tærne mine. Ikke seksuelt, men type «kos deg med tottelottene i det fri» eller lignende. 
Tanken har vokst frem, så bare lurer ganske enkelt på dette.

vet det er spekulativt, hehe, men lurer uansett på om dette er vanlig blant menn?

Anonymkode: 2f749...712

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Må være tidens enkleste og beste fetish for en kvinne å bli utsatt for! Sykt praktisk i tillegg! Trorlig ikke det de fleste menn kicker på men men

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaneel skrev (6 minutter siden):

Må være tidens enkleste og beste fetish for en kvinne å bli utsatt for! Sykt praktisk i tillegg! Trorlig ikke det de fleste menn kicker på men men

Enig i det, sykt praktisk😇

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svaret er ja, det er (ganske) vanlig blant menn å tenne på/like/være fascinert av kvinners føtter. Om jeg husker rett, den mest utbredte «fetisjen» blant menn. Det er kanskje medregnet en dragning mot sko, ankler, strømper etc. 

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gorgonzola skrev (1 minutt siden):

Svaret er ja, det er (ganske) vanlig blant menn å tenne på/like/være fascinert av kvinners føtter. Om jeg husker rett, den mest utbredte «fetisjen» blant menn. Det er kanskje medregnet en dragning mot sko, ankler, strømper etc. 

fascinerende. Lurer på hvorfor.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Prater med en mann, altså vi holder på å bli kjent. Snapper endel. Når jeg har delt bilder av type kun fang og føtter, altså bare tær, kommenterer han føttene eller tærne mine. Ikke seksuelt, men type «kos deg med tottelottene i det fri» eller lignende. 

vet det er spekulativt, hehe, men lurer uansett på om dette er vanlig blant menn?

Ja denne mannen liker tær. Det tror jeg 😉

Hva som er vanlig og ikke...Tja si det.

Er mange som liker mye forskjellig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irak skrev (1 minutt siden):

Ja denne mannen liker tær. Det tror jeg 😉

Hva som er vanlig og ikke...Tja si det.

Er mange som liker mye forskjellig...

😃🤩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig! Håper han er keen på å Sponse pedikyr, gi fot massaje, kjøpe sko og strømper hahahah skulle ønske mannen min var keen på det der jeg 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaneel skrev (3 minutter siden):

Herlig! Håper han er keen på å Sponse pedikyr, gi fot massaje, kjøpe sko og strømper hahahah skulle ønske mannen min var keen på det der jeg 

🤩🤩🤩

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Det er IKKE det vanligste, nei, men en kjent fetisj. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine føtter er velstelte og pene. Så får gjerne et kick på den 😄

Men en voksen mann som sier "tottelotter"? Skeptisk...

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stor pike skrev (29 minutter siden):

Får du kick på egne føtter?😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stor pike skrev (1 time siden):

Fordi? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaneel skrev (2 timer siden):

Det er i min erfaring ikke så gjevt, men jeg har ikke noen utpreget glede av å være så j påpasselig på at jeg "må" lakke tåneglene i forskjellige farger hver uke, og i overkant stelle og strigle dem utover det vanlige (klippe, vaske, holde dem myke).. etter en stund følte jeg at det var utrolig masete og litt nedtur at hver gang jeg hadde kledd på meg noe fint, så brydde han seg null om en fin utringning, pen på håret/sminke eller allment flott, han ville bare se eller ha bilde av føttene. Hadde jeg pene strømper, skulle de helst av så han fikk sutte eller tafse på føttene, og under sex ble jeg konsekvent liggende med beina opp mot brystet eller nakken hans mens han suttet og holdt på med sitt. Det var med andre ord null variasjon eller fokus på noe annet enn de helsikes FØTTENE. 

I ettertid har jeg styrt langt unna, og når eller hvis en mann snakker om at de synes føtter er så estetisk flott = han er fotfetisjist, og mange av dem tror at fordi det ikke handler om pupp eller rumpe så kan de både snakke om og utøve det helt uten at det er objektivisering eller at jenter skjønner og tenker sitt. Av alle fetisjer jeg har møtt på, så er det disse folka som utfolder og utbroderer sin mest både blant venner og partnere. Det synes jeg er en uting da jeg selv aldri holder monolog eller deler hva jeg tenner på blant folk jeg omgås på vanlig/jevnlig basis - man får holde slike tilbøyeligheter til den man utøver den med som minste krav, og takk gud for de som gjør det, selv om jeg altså ikke gidder å date dem.

Det er en "enklere" fetisj kanskje enn lakk og lær, urin eller annet mer ekstremt, men alle fetisjer den du er intim med ikke er så voldsomt entusiastisk for også kan bli utfordrende hvis det er det eneste de henger seg opp i.

Så hvis du ikke selv er over snittet glad i å alltid ha fokus på undersåttene, dropp det/dem.

Anonymkode: 503e4...6c4

• Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det er i min erfaring ikke så gjevt, men jeg har ikke noen utpreget glede av å være så j påpasselig på at jeg "må" lakke tåneglene i forskjellige farger hver uke, og i overkant stelle og strigle dem utover det vanlige (klippe, vaske, holde dem myke).. etter en stund følte jeg at det var utrolig masete og litt nedtur at hver gang jeg hadde kledd på meg noe fint, så brydde han seg null om en fin utringning, pen på håret/sminke eller allment flott, han ville bare se eller ha bilde av føttene. Hadde jeg pene strømper, skulle de helst av så han fikk sutte eller tafse på føttene, og under sex ble jeg konsekvent liggende med beina opp mot brystet eller nakken hans mens han suttet og holdt på med sitt. Det var med andre ord null variasjon eller fokus på noe annet enn de helsikes FØTTENE. 

I ettertid har jeg styrt langt unna, og når eller hvis en mann snakker om at de synes føtter er så estetisk flott = han er fotfetisjist, og mange av dem tror at fordi det ikke handler om pupp eller rumpe så kan de både snakke om og utøve det helt uten at det er objektivisering eller at jenter skjønner og tenker sitt. Av alle fetisjer jeg har møtt på, så er det disse folka som utfolder og utbroderer sin mest både blant venner og partnere. Det synes jeg er en uting da jeg selv aldri holder monolog eller deler hva jeg tenner på blant folk jeg omgås på vanlig/jevnlig basis - man får holde slike tilbøyeligheter til den man utøver den med som minste krav, og takk gud for de som gjør det, selv om jeg altså ikke gidder å date dem.

Det er en "enklere" fetisj kanskje enn lakk og lær, urin eller annet mer ekstremt, men alle fetisjer den du er intim med ikke er så voldsomt entusiastisk for også kan bli utfordrende hvis det er det eneste de henger seg opp i.

Så hvis du ikke selv er over snittet glad i å alltid ha fokus på undersåttene, dropp det/dem.

Anonymkode: 503e4...6c4

Det der var et utrolig god poeng! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg takler det ikke. Fordi det begynner ofte uskyldig, så eskalerer det. Alt dreier seg om føtter. I all sex må føtter få fokus. Og for meg er det avtennende. Er heller ikke glad i å bli berørt på føttene. Så jeg velger bort de som sier de er opptatt av føtter

Anonymkode: 0e360...173

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er visst en av de vanligste fetisjene, ja. Jeg har dog aldri møtt en, heldigvis. 

Anonymkode: 1ba64...740

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Er visst en av de vanligste fetisjene, ja. Jeg har dog aldri møtt en, heldigvis. 

Anonymkode: 1ba64...740

Men blir det forskjell på om det er bare (nakne) føtter eller om det er nylon-kledde føtter? Blir jo egentlig to ulike fetisher.

Anonymkode: 8cd1d...587

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...