Sander33 Skrevet 3. desember 2024 #61 Del Skrevet 3. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 1.12.2024 den 5.28): Kult ass. Er du kvinne, siden du beskriver klitoris. Så bare nicket Sander. Anonymkode: bc4bd...34d Nei er mann, men den er like følsom som en klitoris under der. Men er klar rett etter en orgasme, gang på gang. Evighetspikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2024 #62 Del Skrevet 3. desember 2024 Det kiler og er en god følelse. Men det er ikke noe som «får meg over kanten». Anonymkode: f54f9...5e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2024 #63 Del Skrevet 4. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 1.12.2024 den 23.31): Ja brukte massasjestaven😀 holdt lenge på samme sted og presset den inntil, varte ca 15-20 min tror jeg, eller lengre. Gjorde det både i går kveld og i dag. Han får ganske intens orgasme av Fleshlight også, men da kommer han like raskt som ved vanlig samleie. Anonymkode: c0f28...c94 Var det intens nytelse i tiden før han fikk orgasme? Typen vrir seg som en ål, han er helt i skyene fra jeg presser vibrator mot penishodet, holder den rolig presset inntil strengen ganske hardt. Han er helt vill og det tar rundt 20 minutter før han helt hysterisk får orgasme. Med vibrator balanserer han på randen av orgasme så lenge før han bikker over kanten, gjør noen litt harde runketak i det orgasmen kommer. Presser jeg hardt, kommer ikke spruten og kan fortsette til han kommer igjen og igjen. Når spruten førs kommer, fosser det ut, hele ryggraden hans tømmes💦 Anonymkode: bc4bd...34d 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tauglede Skrevet 5. desember 2024 #64 Del Skrevet 5. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 2.12.2024 den 15.51): Så kult, får du også hardere og mer intense og lengre orgasmer? Ts Anonymkode: bc4bd...34d absolutt. og når jeg virkelig holder hardt igjen klarer jeg faktisk og få orgasme uten sprut. da blir det bare helt fantastisk å sprute på orgasme nr.2 spruter langt og den varer voldsomt lenge. klarer ikke det med å bruke hånda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tauglede Skrevet 5. desember 2024 #65 Del Skrevet 5. desember 2024 tjuva skrev (På 2.12.2024 den 14.24): Hvordan er det med følsomheten i penis når du har sex? ikke noe problem det. klarer etter og ha trent muskulaturen veldig til å holde igjen til jeg selv ønsker å komme. jeg er veldig følsom, men har også ve ldig kontroll over musklene der nede. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2024 #66 Del Skrevet 5. desember 2024 tauglede skrev (1 time siden): absolutt. og når jeg virkelig holder hardt igjen klarer jeg faktisk og få orgasme uten sprut. da blir det bare helt fantastisk å sprute på orgasme nr.2 spruter langt og den varer voldsomt lenge. klarer ikke det med å bruke hånda Helt herlig opplevelse det må være. Han er sånn kjæresten også. Han kommer sinnsykt hardt og lenge under tørre orgasmer og blir helt vilt når spruten kommer, det skvetter og spruter sæd over alt😅💦 Varer orgasmen veldig lenge? Kjærestens orgasmer varer fort 2-3 minutter noen ganger 5-6 minutter, før kroppen faller til ro. Forresten Ts Anonymkode: bc4bd...34d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2024 #67 Del Skrevet 5. desember 2024 Sander33 skrev (På 3.12.2024 den 8.18): Nei er mann, men den er like følsom som en klitoris under der. Men er klar rett etter en orgasme, gang på gang. Evighetspikk. Wow høres helt ut som kjæresten du, evighetspikk er rette ordet ja🥰😅 Anonymkode: bc4bd...34d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå