Gå til innhold

Vibrator mot baksiden av penishodet.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som har prøvd det? Gjorde det på kjæresten. Han ble helt vill, orgasmen hans må ha vekket «døde», aldri hørt han hyle å skrike så høyt av en orgasme, han svimte faktisk av noen sekunder🤩. Da han kom til meg selv pustet han som en gal, men klar for ny omgang, tror det bare gikk 5 minutter før han begynte å hylskrike på ny i en enda sterkere orgasme.

Nå er kjæresten fått helt kick på dette. Andre med samme erfaring?

Anonymkode: bc4bd...34d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Noen som har prøvd det? Gjorde det på kjæresten. Han ble helt vill, orgasmen hans må ha vekket «døde», aldri hørt han hyle å skrike så høyt av en orgasme, han svimte faktisk av noen sekunder🤩. Da han kom til meg selv pustet han som en gal, men klar for ny omgang, tror det bare gikk 5 minutter før han begynte å hylskrike på ny i en enda sterkere orgasme.

Nå er kjæresten fått helt kick på dette. Andre med samme erfaring?

Mannen min liker det veeeldig godt😄

Anonymkode: fd63c...bb9

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Mannen min liker det veeeldig godt😄

Anonymkode: fd63c...bb9

Ja, den intense vibreringa gjør han gal. Ts forresten. Herlig å høre andre har samme erfaring. Ikke vært en engangsforeteelse, skjer hver gang vi har sex og han blir egentlig bare villere og villere, har begynt å tease han og da går så vilt for han

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testet dette med et massasjeapparat som liksom banker og slår. Ville tro det skulle gjøre vondt men fy faen for en opplevelse.  Helt hinsides alt annet jeg har opplevd. Pikke rakk ikke å bli hard engang før jeg kom.  Anbefaler alle å prøve.

Anonymkode: b6a4f...ede

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gøy! Har ikke prøvd dette på mannen men skal prøve senere i dag😄 oppdaterer dere! 

Anonymkode: c0f28...c94

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Testet dette med et massasjeapparat som liksom banker og slår. Ville tro det skulle gjøre vondt men fy faen for en opplevelse.  Helt hinsides alt annet jeg har opplevd. Pikke rakk ikke å bli hard engang før jeg kom.  Anbefaler alle å prøve.

Anonymkode: b6a4f...ede

Hvordan oppleves orgasmen. Typen blir helt vill🤩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Gøy! Har ikke prøvd dette på mannen men skal prøve senere i dag😄 oppdaterer dere! 

Woow, så kult, gleder meg til å høre. Ts forresten.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jo old news 😅 Ja, Så og si alle menn liker det der.

Anonymkode: 80e78...c11

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Dette er jo old news 😅 Ja, Så og si alle menn liker det der.

Anonymkode: 80e78...c11

Old News? Sikkert mange som gjør og har prøvd, men helt sikkert mange som ikke har det. Ingen av mine venninner eller kjærester har gjort eller prøvd dette tidligere.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt lyst å prøve dette lenge, men vi har så deilig sex st når vi holder på kommer jeg ikke på å leite frem noe leketøy 😅 

Dere menn som har prøvd, hvordan anbefaler dere jeg gjør det? Bevege litt rundt omkring eller bare holde den i ro? Og hvor synes du det er deiligst? Suger jeg han litt innimellom slaga eller best å bare konsentrere seg om orgasmen av vibreringen?

Anonymkode: 405f2...0de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Har hatt lyst å prøve dette lenge, men vi har så deilig sex st når vi holder på kommer jeg ikke på å leite frem noe leketøy 😅 

Dere menn som har prøvd, hvordan anbefaler dere jeg gjør det? Bevege litt rundt omkring eller bare holde den i ro? Og hvor synes du det er deiligst? Suger jeg han litt innimellom slaga eller best å bare konsentrere seg om orgasmen av vibreringen?

Holde i ro mot strengen, kan gnikke litt frem og tilbake på strengen og gjerne legge litt press mot penishodet. Aller deiligst holde i ro, konse om orgasmen for å få den sterkest, hardest og lengst mulig. Det kan fort gå i et par minutter. Konsentrer den om hans orgasmer for sterkest og lengst mulig orgasme. Etter hvert kan du tease han, stanse rett før orgasmen flere ganger, jo lenger jo bedre og mer intens orgasme for han. Ts forresten 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Er ikke alltid han vil, men han digger det en gang i blant.

Anonymkode: 2159b...b48

Hvorfor vil han ikke? Bare så jeg er forberedt når jeg skal prøve senere i dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Får han sædutløsning også? 

Anonymkode: b5a98...228

Ja, som en orkan, men ikke alltid, ca 50 % av gangene får han super intense orgasmer uten utløsning, men da kommer de og som en perle på ei snor….

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hvorfor vil han ikke? Bare så jeg er forberedt når jeg skal prøve senere i dag

Jeg er helt sikker på at han vil, si bare du skal gjøre noe intenst sykt deilig med han. Han vil digge det og herreguuud vær forberedt på super intens orgasme. Ts her forresten 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvilket leketøy foretrekker mannen din ts?

Har en ordinær vanlig penis formet vibrator med ganske kraftig vibrator og en rabbit jeg bruker på han😅 Det går helt vanvittig for han, rabbitten på fyll vibrering, da går han i taket😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Har en ordinær vanlig penis formet vibrator med ganske kraftig vibrator og en rabbit jeg bruker på han😅 Det går helt vanvittig for han, rabbitten på fyll vibrering, da går han i taket😅

Skal jeg prøve en vanlig vibrator, eller skal jeg bruke den veldig kraftige massasjestaven min?🤭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...