AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #41 Del Skrevet 9. desember 2024 Holdt på å kjøre på elg og rådyr, knertet et par ryper og noen småfugl. Bor avsides til med mye elg og annet vilt, så sjansen for å møte dyr i veien er tidvis høy (når det feks er mye snø). Anonymkode: 02b27...0cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jegerrinne Skrevet 9. desember 2024 #42 Del Skrevet 9. desember 2024 Neste på elg, grevling, rev og hund Rådyr løp inn i siden på bilen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #43 Del Skrevet 9. desember 2024 Har kjørt på elg, grevling og ku. Gikk bra med de to sistnevnte. Elgen døde momentant, turte ikke kjøre i mørket lenge etter dette. Nesten kjørt på hund, gikk løs og kom rett ut foran bilen min for å jage sau på andre siden av vegen. Ble borte under panseret, men gikk akkurat bra. Bråbremset mye for elg og rådyr ellers. Anonymkode: 28d9a...1b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #44 Del Skrevet 9. desember 2024 Kjørte rett over en vipeunge, og en gang så jeg en elg i veikanten idet jeg suste forbi den i mørket. Anonymkode: a7622...d43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #45 Del Skrevet 9. desember 2024 Kjørte på en huggorm en gang, var som å kjøre over en hageslange🫠 Anonymkode: bce9d...75f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2024 #46 Del Skrevet 10. desember 2024 En liten fugl. Smalt i ruten. Ikke så mye jeg kunne gjort til eller fra. Anonymkode: 8d097...b13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå