AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #61 Del Skrevet 16 timer siden Vi hadde det sånn med vår første. Han var en såkalt "high need baby". ALT var galt. Han hadde kolikk, ekstremgulper, ville ikke spise, var ekstremt tynn, ville ikke sove, nektet bæresele, nektet vogn, måtte ha kroppskontakt 24/7, bare skrek og sutret og gulpet og nektet og det VAR SÅ UENDELIG DRITT!!!! Jeg endte opp med å få sammenbrudd hos fastlegen, og fikk time hos DPS for behandling for fødselsdepresjon allerede dagen etter.. Men det gjorde jo ikke ungen noe enklere å takle.. Nå er han 7, og han har alltid vært litt av en håndfull. Det kom seg sakte men sikkert, men jeg har sterk mistanke om autisme. Det er mye av det i slekten. Jeg kjenner igjen mange tegn. Heldigvis mange av dem også gode. Vi slo egentlig fra oss tanken på å få et barn til, det føltes så uutholdelig med eldstemann.. men vi begynte å se lyset i enden av tunnellen da han nærmet seg 3. Anonymkode: 3c845...0c9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå