Gå til innhold

Noen damer som kan date en slik mann?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

En mann som liker å gå i skjørt eller en mann som liker å kle seg (ut) som dame? Jeg har kjent et par av det første slaget, hvor det kun handlet om klær og klesstil og det ville vært helt greit. I det øyeblikket det handlet om et ønske om å være/se ut som dame blir det mer komplisert - ikke nødvendigvis en dealbreaker, men definitivt noe vi hadde måttet snakke om. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke noe imot at folk går med hva enn de føler for, mener selv at klær ikke eies av et kjønn. Som høy dame går jeg ofte i "herreklær"..

Har vedkommende derimot en fetisj på klær, uavhengig av hva har jeg opplevd at jeg er lite givende som partner og vi er lite kompetible da jeg ikke har en slik fetisj..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Hei damer, kan dere  date en mann som liker å kle seg som dame i kjoler og andre dameting?

Anonymkode: 9abfa...564

Nei, så absolutt ikke. For meg er ikke det en ekte mann.

Anonymkode: 97f74...7df

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det spørs litt. Om han er fornøyd med å gå med dameklær og det ikke eskalerer; ja. Om han innerst inne egentlig vil være en kvinne; nei.

Det er kanskje vanskelig for å han å vite om det vil eskalere eller ikke, men hadde han en dag sagt at han vil starte medisinsk behandling for å bli kvinne hadde jeg blitt knust. Jeg hadde støttet han som venn, men ikke blitt i forholdet.

Kanskje risikoen for at dette kunne blitt en realitet hadde stoppet meg fra å date han i utgangspunktet. 

Anonymkode: e7d7e...c17

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om han gjorde det i skjul hjemme og ikke ute i offentligheten så ja. Jeg er dessverre alt for opptatt av hva folk tenker om meg til at jeg hadde greid å håndtere oppmerksomheten rundt det ellers. Dessverre. Det er et problem jeg har da, jeg synes menn (og folk generelt) som gjør ting som gjør at de skiller seg ut er utrolig tøffe.

Anonymkode: 59f56...c56

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spørs hva som menes med dameklær. 

Tar du en "Ross" i Friends med å bruke damegenser, eller snakker vi kjole, BH og høye hæler?

Anonymkode: 6653b...d73

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Spørs hva som menes med dameklær. 

Tar du en "Ross" i Friends med å bruke damegenser, eller snakker vi kjole, BH og høye hæler?

Anonymkode: 6653b...d73

For min del er det kjoler og BH.

Anonymkode: 9abfa...564

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...