AnonymBruker Skrevet lørdag kl 10:30 #21 Del Skrevet lørdag kl 10:30 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Blir takknemlig hvis det er noen klarsynte som vil hjelpe❤️ Jeg har et nært familiemedlem som det er veldig vanskelig å forholde seg til. Personen har mye irritasjon rettet mot mange mennesker, og jeg er en av dem. Jeg føler jeg må gå på nåler rundt denne personen, hen holder en kald avstand, og svarer kort og kjølig selv på hyggelige meldinger. Jeg vet hen har det vanskelig, og at det sikkert er årsaken. Men skjønner denne personen hvor vondt den distanserte, kalde, kommunikasjonen gjør for oss nærmeste? Jeg har prøvd i årevis å finne tilbake til den gode kontakten vi en gang hadde, men avstanden blir større og større. Jeg vet snart ikke min arme råd. T.o.m julegavekjøp til barna til denne personen er vanskelig, man kan aldri gjøre ting riktig, det er bare sure miner hele tiden, men uten å vise at hen er sur, det er den kalde avstanden som er påtrengende. Hva kan jeg gjøre med dette? Er det noen som klarer å lese situasjonen? Jeg vil tro at din personlighet er veldig irriterende, og at du kanskje ikke har helt bakkekontakt. Grunnen til at jeg skriver det er at du ønsker noen klarsynte her på KG til å løse problemet. Hva skjer i ditt hode? Tror du det finnes synske personer, eller noen som kan snakke med døde osv? Hallo, det finnes ikke! Skjerp deg, og ta deg sammen. Tipper de gavene du har kjøpt til ungene er gulrøtter eller et eller annen tørket Chia-frukt som skal være bra for åndelig utvikling. 10-åringer VIL IKKE HA DET! Ikke rart vedkommende blir sur og irritert rundt deg om du i tillegg har rotet bort mye annet i livet enn fornuften. Du bør oppsøke hjelp, om det finnes noe slikt for å bli "avhypnotisert". Anonymkode: 0947a...693 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 10:32 #22 Del Skrevet lørdag kl 10:32 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Enig, hun trenger støtte, og jeg vil så gjerne være der. Jeg gir henne aldri opp❤️ Anonymkode: 31d1d...157 Du gjør det riktige. Det vil løse seg i en samtale. Anonymkode: afaa2...e8a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 10:34 #23 Del Skrevet lørdag kl 10:34 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg vil tro at din personlighet er veldig irriterende, og at du kanskje ikke har helt bakkekontakt. Grunnen til at jeg skriver det er at du ønsker noen klarsynte her på KG til å løse problemet. Hva skjer i ditt hode? Tror du det finnes synske personer, eller noen som kan snakke med døde osv? Hallo, det finnes ikke! Skjerp deg, og ta deg sammen. Tipper de gavene du har kjøpt til ungene er gulrøtter eller et eller annen tørket Chia-frukt som skal være bra for åndelig utvikling. 10-åringer VIL IKKE HA DET! Ikke rart vedkommende blir sur og irritert rundt deg om du i tillegg har rotet bort mye annet i livet enn fornuften. Du bør oppsøke hjelp, om det finnes noe slikt for å bli "avhypnotisert". Anonymkode: 0947a...693 Åj åj åj😂 Anonymkode: 31d1d...157 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 10:34 #24 Del Skrevet lørdag kl 10:34 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du gjør det riktige. Det vil løse seg i en samtale. Anonymkode: afaa2...e8a Takk❤️ Anonymkode: 31d1d...157 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 10:36 #25 Del Skrevet lørdag kl 10:36 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg synes ikke det er ålreit å legge readinger på mennesker slik som du nevner her. Det er jo noe som skurrer tenker jeg. Jeg kan forstå det her og nå dersom det er krise, men å ha lesing for flere år siden? Hvorfor? Hva ønsket du å oppnå da? Det er ikke verre enn at jeg spurte samme spørsmål for noen år siden her inne, fordi dette har vært et problem lenge som har gjort meg vondt, som jeg ønsker å løse. Det er bare gode intensjoner. Det er ikke viktig hvilken relasjon vi har, det ønsker jeg ikke fortelle da jeg vil være så anonym som mulig. Men tusen takk for lesning😊 Anonymkode: 31d1d...157 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 10:43 #26 Del Skrevet lørdag kl 10:43 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det er ikke verre enn at jeg spurte samme spørsmål for noen år siden her inne, fordi dette har vært et problem lenge som har gjort meg vondt, som jeg ønsker å løse. Det er bare gode intensjoner. Det er ikke viktig hvilken relasjon vi har, det ønsker jeg ikke fortelle da jeg vil være så anonym som mulig. Men tusen takk for lesning😊 Anonymkode: 31d1d...157 Igjen, du spør men ønsker ikke å utdype mer. Det er noe som ikke stemmer med dine intensjoner. Det virker mer som gossip enn et ønske om å hjelpe. Slutt å spørre etter readinger som dette og la henne være i fred. Du kan få dårlig karma dersom du fortsetter slik. Anonymkode: 353c9...35f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 11:17 #27 Del Skrevet lørdag kl 11:17 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Dette familiemedlemmet er elsket, av meg, av andre familiemedlemmer, av partneren sin og av barna sine. Men jeg føler hen har en del feil tolkninger på hvordan folk rundt er, tolker alt i verste mening, hen reagerer negativt på alle rundt seg, andre familiemedlemmer (t.o.m andres barn), naboer, venner (hen har ingen venner igjen, fordi hen har tatt avstand fra alle sammen). Jeg har stor kjærlighet for denne personen, vil bare godt, vil lytte og hjelpe, men slipper ikke til. Jeg aner ikke hvorfor denne personen er irritert på meg, jeg har brukt enormt mye tid og energi på å gruble på det. Men jeg ser at hun har det vanskelig, og har vel tenkt at det er årsaken, på ulike måter. De rundt fratar ikke personen muligheter for å elske seg selv, men jeg føler det er personens eget tankesett, etter å ha stått i mange utfordringer, som skaper denne følelsen av bitterhet og av å ikke elske seg selv. Jeg har bare ønsker å være der som en god person rundt hen, men aner ikke hvordan, etter å ha blitt skjøvet unna hver gang jeg prøver. Jeg vil bare vel, og har mye kjærlighet for denne personen, så jeg skjønner ikke hvorfor du får dårlige vibber av meg. Det gjorde direkte vondt å lese. Anonymkode: 31d1d...157 Jeg får ikke dårlige vibber så det er sagt, men noen ganger kan bare det at noen mener at 'du må fikses' kan være nok til at noen kan ønske å ta avstand. Det, i tillegg til at noen bryr seg om deg betyr ikke at noen nødvendigvis føler noe ekstra for deg heller, så kanskje hun ikke føler du eller de hun trenger seg unna er hennes cup of tea. Det behøver ikke være noe spesielt galt med noen hverken deg eller henne om det bare er mangel på kjemi fra hennes side ovenfor noen. Kanskje hun bare ikke vil eller føler behovet for mer og hvis hun da føler at du eller noen vil mer enn hun vil så er det lett å bli litt avvisende hvis hun føler ting er utenfor komfortsonen. Kan hende du prøver for hardt for henne? At du pusher litt for mye på eller har gjort det tidligere? Folk er forskjellige og har noen problemer er det noen som ønsker å snakke om dem og noen som ikke ønsker det og gjerne ikke til hvem som helst. Noen er litt mer private enn andre. Hvordan vet du at hun ikke elsker seg selv og at det er deg hun trenger eller hva hun trenger? Kan hende det er dette hun ikke trenger og at hun er lei av å hobbypsykologer som skal blande seg? Anonymkode: 7dfec...eae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 11:38 #28 Del Skrevet lørdag kl 11:38 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Jeg får ikke dårlige vibber så det er sagt, men noen ganger kan bare det at noen mener at 'du må fikses' kan være nok til at noen kan ønske å ta avstand. Det, i tillegg til at noen bryr seg om deg betyr ikke at noen nødvendigvis føler noe ekstra for deg heller, så kanskje hun ikke føler du eller de hun trenger seg unna er hennes cup of tea. Det behøver ikke være noe spesielt galt med noen hverken deg eller henne om det bare er mangel på kjemi fra hennes side ovenfor noen. Kanskje hun bare ikke vil eller føler behovet for mer og hvis hun da føler at du eller noen vil mer enn hun vil så er det lett å bli litt avvisende hvis hun føler ting er utenfor komfortsonen. Kan hende du prøver for hardt for henne? At du pusher litt for mye på eller har gjort det tidligere? Folk er forskjellige og har noen problemer er det noen som ønsker å snakke om dem og noen som ikke ønsker det og gjerne ikke til hvem som helst. Noen er litt mer private enn andre. Hvordan vet du at hun ikke elsker seg selv og at det er deg hun trenger eller hva hun trenger? Kan hende det er dette hun ikke trenger og at hun er lei av å hobbypsykologer som skal blande seg? Anonymkode: 7dfec...eae Jeg blander meg ikke, og er ikke hobbypsykolog for henne, jeg tar aldri opp disse vanskelige temaene fordi jeg vet hun ikke vil snakke om det. Jeg prøver bare innimellom og sende hyggelige meldinger og vise at jeg bryr meg, prøver en sjelden gang å ta initiativ til noe hyggelig. Men jeg har holdt meg mer og mer unna de siste årene, fordi jeg føler det er det hun vil. Jeg vet ingenting, det er bare antakelser fra min side, grubling for å prøve å forstå. Men du har sikkert rett i at jeg prøvde å pushe på litt for mye for noen år siden, ikke på de vanskelige temaene, men for å opprettholde god kontakt. Kan godt hende du har rett i at hun ikke har behov for mer, at jeg og de andre hun har mistet kontakt med og ikke er hennes cup og tea. Kanskje jeg bare skal la det være med det, la situasjonen være som den er, heller være her for henne hvis hun senere ønsker kontakt. Anonymkode: 31d1d...157 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 11:40 #29 Del Skrevet lørdag kl 11:40 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Igjen, du spør men ønsker ikke å utdype mer. Det er noe som ikke stemmer med dine intensjoner. Det virker mer som gossip enn et ønske om å hjelpe. Slutt å spørre etter readinger som dette og la henne være i fred. Du kan få dårlig karma dersom du fortsetter slik. Anonymkode: 353c9...35f Du leser meg ikke riktig, men det er helt greit. Mine intensjoner er gode, av kjærlighet, intensjonen er absolutt ikke «gossip». Jeg får ikke dårlig karma av å spørre om hjelp til å bedre relasjoner. Man får ikke dårlig karma av å ønske andre vel. Anonymkode: 31d1d...157 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 11:43 #30 Del Skrevet lørdag kl 11:43 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg vil tro at din personlighet er veldig irriterende, og at du kanskje ikke har helt bakkekontakt. Grunnen til at jeg skriver det er at du ønsker noen klarsynte her på KG til å løse problemet. Hva skjer i ditt hode? Tror du det finnes synske personer, eller noen som kan snakke med døde osv? Hallo, det finnes ikke! Skjerp deg, og ta deg sammen. Tipper de gavene du har kjøpt til ungene er gulrøtter eller et eller annen tørket Chia-frukt som skal være bra for åndelig utvikling. 10-åringer VIL IKKE HA DET! Ikke rart vedkommende blir sur og irritert rundt deg om du i tillegg har rotet bort mye annet i livet enn fornuften. Du bør oppsøke hjelp, om det finnes noe slikt for å bli "avhypnotisert". Anonymkode: 0947a...693 Irriterende personlighet finnes ikke. Jeg tror heller det er du som bør oppsøke hjelp siden du har sånn behov for å trykke ned andre folk på et nettforum. Anonymkode: f3f51...6b6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 11:46 #31 Del Skrevet lørdag kl 11:46 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du leser meg ikke riktig, men det er helt greit. Mine intensjoner er gode, av kjærlighet, intensjonen er absolutt ikke «gossip». Jeg får ikke dårlig karma av å spørre om hjelp til å bedre relasjoner. Man får ikke dårlig karma av å ønske andre vel. Anonymkode: 31d1d...157 Det er fullt mulig jeg plukker opp på hennes energi og hvordan hun føler om deg. Jeg/vi får dårlig vibber av deg og dynamikken som har foregått. Det at jeg får opp Death card på deg spesifikt to ganger er nok en advarsel om at dersom du ikke slutter å drive mest med sladder (gjøre readinger for å få sårbar informasjon om henne), så vil du få dårlig karma. Det eller at hun anser relasjonene som helt ferdig. AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Jeg får ikke dårlige vibber så det er sagt, men noen ganger kan bare det at noen mener at 'du må fikses' kan være nok til at noen kan ønske å ta avstand. Det, i tillegg til at noen bryr seg om deg betyr ikke at noen nødvendigvis føler noe ekstra for deg heller, så kanskje hun ikke føler du eller de hun trenger seg unna er hennes cup of tea. Det behøver ikke være noe spesielt galt med noen hverken deg eller henne om det bare er mangel på kjemi fra hennes side ovenfor noen. Kanskje hun bare ikke vil eller føler behovet for mer og hvis hun da føler at du eller noen vil mer enn hun vil så er det lett å bli litt avvisende hvis hun føler ting er utenfor komfortsonen. Kan hende du prøver for hardt for henne? At du pusher litt for mye på eller har gjort det tidligere? Folk er forskjellige og har noen problemer er det noen som ønsker å snakke om dem og noen som ikke ønsker det og gjerne ikke til hvem som helst. Noen er litt mer private enn andre. Hvordan vet du at hun ikke elsker seg selv og at det er deg hun trenger eller hva hun trenger? Kan hende det er dette hun ikke trenger og at hun er lei av å hobbypsykologer som skal blande seg? Anonymkode: 7dfec...eae Dette var egentlig ganske bra sagt!! Det siste der: jeg plukket opp den energien. At hun er ulykkelig og føler seg ikke elsket i denne dynamikken. Men jeg er enig med deg at hun ikke trenger hobbypsykologer! Anonymkode: 353c9...35f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 11:47 #32 Del Skrevet lørdag kl 11:47 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Du leser meg ikke riktig, men det er helt greit. Mine intensjoner er gode, av kjærlighet, intensjonen er absolutt ikke «gossip». Jeg får ikke dårlig karma av å spørre om hjelp til å bedre relasjoner. Man får ikke dårlig karma av å ønske andre vel. Anonymkode: 31d1d...157 Jeg tror du mangler selvinnsikt her... Jeg tror jeg skjønner godt hvorfor hun ikke ønsker å ha kontakt med deg. Dersom andre er slike som deg forstår jeg henne veldig godt. Hun er ferdig. Move on og la henne være i fred. Anonymkode: 353c9...35f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 11:48 #33 Del Skrevet lørdag kl 11:48 Det ville jeg gjort. Smil og vær vennlig, men la HENNE vise initiativ om hun vil heretter. Noen ganger kan det hjelpe å slutte å forsøke og heller stille seg avventende. Hun vet du har prøvd, men når noen ikke responderer så tenker hvertfall jeg at da vil de ikke, og da er ballen på deres side.... Anonymkode: 7dfec...eae 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 11:48 #34 Del Skrevet lørdag kl 11:48 Ts, det er noen gjengangere her på forumet om dagen som leter etter folk å «ta». Disse har det ikke bra med seg selv og du må bare ignorere dem. Synes du virker som en flott og reflektert person. Jeg er ikke klarsynt, men får en veldig vibb fra det du skriver av at denne personen sliter med seg selv og at det ikke har noe med deg som person å gjøre. Ingen som har det bra med seg selv vil opptre på denne måten, det er bare menneskelige fakta. Kanskje får du ikke gjort stort før personen innser at hen må ta tak i seg selv og sitt liv, og det er på hen sin kappe og ikke din. Lykke til❣️ Anonymkode: f3f51...6b6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 11:54 #35 Del Skrevet lørdag kl 11:54 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ts, det er noen gjengangere her på forumet om dagen som leter etter folk å «ta». Disse har det ikke bra med seg selv og du må bare ignorere dem. Synes du virker som en flott og reflektert person. Jeg er ikke klarsynt, men får en veldig vibb fra det du skriver av at denne personen sliter med seg selv og at det ikke har noe med deg som person å gjøre. Ingen som har det bra med seg selv vil opptre på denne måten, det er bare menneskelige fakta. Kanskje får du ikke gjort stort før personen innser at hen må ta tak i seg selv og sitt liv, og det er på hen sin kappe og ikke din. Lykke til❣️ Anonymkode: f3f51...6b6 Tusen takk for gode ord❤️ Ja jeg er klar over det, de som skriver for å gjøre narr av klarsynthet, preller av😊 Det gjør også innleggene om dårlige vibber osv, jeg vet at mine intensjoner bare er gode, det kan ingen ta fra meg. Ellers tar jeg til meg alle gode ord som gir en god følelse, som innlegget ditt❤️ Anonymkode: 31d1d...157 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 12:00 #36 Del Skrevet lørdag kl 12:00 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Tusen takk for gode ord❤️ Ja jeg er klar over det, de som skriver for å gjøre narr av klarsynthet, preller av😊 Det gjør også innleggene om dårlige vibber osv, jeg vet at mine intensjoner bare er gode, det kan ingen ta fra meg. Ellers tar jeg til meg alle gode ord som gir en god følelse, som innlegget ditt❤️ Anonymkode: 31d1d...157 Mine instinkter var korrekte. Har man ikke selvinnsikt i hvordan ens egen oppførsel "preller av" personer i ens liv, så vil en ikke forstå når noen påpeker at egen oppførsel er årsak til at denne slektningen ikke ønsker kontakt. Om ikke annet, ta til deg at hun ikke ønsker kontakt med deg eller de andre. Så, la henne være i fred! Anonymkode: 353c9...35f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet lørdag kl 12:01 #37 Del Skrevet lørdag kl 12:01 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Tusen takk for gode ord❤️ Ja jeg er klar over det, de som skriver for å gjøre narr av klarsynthet, preller av😊 Det gjør også innleggene om dårlige vibber osv, jeg vet at mine intensjoner bare er gode, det kan ingen ta fra meg. Ellers tar jeg til meg alle gode ord som gir en god følelse, som innlegget ditt❤️ Anonymkode: 31d1d...157 Om du har gode intensjoner så syns ikke jeg du skal gi henne opp. Vis at du er en støtte. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 12:02 #38 Del Skrevet lørdag kl 12:02 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Mine instinkter var korrekte. Har man ikke selvinnsikt i hvordan ens egen oppførsel "preller av" personer i ens liv, så vil en ikke forstå når noen påpeker at egen oppførsel er årsak til at denne slektningen ikke ønsker kontakt. Om ikke annet, ta til deg at hun ikke ønsker kontakt med deg eller de andre. Så, la henne være i fred! Anonymkode: 353c9...35f Instinktene dine er jo helt på jordet. Du fremstår jo bare som en ekstremt usympatisk person uten evne til å sette deg inn i situasjonen til TS. Klarsynt er du iallefall ikke 😅 Anonymkode: 47ba8...a3a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 12:07 #39 Del Skrevet lørdag kl 12:07 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Det ville jeg gjort. Smil og vær vennlig, men la HENNE vise initiativ om hun vil heretter. Noen ganger kan det hjelpe å slutte å forsøke og heller stille seg avventende. Hun vet du har prøvd, men når noen ikke responderer så tenker hvertfall jeg at da vil de ikke, og da er ballen på deres side.... Anonymkode: 7dfec...eae Godt råd😊❤️ Anonymkode: 31d1d...157 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 12:07 #40 Del Skrevet lørdag kl 12:07 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Mine instinkter var korrekte. Har man ikke selvinnsikt i hvordan ens egen oppførsel "preller av" personer i ens liv, så vil en ikke forstå når noen påpeker at egen oppførsel er årsak til at denne slektningen ikke ønsker kontakt. Om ikke annet, ta til deg at hun ikke ønsker kontakt med deg eller de andre. Så, la henne være i fred! Anonymkode: 353c9...35f Jeg har lest svarene dine her og synes dine tolkninger bærer veldig preg av at du tillegger ts mye dårlige intensjoner. Av alt jeg kan og vet om mennesker så vet jeg at ingen klarsynt er heller fritatt fra det å være forutinntatt og at egne erfaringer (bias) påvirker hvordan en tolker og persiperer. Jeg foreslår at du går igjennom og analyserer svarene dine her på et senere tidspunkt så kanskje du kan bruke det til å utvikle deg som klarsynt. Tenk nøye igjennom hva du tillegger personer når du gjør readings. Anonymkode: f3f51...6b6 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå