AnonymBruker Skrevet lørdag kl 00:49 #1 Del Skrevet lørdag kl 00:49 Blir takknemlig hvis det er noen klarsynte som vil hjelpe❤️ Jeg har et nært familiemedlem som det er veldig vanskelig å forholde seg til. Personen har mye irritasjon rettet mot mange mennesker, og jeg er en av dem. Jeg føler jeg må gå på nåler rundt denne personen, hen holder en kald avstand, og svarer kort og kjølig selv på hyggelige meldinger. Jeg vet hen har det vanskelig, og at det sikkert er årsaken. Men skjønner denne personen hvor vondt den distanserte, kalde, kommunikasjonen gjør for oss nærmeste? Jeg har prøvd i årevis å finne tilbake til den gode kontakten vi en gang hadde, men avstanden blir større og større. Jeg vet snart ikke min arme råd. T.o.m julegavekjøp til barna til denne personen er vanskelig, man kan aldri gjøre ting riktig, det er bare sure miner hele tiden, men uten å vise at hen er sur, det er den kalde avstanden som er påtrengende. Hva kan jeg gjøre med dette? Er det noen som klarer å lese situasjonen? Anonymkode: 31d1d...157 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 01:18 #2 Del Skrevet lørdag kl 01:18 Først og fremst: hvorfor er denne nære personen irritert på deg? Klarer du å sette fingeren på hvorfor denne personen er irritert? Klarer du å forstå personens perspektiv? Helt ærlig? Jeg får ikke de beste vibbene av deg. Hvorfor er familiemedlemmet irritert så fikk jeg opp self love og self healing. Jeg tolker det som om folk rundt fratar personen mulighet til å elske seg selv. Hen føler seg ikke elsket i miljøet hen er i. Så spør jeg hvorfor familiemedlemmet er irritert på deg får jeg opp Death. Annet kortstokk. Spør om det samme. Hvorfor er personen irritert generelt: emotional loss. Noe gjenkjennbart her? Anonymkode: 353c9...35f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 01:34 #3 Del Skrevet lørdag kl 01:34 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Først og fremst: hvorfor er denne nære personen irritert på deg? Klarer du å sette fingeren på hvorfor denne personen er irritert? Klarer du å forstå personens perspektiv? Helt ærlig? Jeg får ikke de beste vibbene av deg. Hvorfor er familiemedlemmet irritert så fikk jeg opp self love og self healing. Jeg tolker det som om folk rundt fratar personen mulighet til å elske seg selv. Hen føler seg ikke elsket i miljøet hen er i. Så spør jeg hvorfor familiemedlemmet er irritert på deg får jeg opp Death. Annet kortstokk. Spør om det samme. Hvorfor er personen irritert generelt: emotional loss. Noe gjenkjennbart her? Anonymkode: 353c9...35f Dette familiemedlemmet er elsket, av meg, av andre familiemedlemmer, av partneren sin og av barna sine. Men jeg føler hen har en del feil tolkninger på hvordan folk rundt er, tolker alt i verste mening, hen reagerer negativt på alle rundt seg, andre familiemedlemmer (t.o.m andres barn), naboer, venner (hen har ingen venner igjen, fordi hen har tatt avstand fra alle sammen). Jeg har stor kjærlighet for denne personen, vil bare godt, vil lytte og hjelpe, men slipper ikke til. Jeg aner ikke hvorfor denne personen er irritert på meg, jeg har brukt enormt mye tid og energi på å gruble på det. Men jeg ser at hun har det vanskelig, og har vel tenkt at det er årsaken, på ulike måter. De rundt fratar ikke personen muligheter for å elske seg selv, men jeg føler det er personens eget tankesett, etter å ha stått i mange utfordringer, som skaper denne følelsen av bitterhet og av å ikke elske seg selv. Jeg har bare ønsker å være der som en god person rundt hen, men aner ikke hvordan, etter å ha blitt skjøvet unna hver gang jeg prøver. Jeg vil bare vel, og har mye kjærlighet for denne personen, så jeg skjønner ikke hvorfor du får dårlige vibber av meg. Det gjorde direkte vondt å lese. Anonymkode: 31d1d...157 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 01:42 #4 Del Skrevet lørdag kl 01:42 - self love og selv healing; jeg som kjenner situasjonen tolker dette som at hen trenger å trekke seg unna fordi energien må gå til å heale seg selv, fokusere på seg selv, at hen ikke har overskudd til mer enn det. Death-kortet var skremmende og uforståelig… Emotional loss kan kobles til at hen har det vanskelig og bærer på sorger. Jeg ønsker så inderlig å finne tilbake til en bedre kontakt, jeg tror hen også ville fått det bedre om vi fikk til det. Det er dette som er årsaken til at jeg spør om hjelp her. Anonymkode: 31d1d...157 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 01:54 #5 Del Skrevet lørdag kl 01:54 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): - self love og selv healing; jeg som kjenner situasjonen tolker dette som at hen trenger å trekke seg unna fordi energien må gå til å heale seg selv, fokusere på seg selv, at hen ikke har overskudd til mer enn det. Death-kortet var skremmende og uforståelig… Emotional loss kan kobles til at hen har det vanskelig og bærer på sorger. Jeg ønsker så inderlig å finne tilbake til en bedre kontakt, jeg tror hen også ville fått det bedre om vi fikk til det. Det er dette som er årsaken til at jeg spør om hjelp her. Anonymkode: 31d1d...157 For det første, kan du ikke bare slutte å skrive hen? Det blir fryktelig kronglete, og de færreste gidder å ta deg seriøst. For det andre - det er kun barn, og voksne med underutviklede hjerner, som tro på "klarsynte". På tide å bli voksen? Anonymkode: 05e86...9eb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 01:58 #6 Del Skrevet lørdag kl 01:58 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): For det første, kan du ikke bare slutte å skrive hen? Det blir fryktelig kronglete, og de færreste gidder å ta deg seriøst. For det andre - det er kun barn, og voksne med underutviklede hjerner, som tro på "klarsynte". På tide å bli voksen? Anonymkode: 05e86...9eb Helt i orden at du ikke tror det finnes mennesker med klarsynte evner. Da er ikke denne tråden noe for deg😊 Anonymkode: 31d1d...157 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 02:27 #7 Del Skrevet lørdag kl 02:27 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Helt i orden at du ikke tror det finnes mennesker med klarsynte evner. Da er ikke denne tråden noe for deg😊 Anonymkode: 31d1d...157 Jeg tror ikke. Jeg er 100% sikker på at det ikke finnes mennesker med klarsynte evner. Dersom det fantes klarsynte, ville det vært den enkleste sak i verden å bevise; men det klarer man altså ikke. Men for all del, kos deg videre med å kaste bort livet på å tro på å spå i kaffegrut og på julenissen. Anonymkode: 05e86...9eb 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 03:23 #8 Del Skrevet lørdag kl 03:23 Stakkars han som fikk hele livet ødelagt, pga Lilly Bendris stemplet han som en morder. Utrolig sykt. Kan hende jeg ikke skrev navnet rett. Men de fleste forstår hva jeg mener. Anonymkode: 947bb...fdf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 03:44 #9 Del Skrevet lørdag kl 03:44 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Dette familiemedlemmet er elsket, av meg, av andre familiemedlemmer, av partneren sin og av barna sine. Men jeg føler hen har en del feil tolkninger på hvordan folk rundt er, tolker alt i verste mening, hen reagerer negativt på alle rundt seg, andre familiemedlemmer (t.o.m andres barn), naboer, venner (hen har ingen venner igjen, fordi hen har tatt avstand fra alle sammen). Jeg har stor kjærlighet for denne personen, vil bare godt, vil lytte og hjelpe, men slipper ikke til. Jeg aner ikke hvorfor denne personen er irritert på meg, jeg har brukt enormt mye tid og energi på å gruble på det. Men jeg ser at hun har det vanskelig, og har vel tenkt at det er årsaken, på ulike måter. De rundt fratar ikke personen muligheter for å elske seg selv, men jeg føler det er personens eget tankesett, etter å ha stått i mange utfordringer, som skaper denne følelsen av bitterhet og av å ikke elske seg selv. Jeg har bare ønsker å være der som en god person rundt hen, men aner ikke hvordan, etter å ha blitt skjøvet unna hver gang jeg prøver. Jeg vil bare vel, og har mye kjærlighet for denne personen, så jeg skjønner ikke hvorfor du får dårlige vibber av meg. Det gjorde direkte vondt å lese. Anonymkode: 31d1d...157 Det er veldig mye fokus på de dårlige kvalitetene til henne og hvordan du føler det og hvordan du tolker henne. Det er kun deg dette er sentrert rundt. Og så kom disse kortene opp. AnonymBruker skrev (1 time siden): - self love og selv healing; jeg som kjenner situasjonen tolker dette som at hen trenger å trekke seg unna fordi energien må gå til å heale seg selv, fokusere på seg selv, at hen ikke har overskudd til mer enn det. Death-kortet var skremmende og uforståelig… Emotional loss kan kobles til at hen har det vanskelig og bærer på sorger. Jeg ønsker så inderlig å finne tilbake til en bedre kontakt, jeg tror hen også ville fått det bedre om vi fikk til det. Det er dette som er årsaken til at jeg spør om hjelp her. Anonymkode: 31d1d...157 Det ligger gjerne noe i dette? Prøve å forstå henne, lytte, ha empati (ikke kun sympati). Kanskje hun ikke har en slik type person i livet sitt som gjør henne enda mer frustrert. Hvilken relasjon har du? Er det kanskje en person i familien hun særs ikke kommer overrens med? Anonymkode: 353c9...35f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 04:29 #10 Del Skrevet lørdag kl 04:29 Jeg tror egentlig at med mindre du viser genuin, ekte interesse er hun ferdig med deg og flere hun utestenger. Det er noe som ikke stemmer i dynamikken og jeg tror ikke det er henne. Jeg plukker opp mye fra hennes energi i kortene. Hun er meget ulykkelig og det merkes godt på kroppen. Hun vil bort fra miljøet hun er i. Det må være en hemmelighet eller svik et sted, enten du er klar over det eller ikke. Death betyr også en endelig slutt på et forhold (eller transformasjon til f.eks noe bedre) så her vet nok du godt hva som ligger til grunn. Jeg spurte hvorfor du startet tråden og da kom Ace of Swords og The Moon opp sammen med Sacral Chakra. Litt out there men dersom jeg skal tolke kortene slik de er... Kan det være noen som faktisk driver måneritualer (svart magi) for å blokkere hennes sacral chakra? At det er sannheten? “A closed sacral chakra can make you feel detached from your own emotions as well as the emotions of the people around you,” says Konst. “You may feel isolated and anxious to be alone and lonely. It's a vicious cycle that can cause loneliness as well as anxiety.” Siden du spør her og ikke andre temaer. Kanskje det er at hun må få hjelp til å åpne hennes sacral chakra? Anonymkode: 353c9...35f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 04:34 #11 Del Skrevet lørdag kl 04:34 “[The sacral chakra] relates to our emotions, pleasure, sexuality, and creative life force,” says psychic and intuitive tarot reader Kate Van Horn, author of The Inner Tarot. When it's balanced (with its energy flowing freely), we tend to feel passionate, fulfilled, and emotionally in tune with ourselves and others. But when the sacral chakra is unbalanced, it's just the opposite: We can often run up against creative blocks or feel emotionally or sexually stifled. And in this case, sacral chakra balancing and healing can restore our natural energy flow and bring us back into harmony." Jeg vet ikke, men kan hun ha blitt seksuelt misbrukt? Av noen nære? Eller skam rundt f.eks legning og at det ikke er akseptabelt i miljøet/familien? Anonymkode: 353c9...35f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 04:44 #12 Del Skrevet lørdag kl 04:44 Får opp Sterk Tyren og Tvilling, og så Væren og Krepsen. Får igjen opp "Kvinne", "Coffin/Death", "Wealthy Man", "Thief". Anonymkode: 353c9...35f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 09:36 #13 Del Skrevet lørdag kl 09:36 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Blir takknemlig hvis det er noen klarsynte som vil hjelpe❤️ Jeg har et nært familiemedlem som det er veldig vanskelig å forholde seg til. Personen har mye irritasjon rettet mot mange mennesker, og jeg er en av dem. Jeg føler jeg må gå på nåler rundt denne personen, hen holder en kald avstand, og svarer kort og kjølig selv på hyggelige meldinger. Jeg vet hen har det vanskelig, og at det sikkert er årsaken. Men skjønner denne personen hvor vondt den distanserte, kalde, kommunikasjonen gjør for oss nærmeste? Jeg har prøvd i årevis å finne tilbake til den gode kontakten vi en gang hadde, men avstanden blir større og større. Jeg vet snart ikke min arme råd. T.o.m julegavekjøp til barna til denne personen er vanskelig, man kan aldri gjøre ting riktig, det er bare sure miner hele tiden, men uten å vise at hen er sur, det er den kalde avstanden som er påtrengende. Hva kan jeg gjøre med dette? Er det noen som klarer å lese situasjonen? Anonymkode: 31d1d...157 Kan det være så enkelt som at hun er misunnelig eller sjalu på deg og andre av en eller annen grunn? At hun føler at du har bedre økonomi, gjør det godt livet etc, mens hun selv føler at hun blir mindre og mindre verdt/har mindre? Anonymkode: 47ba8...a3a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 10:10 #14 Del Skrevet lørdag kl 10:10 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Det er veldig mye fokus på de dårlige kvalitetene til henne og hvordan du føler det og hvordan du tolker henne. Det er kun deg dette er sentrert rundt. Og så kom disse kortene opp. Nei, det er ikke mye fokus på de dårlige kvalitetene og hvordan jeg tolker og føler. Det er mest av alt fokus på at relasjonen vår ikke er god, at det er mye vondt der jeg ikke forstår, og derfor har jeg prøvd å tolke og tenke på hva som kan være årsaken, fordi jeg så gjerne har lyst å få til en bedre relasjon. Det finnes masse gode kvaliteter der, jeg har bare ikke brukt tid på å skrive om det her, fordi jeg heller ville fokusere på hva som var vanskelig, siden det er det jeg trenger hjelp til. Du snakker om å vise genuin empati og forståelse; det gjør jeg, det har jeg alltid gjort, både ovenfor denne personen og andre. Det er en av mine beste kvaliteter, har jeg alltid hørt fra alle mine nære i familie og blant venner. Du har rett i at hun er ulykkelig, det skyldes alle utfordringene hun står i og har stått i, i mange år. Det er utmattende for henne. Hun kjemper en daglig kamp, og jeg vil så gjerne være der for henne. Men slipper ikke til. Nei, det er ikke noe seksuelt misbruk som har skjedd, det er jeg helt sikker på. Og forholdet hennes er fantastisk bra, det er partneren og barna som er hennes store kjærligheter, de støtter hverandre og er der for hverandre på alle tenkelige måter. Dette med chakraer kan jeg minimalt om, og kan uansett ikke hjelpe til med noe på den måten. Svart magi? Nei guri malla, tror ingen rundt denne personen driver med sånt.. Tusen takk for lesning😊 Du traff på noen punkter, men det var også mange antakelser her som ikke stemmer. Anonymkode: 31d1d...157 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 10:16 #15 Del Skrevet lørdag kl 10:16 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Kan det være så enkelt som at hun er misunnelig eller sjalu på deg og andre av en eller annen grunn? At hun føler at du har bedre økonomi, gjør det godt livet etc, mens hun selv føler at hun blir mindre og mindre verdt/har mindre? Anonymkode: 47ba8...a3a Jeg fikk en lesning for flere år siden på samme tema, og da ble faktisk misunnelse nevnt. Jeg kunne ikke skjønne hvorfor, men det er godt mulig det er sånn. Men jeg har ikke bedre økonomi enn denne personen, og jeg er singel og uten barn, selv om jeg alltid har ønsket meg familie, mens denne personen har både en kjærlig og god partner og barn. Jeg har et større sosialt nettverk, men det er fordi jeg bruker tid og energi på venner, og fordi jeg ønsker å ha et stort nettverk, mens denne personen som nevnt har støtt alle fra seg fordi de fleste irriterer, hen blir lett skuffet over folk. Misunnelsen må evt ligge der da, at jeg har et større nettverk, og mer kjekke opplevelser i livet sammen med venner, men det er veldig rart å skyve noen unna pga det🤔 Anonymkode: 31d1d...157 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 10:19 #16 Del Skrevet lørdag kl 10:19 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Blir takknemlig hvis det er noen klarsynte som vil hjelpe❤️ Jeg har et nært familiemedlem som det er veldig vanskelig å forholde seg til. Personen har mye irritasjon rettet mot mange mennesker, og jeg er en av dem. Jeg føler jeg må gå på nåler rundt denne personen, hen holder en kald avstand, og svarer kort og kjølig selv på hyggelige meldinger. Jeg vet hen har det vanskelig, og at det sikkert er årsaken. Men skjønner denne personen hvor vondt den distanserte, kalde, kommunikasjonen gjør for oss nærmeste? Jeg har prøvd i årevis å finne tilbake til den gode kontakten vi en gang hadde, men avstanden blir større og større. Jeg vet snart ikke min arme råd. T.o.m julegavekjøp til barna til denne personen er vanskelig, man kan aldri gjøre ting riktig, det er bare sure miner hele tiden, men uten å vise at hen er sur, det er den kalde avstanden som er påtrengende. Hva kan jeg gjøre med dette? Er det noen som klarer å lese situasjonen? Anonymkode: 31d1d...157 Ingen er sur og irritert uten grunn. Ikke gi henne opp, hun trenger støtte. Anonymkode: afaa2...e8a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 10:22 #17 Del Skrevet lørdag kl 10:22 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg fikk en lesning for flere år siden på samme tema, og da ble faktisk misunnelse nevnt. Jeg kunne ikke skjønne hvorfor, men det er godt mulig det er sånn. Men jeg har ikke bedre økonomi enn denne personen, og jeg er singel og uten barn, selv om jeg alltid har ønsket meg familie, mens denne personen har både en kjærlig og god partner og barn. Jeg har et større sosialt nettverk, men det er fordi jeg bruker tid og energi på venner, og fordi jeg ønsker å ha et stort nettverk, mens denne personen som nevnt har støtt alle fra seg fordi de fleste irriterer, hen blir lett skuffet over folk. Misunnelsen må evt ligge der da, at jeg har et større nettverk, og mer kjekke opplevelser i livet sammen med venner, men det er veldig rart å skyve noen unna pga det🤔 Anonymkode: 31d1d...157 Det vil jo være veldig subjektivt hva hun føler misunnelse for. Kanskje forholdet hennes ikke er så bra som alle tror. Kanskje hun synes du er penere og mer vellykket? Kanskje hun er misunnelig på friheten du har selv om du skulle ønske deg familie selv. Kanskje du bare utstråler en selvsikkerhet som hun ikke takler så godt? Det kan jo være mange ting. Anonymkode: 47ba8...a3a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 10:25 #18 Del Skrevet lørdag kl 10:25 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ingen er sur og irritert uten grunn. Ikke gi henne opp, hun trenger støtte. Anonymkode: afaa2...e8a Enig, hun trenger støtte, og jeg vil så gjerne være der. Jeg gir henne aldri opp❤️ Anonymkode: 31d1d...157 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 10:26 #19 Del Skrevet lørdag kl 10:26 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det vil jo være veldig subjektivt hva hun føler misunnelse for. Kanskje forholdet hennes ikke er så bra som alle tror. Kanskje hun synes du er penere og mer vellykket? Kanskje hun er misunnelig på friheten du har selv om du skulle ønske deg familie selv. Kanskje du bare utstråler en selvsikkerhet som hun ikke takler så godt? Det kan jo være mange ting. Anonymkode: 47ba8...a3a Det har du rett i, det kan være mange årsaker. Jeg lurer bare så veldig på hvordan jeg kan løse dette. Håper noen klarsynte klarer å se en vei inn😊❤️ Anonymkode: 31d1d...157 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 10:28 #20 Del Skrevet lørdag kl 10:28 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Nei, det er ikke mye fokus på de dårlige kvalitetene og hvordan jeg tolker og føler. Det er mest av alt fokus på at relasjonen vår ikke er god, at det er mye vondt der jeg ikke forstår, og derfor har jeg prøvd å tolke og tenke på hva som kan være årsaken, fordi jeg så gjerne har lyst å få til en bedre relasjon. Det finnes masse gode kvaliteter der, jeg har bare ikke brukt tid på å skrive om det her, fordi jeg heller ville fokusere på hva som var vanskelig, siden det er det jeg trenger hjelp til. Du snakker om å vise genuin empati og forståelse; det gjør jeg, det har jeg alltid gjort, både ovenfor denne personen og andre. Det er en av mine beste kvaliteter, har jeg alltid hørt fra alle mine nære i familie og blant venner. Du har rett i at hun er ulykkelig, det skyldes alle utfordringene hun står i og har stått i, i mange år. Det er utmattende for henne. Hun kjemper en daglig kamp, og jeg vil så gjerne være der for henne. Men slipper ikke til. Nei, det er ikke noe seksuelt misbruk som har skjedd, det er jeg helt sikker på. Og forholdet hennes er fantastisk bra, det er partneren og barna som er hennes store kjærligheter, de støtter hverandre og er der for hverandre på alle tenkelige måter. Dette med chakraer kan jeg minimalt om, og kan uansett ikke hjelpe til med noe på den måten. Svart magi? Nei guri malla, tror ingen rundt denne personen driver med sånt.. Tusen takk for lesning😊 Du traff på noen punkter, men det var også mange antakelser her som ikke stemmer. Anonymkode: 31d1d...157 Det med sort magi. Du skulle bare visst hvor vanlig dette er... Hvor lenge har hun vært ulykkelig, og hva er utfordringene? Jeg synes ikke det er ålreit å legge readinger på mennesker slik som du nevner her. Det er jo noe som skurrer tenker jeg. Jeg kan forstå det her og nå dersom det er krise, men å ha lesing for flere år siden? Hvorfor? Hva ønsket du å oppnå da? AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det har du rett i, det kan være mange årsaker. Jeg lurer bare så veldig på hvordan jeg kan løse dette. Håper noen klarsynte klarer å se en vei inn😊❤️ Anonymkode: 31d1d...157 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg fikk en lesning for flere år siden på samme tema, og da ble faktisk misunnelse nevnt. Jeg kunne ikke skjønne hvorfor, men det er godt mulig det er sånn. Men jeg har ikke bedre økonomi enn denne personen, og jeg er singel og uten barn, selv om jeg alltid har ønsket meg familie, mens denne personen har både en kjærlig og god partner og barn. Jeg har et større sosialt nettverk, men det er fordi jeg bruker tid og energi på venner, og fordi jeg ønsker å ha et stort nettverk, mens denne personen som nevnt har støtt alle fra seg fordi de fleste irriterer, hen blir lett skuffet over folk. Misunnelsen må evt ligge der da, at jeg har et større nettverk, og mer kjekke opplevelser i livet sammen med venner, men det er veldig rart å skyve noen unna pga det🤔 Anonymkode: 31d1d...157 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Enig, hun trenger støtte, og jeg vil så gjerne være der. Jeg gir henne aldri opp❤️ Anonymkode: 31d1d...157 Hvilken relasjon har du? Anonymkode: 353c9...35f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå