Påskekyllingen Skrevet 4 timer siden #1 Del Skrevet 4 timer siden (endret) Kjære kvinneguiden.. Jeg leverte ved en feiltagelse feil fil på eksamen. Oppgaven manglet minst 75 % av referansene. Skrifttype og linjeavstand var feil på minst 40% av oppgaven. Siden det var skissen som ble levert så avsnittene også svært rotete ut. Jeg vil be om ny vurdering for å få F. Finnes det håp? Endret 4 timer siden av Påskekyllingen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 4 timer siden #2 Del Skrevet 4 timer siden Spesielt 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jaytee Skrevet 4 timer siden #3 Del Skrevet 4 timer siden Troll Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nymphadora Skrevet 4 timer siden #4 Del Skrevet 4 timer siden Jaytee skrev (4 minutter siden): Troll Hvorfor må det være det? Har kjent på denne følelsen selv når jeg har levert en eksamen det har gått dårlig på, at jeg heller vil stryke enn å få enn E. Stryk gir deg mulighet til ta ny eksamen uten å måtte vente til neste ordinære. Avhengig av studiested, så gir ikke enn E denne muligheten og man må vente ett år. Ofte må man ta hele faget på nytt, inkl. alle arbeidskrav osv. som måtte være, man kan ikke bare forbedre karakter på selve eksamen. Derfor kam det være fordelaktig å stryke fremfor å få enn E. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå