AnonymBruker Skrevet fredag kl 21:43 #1 Del Skrevet fredag kl 21:43 Hei kjerringer, nå trenger jeg råd fra dere. Jeg har i hele voksenlivet hatt en altfor lav terskel for å svette. Jeg svetter i ansiktet, under armene, i hals, på bryst,... Svetting under armene resulterer i akselerert vond lukt og skjemmende flekker på klærne, og svetten i ansiktet er heller ingen venn i sosiale lag. Jeg er ellers en ok trent, slank og frisk mann i slutten av 40-årene, som ikke røyker, eller spiser spesielt usunn eller krydret mat. Jeg er barbert under armene, dusjer gjennomsnittlig 10 ganger i uka, og vasker alltid med såpe. Når armhulene er tørre etter håndkletørk, sprayer jeg (gjort siste år) med 20% aluminium-klorhydrat antiperspirant, kjøpt på apotek. Jeg vet det finnes «anti-stress»-medisin som propranolol-tabletter. Denne er forsøkt, men den stjal dessverre all min energi, og kona var heller ikke fornøyd. Så kjære dere, noen råd? Unntatt Botox? Anonymkode: 42c31...a9b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 23:26 #2 Del Skrevet fredag kl 23:26 Har en mann med samme problem. Ta magnesium tilskudd! Magnesium er involvert i svette prosessen og er essensielt for at den skal justeres. Hold deg unna koffein (les hva adrenalin gjør med kroppen). Vær forsiktig med chili og sterke krydder som øker svette produksjonen mye. Har du prøvd div kremer på apoteket, stop 24 f.eks? Anonymkode: 1d759...2b0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå