AnonymBruker Skrevet fredag kl 21:26 #1 Del Skrevet fredag kl 21:26 Okei! jeg hadde sex for 13 dager siden idag. har uregelmessig mens men tok eggløsningstest et par dager etter samleie som var posetiv. senere har jeg testet for å se (ja vet det er tidlig) Har fått flere tester som dette, noen med antydning til litt rosa på test steken+ noen negative tester. Resultatene kommer om hverandre. Kan få en med 2 steker som de på bilde. Få overtenning og ta en til på rappen som da bare har en strek. Begynte å teste for 3 dager siden . Så langt ingen forandring eller sterke strek men det er jo enda tidlig. noen med erfaring som har opplevd lignende? Ja jeg vet kun helsepersonell kan svare korrekt/blodprøver. Men nå er det bare av nysgjerrige grunner. Nå har vi ikke akuratt prøvd så hardt heller.. mer tilfeldig om det skulle være en tilfelle så tåler det som måtte komme av erfaringer. Anonymkode: 5a24b...894 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 21:28 #2 Del Skrevet fredag kl 21:28 Veldig positive tester i mine øyne Anonymkode: 64247...3c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melus Skrevet fredag kl 21:30 #3 Del Skrevet fredag kl 21:30 De er positive. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 21:33 #4 Del Skrevet fredag kl 21:33 Negativ Anonymkode: 0311c...5f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet fredag kl 21:34 #5 Del Skrevet fredag kl 21:34 Vanskelig å se rosa. De ser litt grå ut? Men du burde få sterke test imorgen om du er gravid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 21:36 #6 Del Skrevet fredag kl 21:36 De er svaak positive. Jeg hadde noen sånne og fikk utslag på vanlig digital, men fikk så negativ på digital igjen noen dager senere da spiren dessverre ikke klarte å klamre seg fast. I det svangerskapet som har gått bra, fikk jeg tydelig økning i fargen på streken fra dag til dag. Det gjorde jeg ikke da jeg opplevde kjemisk. Anonymkode: 84b38...8a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 18:37 #7 Del Skrevet lørdag kl 18:37 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Okei! jeg hadde sex for 13 dager siden idag. har uregelmessig mens men tok eggløsningstest et par dager etter samleie som var posetiv. senere har jeg testet for å se (ja vet det er tidlig) Har fått flere tester som dette, noen med antydning til litt rosa på test steken+ noen negative tester. Resultatene kommer om hverandre. Kan få en med 2 steker som de på bilde. Få overtenning og ta en til på rappen som da bare har en strek. Begynte å teste for 3 dager siden . Så langt ingen forandring eller sterke strek men det er jo enda tidlig. noen med erfaring som har opplevd lignende? Ja jeg vet kun helsepersonell kan svare korrekt/blodprøver. Men nå er det bare av nysgjerrige grunner. Nå har vi ikke akuratt prøvd så hardt heller.. mer tilfeldig om det skulle være en tilfelle så tåler det som måtte komme av erfaringer. Anonymkode: 5a24b...894 Synes de ser svakt positive ut. Ta ny igjen om ett par dager og se. Man trenger ikke prøve hardt for å få det til, hilsen en som traff på første forsøk og nå er 6+1 u på vei 😝 Anonymkode: 5c971...071 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå