AnonymBruker Skrevet fredag kl 20:52 #1 Del Skrevet fredag kl 20:52 Har barn med to forskjellige mødre relativt små barn 10 år og, minste er 3 år, barnemor til den yngste deler han hus med de ukene( annenhver uke) har barna, hun bor der da, han sier han sover i egen etasje.. de ukene han har barnefri bor han i et annet hus han kan disponere. Han er veldig på og virker tilgjengelig for å prate /snappe hele tiden men jeg kjenner jeg mister interessen…. Anonymkode: 7e3d6...97a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 20:54 #2 Del Skrevet fredag kl 20:54 Høres for komplisert ut for min del. Anonymkode: 952f5...d4d 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 20:59 #3 Del Skrevet fredag kl 20:59 Nei. Dater ikke menn med barn generelt Anonymkode: 6b837...258 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 21:00 #4 Del Skrevet fredag kl 21:00 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Har barn med to forskjellige mødre relativt små barn 10 år og, minste er 3 år, barnemor til den yngste deler han hus med de ukene( annenhver uke) har barna, hun bor der da, han sier han sover i egen etasje.. de ukene han har barnefri bor han i et annet hus han kan disponere. Han er veldig på og virker tilgjengelig for å prate /snappe hele tiden men jeg kjenner jeg mister interessen…. Anonymkode: 7e3d6...97a Rettelse: husket de eier skal selges om noen mnd. Anonymkode: 7e3d6...97a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 21:00 #5 Del Skrevet fredag kl 21:00 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei. Dater ikke menn med barn generelt Anonymkode: 6b837...258 Fair enough 😊 Anonymkode: 7e3d6...97a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 21:04 #6 Del Skrevet fredag kl 21:04 Nei. Dater ikke menn med barn. Anonymkode: e1bd0...489 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 21:05 #7 Del Skrevet fredag kl 21:05 Nei hadde ikke datet en mann med kun 1 baby mama heller Anonymkode: 12023...597 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 21:11 #8 Del Skrevet fredag kl 21:11 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Han er veldig på og virker tilgjengelig for å prate /snappe hele tiden men jeg kjenner jeg mister interessen…. Anonymkode: 7e3d6...97a Du får kjenne etter om du har lyst til å bli alenemor nummer tre. Anonymkode: a312c...168 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttery Skrevet fredag kl 21:14 #9 Del Skrevet fredag kl 21:14 Selv hadde jeg gått videre 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparkling_Pink Skrevet fredag kl 21:25 #10 Del Skrevet fredag kl 21:25 Barn er ikke et problem i det hele tatt. Noen av de tingene som kan følge med barn kan være det, fra turbulente forhold til mødrene, at de enda er gift med mor til barna, at de ikke er å høre fra i ukesvis, til lav investeringsvilje i nye forhold. Noen sjeldne ganger er måten barna er unnfanget på mindre tiltalende, som å uplanlagt ha fått barn fordi sex kjentes best ut uten kondom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 21:34 #11 Del Skrevet fredag kl 21:34 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Har barn Anonymkode: 7e3d6...97a Det ble nei fra meg allerede der. Anonymkode: d0a10...9a8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 21:38 #12 Del Skrevet fredag kl 21:38 Jeg har gjort det og gjør det ikke igjen. Bare stress og kompromisser. Anonymkode: 510a3...a2f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet fredag kl 23:31 #13 Del Skrevet fredag kl 23:31 Nei. Dater helst ikke menn med barn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nådeløs Skrevet fredag kl 23:36 #14 Del Skrevet fredag kl 23:36 Nei. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 00:06 #15 Del Skrevet lørdag kl 00:06 Date noen som deler hus med eksen annenhver uke, nope. Not gonna happen. Jeg har absolutt ikke noe i mot at typen har kjempegod kontakt med eksen. Han må gjerne drikke kaffe eller spise en middag med henne å barna. Men ikke sjanse i helvette at jeg hadde orket en eks som kunne stå i vinduet å følge med på når jeg kom og dro... Det er for meg hundre ganger verre enn å skulle date en som bor i underetasjen hos moren sin... Jeg orker ikke måtte møte på eksen hans hver gang jeg skal ut med søpla, eller hente posten. Jeg orker ikke stå ute å smile til eksem hans hver gang innkjørselen må måkes, eller avtale med eksen hans hvem som skal male hva og når. Anonymkode: 442e9...53d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 03:38 #16 Del Skrevet lørdag kl 03:38 Hadde ikke gjort det, fordi jeg liker det barnløshet livet. Om jeg hadde barn eller ville ha, så hadde ikke alderen gjort noe, men det at de bor sammen enda. Føler det er respektløst å date mens man enda bor sammen, skal det ikke få gå et kvarter engang liksom? Skal han ikke prøve å være alene på ordentlig først? Klarer han å være alene og hvorfor klarer han ikke å ta vare på barnet alene?, er det kjærlighet eller hopper han desperat inn i noe nytt? Anonymkode: 12b66...f4e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 04:11 #17 Del Skrevet lørdag kl 04:11 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Har barn med to forskjellige mødre relativt små barn 10 år og, minste er 3 år, barnemor til den yngste deler han hus med de ukene( annenhver uke) har barna, hun bor der da, han sier han sover i egen etasje.. de ukene han har barnefri bor han i et annet hus han kan disponere. Han er veldig på og virker tilgjengelig for å prate /snappe hele tiden men jeg kjenner jeg mister interessen…. Anonymkode: 7e3d6...97a "Han sier", det er det eneste du har å forholde deg til? I realiteten kan han være langt mer involvert med den dama han deler hus og barn med. Han bor av og til ellers i et hus han kan disponere? Synes alt dette høres ganske suspekt og rotete ut, og ville ikke involvert meg i noe sånt. Han burde ordne opp i alt på hjemmebane før han begynte å søke seg etter andre kvinnfolk. Den minste ungen er bare tre år, og det andre barnet er heller ikke så gammelt. Og to damer som han må forholde seg til i mange år fremover. Dette her tror jeg du gjør klokt i å komme deg bort fra. Anonymkode: b028f...34e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kommodevaran Skrevet lørdag kl 04:41 #18 Del Skrevet lørdag kl 04:41 Høres ut som et salig rot. Nå er jeg ikke så gira på å involvere meg med menn som har barn uansett, men det ville vært et definitivt nei om fyren flyttet fram og tilbake annenhver uke og attpåtil bor i samme hus som eksen halvparten av tiden. Dessuten er det flere varselbjeller som ringer over denne løsningen - bor han med eksen fordi han ikke klarer å ta seg av sin egen unge alene? Var dette helt seriøst den beste løsningen to voksne mennesker klarte å tenke seg fram til? Og hva med 10-åringen, når treffer han dette barnet? Når han er med eksen, eller er det i de "barnefrie" ukene? Nei, dette hadde jeg nok ikke giddet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 07:06 #19 Del Skrevet lørdag kl 07:06 Nei, barn er utelukket. Anonymkode: 946b8...9a2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 08:16 #20 Del Skrevet lørdag kl 08:16 kommodevaran skrev (3 timer siden): Høres ut som et salig rot. Nå er jeg ikke så gira på å involvere meg med menn som har barn uansett, men det ville vært et definitivt nei om fyren flyttet fram og tilbake annenhver uke og attpåtil bor i samme hus som eksen halvparten av tiden. Dessuten er det flere varselbjeller som ringer over denne løsningen - bor han med eksen fordi han ikke klarer å ta seg av sin egen unge alene? Var dette helt seriøst den beste løsningen to voksne mennesker klarte å tenke seg fram til? Og hva med 10-åringen, når treffer han dette barnet? Når han er med eksen, eller er det i de "barnefrie" ukene? Nei, dette hadde jeg nok ikke giddet. 10 åringen bor i huset han fremdeles eier med exen de ukene han har henne Anonymkode: 7e3d6...97a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå