HemmeligSpion Skrevet lørdag kl 10:05 #21 Del Skrevet lørdag kl 10:05 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): I håndbagasjen du tenker på? TS Anonymkode: df4f0...cb5 Jeg har tatt med lighter, fyrstikker++ i håndbagasje ja. Bare legg den utladede slikkevibratoren i innsjekket bagasje. Husk å pakk den godt inn sånn at den tåler å bli litt presset av det andre du har i bagasjen også, tenker da spesielt på tungehjulet. Jeg måtte legge min JBL Boombox 3 i innsjekket bagasje fordi den ikke fikk plass i PC-sekken min (håndbagasje). Fikk aldri noe "skjennepreken", enda den var fulladet og sånn sett en potensiell bombe i flyplassikkerhet-mentalitet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 10:07 #22 Del Skrevet lørdag kl 10:07 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Takk for svar dere, da tar jeg sjansen. Ser for meg verste scenario der den skrur seg på midt i lufta og flyet må stoppe, men det skal vel litt til 😃 TS Anonymkode: df4f0...cb5 Litium batterier skal aldri plasseres i innsjekket bagasje, da åpner de kofferten om den oppdages under scanning. Hva de gjør i sikkerhetskontrollen på flyplassen får du leve i spenning til du er der. Litiumbatterier skal være i kabinen fordi det ved brann skal oppdages raskt og settes inn tiltak om noe skjer. Hvilken erfaring du får når du går gjennom tollen i Norge, gjenstår og å se. Du har en spennende tid på reise foran deg. Anonymkode: c8ca9...836 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 10:09 #23 Del Skrevet lørdag kl 10:09 HemmeligSpion skrev (3 minutter siden): Jeg har tatt med lighter, fyrstikker++ i håndbagasje ja. Bare legg den utladede slikkevibratoren i innsjekket bagasje. Husk å pakk den godt inn sånn at den tåler å bli litt presset av det andre du har i bagasjen også, tenker da spesielt på tungehjulet. Jeg måtte legge min JBL Boombox 3 i innsjekket bagasje fordi den ikke fikk plass i PC-sekken min (håndbagasje). Fikk aldri noe "skjennepreken", enda den var fulladet og sånn sett en potensiell bombe i flyplassikkerhet-mentalitet. Det flyet vil jeg ikke være med på. Oppstår en brann i bagasjerommet så er flyturen over med et smell, om ikke leketøyet blir oppdaget i kofferten før avgang da. Anonymkode: c8ca9...836 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chupacabra Skrevet lørdag kl 10:17 #24 Del Skrevet lørdag kl 10:17 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det flyet vil jeg ikke være med på. Oppstår en brann i bagasjerommet så er flyturen over med et smell, om ikke leketøyet blir oppdaget i kofferten før avgang da. Anonymkode: c8ca9...836 Haha.. Du tar ikke store sjanser ser jeg. Hvor mange ganger har du hørt at det tar fyr på grunn av en dildo? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 10:17 #25 Del Skrevet lørdag kl 10:17 Jeg kaster den, kjøper en bedre når jeg kommer hjem (eventuelt håper det dukker opp en mann🤭) TS Anonymkode: df4f0...cb5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 12:45 #26 Del Skrevet lørdag kl 12:45 Chupacabra skrev (2 timer siden): Haha.. Du tar ikke store sjanser ser jeg. Hvor mange ganger har du hørt at det tar fyr på grunn av en dildo? Reiser relativt ofte med fly, og har vært med på en nødlanding på grunn av problemer i bagasjerommet. Det var absolutt ikke en hyggelig opplevelse. Har og overhørt og sett de kabinansatte sitt «styr» med noe som inneholdt/bruker litiumbatterier. Nå har ts opplyst at han har kastet leketøyet sitt så da er vel problemet i denne tråden løst? Anonymkode: c8ca9...836 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jdz Skrevet lørdag kl 13:44 #27 Del Skrevet lørdag kl 13:44 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg sa aldri at det skjer ofte at fly må stoppe. Det skjer ofte at de sjekker deg i sikkerhetskontrollen (når du har leketøy i håndbagasjen) og det skjer ofte at vibreringen går på under reisen, og hvis dette skjer i innsjekket baggasje, må TSA ta baggasjen til side for å åpne den. Og jo, begge disse tingene skjer ofte. Anonymkode: 9a21e...cce Du prater jo bare tull og motsier det selv i tillegg. Jo, du sa at det skjer ofte. For å sitere innlegget jeg svarte på ordrett, så starter det faktisk med "Nei, det skjer ofte!! Sørh for at den er helt utladet!". Og du avslutter i tillegg dette innlegget med å igjen si at jo, det skjer ofte. Å lade batteriet helt ut er også et særdeles dårlig råd da overutlading av Lithium-Ion-celler er noe som faktisk kan føre til katastrofal feil på batteriet. Selvsagt kan det hende sikkerhetskontrollen ber om å få sjekke elektronikk, men det er faktisk veldig lett å se på røntgenmaskinen hva dette er for noe og liten . Og TSA? Hvilken planet bor du på? Nå tviler jeg på at TS skal fly fra Spania til Norge via USA, men hvis et leketøy begynner å vibrere i innsjekket bagasje under reisen, er jo sjansen tilnærmet 0 for at noen i det hele tatt vil merke det. Det er selvfølgelig ikke mulig å merke at noe vibrerer i en koffert mens den går gjennom bagasjeanlegget og i alle fall ikke om bagasjen befinner seg om bord i flyet. Og den siste som vil bry seg om hva som befinner seg i en koffert på en intra-europeisk flygning er TSA, som ivaretar sikkerheten på amerikanske flyplasser. Det er sikkert en teoretisk mulighet for at det du beskriver kan skje, men jeg har hatt mellom 50-100 flyturer i året de siste 15 årene og flydd med sexleketøy, barbermaskiner og gud vet hva som går på batteri i både innsjekket bagasje og håndbagasje, og ikke eneste gang har noen bedt om å få sjekke det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
feliek54 Skrevet lørdag kl 21:06 #28 Del Skrevet lørdag kl 21:06 AnonymBruker skrev (På 29.11.2024 den 21.44): Det er litt flaut, men har aldri reist med det før. Er i Ibiza nå, og har kjøpt meg en slikkemaskin/vibrator.. Den er oppladbar. Det er vel lithiumbatterier? Hva om den slår seg på? Vil ikke kaste den heller Anonymkode: df4f0...cb5 Sender du litium batteri i innsjekket så blir den fjernet. jeg har opp det med en liten power bank Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå