AnonymBruker Skrevet lørdag kl 21:11 #21 Del Skrevet lørdag kl 21:11 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Jeg er dame i 30-årene som er alenemor med en autistisk sønn. Slitt i mange år med å finne den rette mannen. Mange har ikke akseptert sønnen min. Alt jeg ønsket var å gi han søsken og en familie. Et stabilt hjem med masse varme og forståelse. Hadde omtrent gitt opp etter forhold nr 6 etter brudd med far til gutten. Ble slutt da han bare var baby. Da sønnen min var 10 år så møtte jeg en mann på autisme kurs. Som hadde selv barn med autisme. Han var enkemann. Endelig fant jeg en som så meg og sønnen min. Som aksepterte han for den han er. Vi hadde samme syn på ting og alt bare klaffet. Historie kort. Vi er nå lykkelig gift og venter en datter sammen. Jeg var ganske ung da jeg fikk sønnen min. Så for meg et ensomt liv med sønnen min. Ingen støtteapparat rundt oss. Nå sitter vi med en stor familie og en super svigerfamilie. Kunne ikke drømt om noe annet. Så ikke gi opp ❤️ jeg sluttet med nettdating og heller begynte å se meg rundt i ting jeg gjorde. Var da jeg fant han. Anonymkode: 9672b...7b8 Det hørtes grlt fantastisk ut😊 Så bra du fant noen med samme erfaringer. Anonymkode: 04f53...5c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 21:12 #22 Del Skrevet lørdag kl 21:12 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er vel det du ønsker TS, som menn flest ønsker, problemet er at kvinner flest vil hoppe fra mann til mann og da blir vi menn oppgitt og melder oss helt ut av dating. Anonymkode: b360b...970 Kvinner flest, javel, men jeg er absolutt ikke en av de. Anonymkode: 04f53...5c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 21:33 #23 Del Skrevet lørdag kl 21:33 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Kvinner flest, javel, men jeg er absolutt ikke en av de. Anonymkode: 04f53...5c9 Hvorfor repeterer du meg? Anonymkode: b360b...970 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 21:53 #24 Del Skrevet lørdag kl 21:53 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er vel det du ønsker TS, som menn flest ønsker, problemet er at kvinner flest vil hoppe fra mann til mann og da blir vi menn oppgitt og melder oss helt ut av dating. Anonymkode: b360b...970 Kvinner flest? 😅 Om kvinnene du møter gjør dette, er vel fellesnevneren deg? Anonymkode: 4b8a7...c17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 23:02 #25 Del Skrevet lørdag kl 23:02 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvorfor repeterer du meg? Anonymkode: b360b...970 ? Ikke min feil at ingen damer vil ha deg. Ikke spy ut dritten til meg. Anonymkode: 04f53...5c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_popcorn_ Skrevet 10 timer siden #26 Del Skrevet 10 timer siden Ryddet for reklame. _popcorn_, adm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #27 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (På 30.11.2024 den 21.03): Det er vel det du ønsker TS, som menn flest ønsker, problemet er at kvinner flest vil hoppe fra mann til mann og da blir vi menn oppgitt og melder oss helt ut av dating. Anonymkode: b360b...970 Hvor tar du det fra at kvinner flest vil hoppe fra mann til mann? Vil gjerne se hvor du har det fra. Jeg kjenner ingen kvinner som ønsker dette. At enkelte kvinner kan ha noen forhold før de finner den rette å slå seg til ro med, anser jeg ikke som å "hoppe fra mann til mann". En må være temmelig naiv om en tror at det alltid vil klaffe på første forsøk. Anonymkode: ef3b3...d9f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå