Gå til innhold

svette nedentil

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

jeg har begynt og svette veldig nedentil sånn at jeg enten må ha på bind eller truseinnlegg til en hver tid, dette er utrolig flaut og ødelegger for "sexlivt"

jeg vasker meg ikke overdrevent og bruker ikke noe annet enn intimsåpe. dette er et kjempe problem for meg og jeg går rundt å er redd for at noen skal lukte det eller at partner skal si noe på det

hjelp.. hva kan jeg gjøre? noen andre med dette problemet eller som har hatt det?

Anonymkode: c7392...5f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Bruker du bomulls undertøy?

Anonymkode: c6952...64f

nja noen ganger, kan det hjelpe med bomulls undertøy?

Anonymkode: c7392...5f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vask deg i lysken morgen og kveld. Bytt undertøy med samme intervall. Bruk deostix der hud ligger mot, i lysken. Ikke bruk syntetisk undertøy som er slitt eller gammelt. Det tar uansett tid før svette lukter. Lukter det før det har tørket, skyldes det mest sannsynlig klærne dine. 

Anonymkode: 22121...f52

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vask deg et par ganger i uken med hibuskrubb eller hva den heter, en sånn antiseptisk såpe man bruker før operasjoner som dreper bakterier. Bruk stopp 24 krem hver kveld og vask den bort morningen etter. Etter en stund så kan du gå over til å bruke kremen bare annenhver dag eller 4 dager i uka. Så kan du hver morgen bruke en dusj med deodoc spray. Og som andre sier det er undertøy i bomull som gjelder. Går også utifra at du skjønner selv at disse såpene og kremene skal brukes i lyske-området og rompesprekken og ikke på selve slimhinnene.

Anonymkode: dbb22...67a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deodoc for underliv hjelper. Må selv bruke det noen dager i syklusen da jeg svetter mye. 

Anonymkode: e9bda...c83

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...