AnonymBruker Skrevet fredag kl 18:23 #1 Del Skrevet fredag kl 18:23 Jeg snapper med en kar, har hatt god kjemi bare møttes en gang og han sa selv han likte meg!!! Nå i dag, jeg snakket litt med han, så reada han siste snappen min…. Helt sikkert ikke intressert lenger da… har nesten ikke gitt noe pip fra meg… og vi snakker til hverandre en gang om dagen eller annen hver, men i dag!!! Han reada snappen min …. Anonymkode: 4b135...afa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet fredag kl 18:25 #2 Del Skrevet fredag kl 18:25 Skjønner ikke hva du mener 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 18:28 #3 Del Skrevet fredag kl 18:28 Hva betyr "reada"? Anonymkode: b491c...8c0 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 18:30 #4 Del Skrevet fredag kl 18:30 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva betyr "reada"? Anonymkode: b491c...8c0 Leste, men svarte ikke. Anonymkode: be0dd...6dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet fredag kl 18:31 #5 Del Skrevet fredag kl 18:31 Hvor gamle er dere? 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 18:36 #6 Del Skrevet fredag kl 18:36 Han er vel ikke det da. Anonymkode: 8991a...b59 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 18:38 #7 Del Skrevet fredag kl 18:38 Da har det nok kjølnet, ja. Anonymkode: 1dca0...8c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solsolsol Skrevet fredag kl 18:43 #8 Del Skrevet fredag kl 18:43 Må dere svare på alle snappene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 18:43 #9 Del Skrevet fredag kl 18:43 Mest sannsynlig så har han mista interessen hvis du ikke hører fra han snart. Anonymkode: 188d5...766 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 19:02 #10 Del Skrevet fredag kl 19:02 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Leste, men svarte ikke. Anonymkode: be0dd...6dd Jeg fikk en melding før i dag som jeg leste, men ikke har svart på enda. Jeg har vært mye opptatt og i tillegg i dårlig form, og det var ikke noe som måtte svares på akkurat der og da. Nå har jeg kommet hjem, fått i meg mat og slappet litt av, så nå skal jeg svare. Det betyr ikke at jeg ikke bryr meg om den personen. Anonymkode: b491c...8c0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 20:42 #11 Del Skrevet fredag kl 20:42 Stilte du et direkte spørsmål til han som det var opplagt at du ønsket svar på? Eller sendte du et bilde av et eller annet og lurte på hvorfor han ikke skrev "åh, så fin" eller lignende? Kanskje han åpnet snapen i bilen mens han ventet på grønt lys, og så rakk han ikke å svare og glemte det senere Anonymkode: 92b11...36f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 21:03 #12 Del Skrevet fredag kl 21:03 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg snapper med en kar, har hatt god kjemi bare møttes en gang og han sa selv han likte meg!!! Nå i dag, jeg snakket litt med han, så reada han siste snappen min…. Helt sikkert ikke intressert lenger da… har nesten ikke gitt noe pip fra meg… og vi snakker til hverandre en gang om dagen eller annen hver, men i dag!!! Han reada snappen min …. Anonymkode: 4b135...afa Tenker han ikke var så keen i utgangspunktet, når han bare snappa annenhver dag.... Anonymkode: 05c65...b83 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 21:10 #13 Del Skrevet fredag kl 21:10 Reada?? 😂 Anonymkode: c70f4...140 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 21:15 #14 Del Skrevet fredag kl 21:15 Jente 14 år ramlet innom kvinneguiden. Anonymkode: 0b9e0...129 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christina82 Skrevet lørdag kl 03:17 #15 Del Skrevet lørdag kl 03:17 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer: Sitat * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg