AnonymBruker Skrevet fredag kl 16:23 #1 Del Skrevet fredag kl 16:23 Det er veldig mange historier som fortelles her hvor det er åpenbart at rollene er byttet om, altså at mannen er kvinnen og omvendt. Jeg kan forstå at man vil unngå å bli gjenkjent, men da bør man legge noe mer arbeid bak omskrivingen. Enda mer forundrende er skribenter som varierer eget kjønn, sin alder, sivilstatus mm uten at det påpekes. Heldigvis påpekes ofte pubertale og klønete forsøk på få reaksjoner på deres onanifantasier. Noen som kan belyse hvorfor omfanget av slikt er så stort på KG? Anonymkode: b6c1a...984 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet fredag kl 21:08 #2 Del Skrevet fredag kl 21:08 (endret) De ønsker vel innsikt i noe. Jeg tror det bunner i at damer ofte får mer sympati enn menn...Så da tror jeg at det er en slags måte å prøve og fremme likeverd på rett og slett. Jeg vet ikke om det stemmer, men det er det som er mitt inntrykk hittil. Så tror jeg at vedkommende prøver å fremsnakke temaer som hen er opptatt av. Vi lever i et samfunn der toleransevinduet kan være ulikt fra individ til individ. Mulig vedkommende prøver å gjøre det vinduet større enn det egentlig er? Om man diskuterer de samme temaene ofte så blir det som regel mer naturlig. Jeg har lært mye her på KG i forhold til min egen seksualitet, og det er jeg veldig takknemlig for. Er man klar over sine preferanser og god på å hevde grenser, så skal det mye til for at andre mennesker utnytter deg. Spesielt i forhold til temaer som har med samtykke og respekt å gjøre. Så jeg tror det er veldig gode intensjoner som ligger bak slik jeg ser det. Endret fredag kl 21:14 av Irak 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 21:14 #3 Del Skrevet fredag kl 21:14 Irak skrev (4 minutter siden): De ønsker vel innsikt i noe. Jeg tror det bunner i at damer ofte får mer sympati enn menn...Så da tror jeg at det er en slags måte å prøve og fremme likestilling på rett og slett. Jeg vet ikke om det stemmer, men det er det som er mitt inntrykk hittil. Sympati og sympati, de blir da like ofte omtalt som svake. Ellers er det jo masse menn her inne som bare har sympati med menn. Der ute og forsåvidt. Anonymkode: 759b5...87b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet fredag kl 21:19 #4 Del Skrevet fredag kl 21:19 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Sympati og sympati, de blir da like ofte omtalt som svake. Ellers er det jo masse menn her inne som bare har sympati med menn. Der ute og forsåvidt. Anonymkode: 759b5...87b Selvfølgelig så kan det være ulikt. Det er også andre faktorer man må ta høyde for, som man ikke aner noe om som ofte spiller inn. Personer som svarer på disse temaene er de: Stresset? Provosert? Dagsform? Friske/syke? Sultne? Har de kranglet med noen? Det er mye som spiller inn i forhold til hvordan andre mennesker velger å svare. Og sist men ikke minst: Hva vekker det i deg som individ? Det er mange som avslører seg selv i måten de svarer på syns jeg 😉. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 21:55 #5 Del Skrevet fredag kl 21:55 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Sympati og sympati, de blir da like ofte omtalt som svake. Ellers er det jo masse menn her inne som bare har sympati med menn. Der ute og forsåvidt. Anonymkode: 759b5...87b Det er noen veldig sinte brukere her inne som er raskt ute med «dump mannebabyen, han er opplagt toxic masculinity patriarki uten boevne». Da er det fristende å opprette en speilet tekst med bytte på kjønn og observere om de samme sinte holdningene gjentar seg. Jeg tror det handler om å holde fram et speil for kvinner og påpeke dobbeltmoral eller doble standarder. Anonymkode: 00008...aa3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 22:04 #6 Del Skrevet fredag kl 22:04 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det er noen veldig sinte brukere her inne som er raskt ute med «dump mannebabyen, han er opplagt toxic masculinity patriarki uten boevne». Da er det fristende å opprette en speilet tekst med bytte på kjønn og observere om de samme sinte holdningene gjentar seg. Jeg tror det handler om å holde fram et speil for kvinner og påpeke dobbeltmoral eller doble standarder. Anonymkode: 00008...aa3 Plausibel forklaring, selv om jeg tviler på om disse sinte "mannebaby toxic masculinity"-dragene er smarte nok til å skjønne hva de ser i speilet. Anonymkode: 77b3c...eff 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 23:15 #7 Del Skrevet fredag kl 23:15 Synes det blir litt vel mange manne-stemmer her inne. Det er jo kvinneguiden, et sted man kommer for å få kvinnelig perspektiv på saker. Ikke så gøy at det florerer av menn her inne. Anonymkode: c632d...798 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 01:17 #8 Del Skrevet lørdag kl 01:17 AnonymBruker skrev (1 time siden): Synes det blir litt vel mange manne-stemmer her inne. Det er jo kvinneguiden, et sted man kommer for å få kvinnelig perspektiv på saker. Ikke så gøy at det florerer av menn her inne. Anonymkode: c632d...798 Jeg tenker annerledes på dette. For det første har dette forumet beholdt navnet sitt men utviklet seg til å bli interessant og aktuelt for alle. Med så stor bredde i utfordringene folk ønsker hjelp, råd eller perspektiver på, så mener jeg det er positivt med mangfold. Trolling, manglende folkeskikk og Miso- og androgynisme etter mitt syn reelle problemer. Har for øvrig respekt for ditt syn . Anonymkode: b6c1a...984 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 07:42 #9 Del Skrevet lørdag kl 07:42 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Synes det blir litt vel mange manne-stemmer her inne. Det er jo kvinneguiden, et sted man kommer for å få kvinnelig perspektiv på saker. Ikke så gøy at det florerer av menn her inne. Anonymkode: c632d...798 Det gjør ikke meg noe at det er blitt mange menn her, så lenge de oppfører seg. Men det jeg ikke liker, er at svært mange av de som er kommet er menn som synes å være typen som kommer til kort ute IRL, og så kommer de hit for å snakke ned kvinner og "sette oss på plass". Da blir det fort utrivelig, både for menn og kvinner. Å komme hit bare for å lage kvalme, er ikke greit (uansett kjønn). Nærer du bare hat mot kvinner, så ikke møt opp hos oss. Anonymkode: b1359...0da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 09:05 #10 Del Skrevet lørdag kl 09:05 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det gjør ikke meg noe at det er blitt mange menn her, så lenge de oppfører seg… Å komme hit bare for å lage kvalme, er ikke greit (uansett kjønn). Nærer du bare hat mot kvinner, så ikke møt opp hos oss. Anonymkode: b1359...0da Jeg opplever noen ganger at det _blir_ kvalme når menn påpeker det de mener er doble standarder (sikkert også den andre veien, men det er vel utenfor tema her). Hvis disse mennene ikke hadde vært her så hadde dragene fått spy ut sin galle ganske i fred, og engasjementet hadde vært lavt. Anonymkode: 00008...aa3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå