Maleficenta Skrevet lørdag kl 21:08 #41 Del Skrevet lørdag kl 21:08 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Jeg småskvettet i 14-års alderen (jente), hver dag i en lang periode, idét jeg var utenfor huset etter å ha gått hjem fra skolen. Ble mobbet på skolen og hadde det virkelig ikke noe bra på skolen, så jeg har i ettertid kommet frem til at jeg tisset litt på meg fordi kroppen slappet av når jeg endelig kom hjem etter en lang skoledag. Anonymkode: d4e2b...3e5 Huff ja du gikk sikkert i høyspenn hele dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 21:09 #42 Del Skrevet lørdag kl 21:09 Høres helt likt ut som en gutt i klassen til vår 4 klassing. Vi sluttet dessverre å invitere barnet hjem, for han på tisset seg, møblene og gulvene våre ut. Nektet å gå hjem for å skifte eller låne klær hos oss, løp heller rundt i hele huset som vi måtte vaske ned etter besøkene. Nektet også å gå på toalettet selv om vi ga samme beskjed til alle barna for å ikke forskjellsbehandle. Veldig trist og forstår det er veldig frustrerende for dere foreldre! Anonymkode: c758c...626 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå