AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #61 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Men slutt å snakk for alle. Flertallet av kvinner jeg har møtt har ønsket å utveksle bilder, så det er nok av kvinner som liker slikt Anonymkode: 8d58d...0ec Selv om det ikke var spesifisert i hovedinnlegget forstår de fleste at dette handler om samtykke. Vi vil ikke ha bilder vi ikke har samtykket til. På samme måte som at mange av oss vil ha sex, men kun når vi har samtykket. Er dette virkelig vanskelig å forstå? Anonymkode: a5bc5...05b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #62 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Flertallet av kvinner jeg har møtt ønsket selv å se bilde. Så jeg vet ned sikkerhet at det du skriver er feil Anonymkode: 8d58d...0ec Flertallet av kvinner du har møtt har bedt om og se bilde av tissen din? Vel, det er jo vanskelig og motbevise uansett hvor lite sannsynlig det høres ut. Er du sikker på at dette ikke bare er noe du tror? Det er uansett ikke vanlig, så du må være veldig spesiell. Det er uansett forskjell på og sende på forespørsel enn og sende tilfeldig. Ikke meg du siterer, men jeg synes det er hyggelig og få av kjæresten og ikke av alle dere andre. Så selvom du sender bilde til flertallet av kvinner du har møtt på forespørsel, så bør andre også vente på forespørsel før de sender rundt. Det vil alltid finnes unntak, men flertallet av kvinner har faktisk ikke interesse av og se pikken til naboer og kollegaer. Anonymkode: bf1c3...6ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #63 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Men slutt å snakk for alle. Flertallet av kvinner jeg har møtt har ønsket å utveksle bilder, så det er nok av kvinner som liker slikt Anonymkode: 8d58d...0ec Utveksling av bilde etter ønske er jo noe annet. Anonymkode: bf1c3...6ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tått Skrevet 2 timer siden #64 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ja, en gang for alle! Når dere sender kukbilder og annet perverst, som spørsmål om størrelse på puppene, om vi er glattbarbert, om vi bruker prevensjon, om vi liker analsex... så gjør dere oss til objekter. Jeg blir skikkelig sint og provosert av å ikke bli behandlet som menneske, som er verd å bli kjent med, med verdi annet enn å være en kropp og fitte! I tillegg sutrer og klager disse samme menn over mangel på slanke kvinner. Æsj, jævla incels! De menn som holder på sånn, bør ikke få noe fra noen kvinne. Oppfordrer til boikott og blokkering av menn som ikke klarer å behandle kvinner som mennesker!!! Anonymkode: 03baf...4b5 Helt unødvendig med sånn ordbruk.. du skremmer bort anstendige menn med vett i hodet og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tått Skrevet 2 timer siden #65 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Sånn er de aller fleste menn. Anonymkode: d4877...b63 Tviler jeg på.. Tror de aller fleste menn med normal kjønnsdrift synes det er opphissende at en kvinne ser pikken deres... MEN - vi forstår også hvordan kvinner reagerer på f.eks dickpics fra menn de ikke kjenner og har kjemi med.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #66 Del Skrevet 2 timer siden Jeg gjør det. Anonymkode: 621ad...391 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #67 Del Skrevet 2 timer siden Jeg gjør også 🙋♀️ Anonymkode: 862d2...5ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tått Skrevet 2 timer siden #68 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det er på tide at noen sier ordentlig i fra. Jeg er kanskje ikke sånn rundt grøten pyse snakker, det får folk tåle. Anonymkode: 03baf...4b5 For meg framstår du som en illsint woke ytterliggående feminist...jeg bryr meg null om hva som kommer fra den kanten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 minutter siden #69 Del Skrevet 22 minutter siden Tått skrev (2 timer siden): For meg framstår du som en illsint woke ytterliggående feminist...jeg bryr meg null om hva som kommer fra den kanten. Og jeg bryr meg null om hva du syntes😇 Anonymkode: 03baf...4b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå