AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #41 Del Skrevet 3 timer siden Ava+, skrev (1 minutt siden): Jeg støtter sinnet til TS! Jeg har heller aldri likt dickpics, og ikke venninnene mine heller. En eks av meg sendte kukbilder, og han var den mest useriøse idioten på denne siden av ekvator. Min nåværende mann kunne aldri engang tenkt på å sende noe sånt til meg da vi startet vår relasjon, og det er jeg evig takknemlig for. Dickpics = useriøse mannfolk i min bok i hvert fall. Når jeg var i forhold fikk jeg aldri dickpic og har aldri savnet å få det. Helt idiotisk ting å gjøre uansett forhold eller ikke. Anonymkode: 03baf...4b5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #42 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvorfor er det ikke greit å snakke for alle når det er snakk om hva man skal ha som utgangspunkt for ordentlig oppførsel.. La være å argumentere for ondskap og uskikkelighet. Anonymkode: 03baf...4b5 Fordi en nesten alltid tar feil når en sier at alle kvinner ikke liker noe. Mange kvinner liker å utveksle nakenbilder, og da blir det naturligvis feil å si alle kvinner ikke liker dette. Så det hadde nok kommet bedre ut om du snakket for deg selv, og ikke for alle kvinner Anonymkode: 8d58d...0ec 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #43 Del Skrevet 3 timer siden Jeg er mann og det er like motbydelig og ufortståelig for meg som for deg. Kommer aldri noensinne til å forstå hva folk tenker med når det gjør sånt. Ubegripelig. Anonymkode: 5b2e4...096 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ava+, Skrevet 3 timer siden #44 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Når jeg var i forhold fikk jeg aldri dickpic og har aldri savnet å få det. Helt idiotisk ting å gjøre uansett forhold eller ikke. Anonymkode: 03baf...4b5 Helt enig! Totalt unødvendig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #45 Del Skrevet 3 timer siden Send et kukbilde i retur fra en annen du har mottatt kukbilde av. Uff...jeg skjønner hva du mener TS. Når jeg fikk et sånn bilde, så logget jeg av og ble av i 3 dager. Det er bare såååå avtennende på alle måter. Men det er kanskje meningen? De vil at du skal få stygga når de kommer med den stygge kuken sin. (alle utenom mannen min sin er stygg.- og det er bare fordi jeg er glad i mannen at den er fin) Anonymkode: 98b03...992 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 3 timer siden #46 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Send et kukbilde i retur fra en annen du har mottatt kukbilde av. Uff...jeg skjønner hva du mener TS. Når jeg fikk et sånn bilde, så logget jeg av og ble av i 3 dager. Det er bare såååå avtennende på alle måter. Men det er kanskje meningen? De vil at du skal få stygga når de kommer med den stygge kuken sin. (alle utenom mannen min sin er stygg.- og det er bare fordi jeg er glad i mannen at den er fin) Anonymkode: 98b03...992 Hva er grunnen til at du lar deg provosere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
goodbeforelong Skrevet 3 timer siden #47 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja, en gang for alle! Når dere sender kukbilder og annet perverst, som spørsmål om størrelse på puppene, om vi er glattbarbert, om vi bruker prevensjon, om vi liker analsex... så gjør dere oss til objekter. Jeg blir skikkelig sint og provosert av å ikke bli behandlet som menneske, som er verd å bli kjent med, med verdi annet enn å være en kropp og fitte! I tillegg sutrer og klager disse samme menn over mangel på slanke kvinner. Æsj, jævla incels! De menn som holder på sånn, bør ikke få noe fra noen kvinne. Oppfordrer til boikott og blokkering av menn som ikke klarer å behandle kvinner som mennesker!!! Anonymkode: 03baf...4b5 Men sånn ellers, har du det bra?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #48 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Sånn er de aller fleste menn. Anonymkode: d4877...b63 Dust Anonymkode: 6dd40...3f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Memorangen Skrevet 2 timer siden #49 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja, en gang for alle! Når dere sender kukbilder og annet perverst, som spørsmål om størrelse på puppene, om vi er glattbarbert, om vi bruker prevensjon, om vi liker analsex... så gjør dere oss til objekter. Jeg blir skikkelig sint og provosert av å ikke bli behandlet som menneske, som er verd å bli kjent med, med verdi annet enn å være en kropp og fitte! I tillegg sutrer og klager disse samme menn over mangel på slanke kvinner. Æsj, jævla incels! De menn som holder på sånn, bør ikke få noe fra noen kvinne. Oppfordrer til boikott og blokkering av menn som ikke klarer å behandle kvinner som mennesker!!! Anonymkode: 03baf...4b5 Ingen normale oppegående menn holder på sånn, bare å holde seg langt unna dem. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NakenPanda Skrevet 2 timer siden #50 Del Skrevet 2 timer siden (endret) Irak skrev (30 minutter siden): Nå er du faktisk inne på noe som ikke er helt bra...Denne tankegangen kan man forstå, men likevel så er det uakseptabelt uten samtykke. Det blir som at damer evt kler seg utfordrende for så å bli voldtatt... Samme prinsipp...selv om jeg vet at det er langt fra det samme.... Ikke bra.... Det er bare sånt at noen ting som er på eller over kanten av det som er lov, er fremdeles fullstendig bortkastet å gjøre noe med da det bare kaster bort tiden (ie politiet bryr seg ikke pga kapasitet) Det andre er det som mange kvinner ikke skjønner så bra som menn, det er risiko bildet i sånt, det er betydelig mer risiko for en kvinne å dele enn det er for en mann. En mann er betydelig mer sannsynlig å gjøre noe dårlig i en sånn sammenheng enn en kvinne og kvinner burde tenke på det før de gjør enkelte ting. Det er ikke det samme som å si at det er lov å gjøre noe fordi en kvinne kler seg på en spesiell måte eller deler bilder av seg selv, men det er et faktum at dette har høyere risiko enn for en mann og kvinner burde overveie om det er verdt det. Jeg har fått noen relativt drøye bilder sendt til meg gjennom et helt liv, men ingen kvinner ble skadelidende av dette. Endret 2 timer siden av NakenPanda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Druid Skrevet 2 timer siden #51 Del Skrevet 2 timer siden (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): så gjør dere oss til objekter. ALLE er objekter. Slutt å late som om du er noe magisk entitet som fortjener et eget perspektiv : du er et objekt som kan ignoreres, et objekt som er i veien, et objekt som har potensial, eller et objekt verdt å ta vare på. Absolutt ALLE mennesker du møter i livet, putter deg ubevist i en av disse boksene. Jeg skjønner at dickpicks og framgangsmåten du beskriver fremstår som en håpløs teknikk for å tilnærme seg et objekt med potensial, men det er på siden. Som objekt har du en eller flere funksjoner for mennesker rundt deg, og i samfunnet vi lever i, har vi mindre og mindre funksjoner for hverandre : Det er stort sett EN unik funksjon en kvinne har for en hetrofil mann, og den handler stort sett om det du problematiserer. Resten har likestillingen og velferdsstaten sikret er balansert, legningsuavhengig og kjønnsløst. "menneske, som er verd å bli kjent med, med verdi annet enn å være en kropp og fitte! " representerer den absolutt minst interesante funksjonen som finnes i verden, som stort sett hvem som helst kan tilfredstille. Jeg har flere titals "objekter" i mitt nettverk som tilfredstiller dette, og de er i stor grad feite, middelaldrene menn. Men de er objekter ; for min svoger sitt perpektiv, er bikkja antagelig viktigere enn du som kvinne,uavhengig av din tonnasje og kjønnsorgan. Det sagt, skjønner jeg ikke hvorfor dickpics faktisk fortsatt er en ting. Jeg KAN skjønne den initielle ideen : "Jeg liker fittebilder og jeg ville satt pris på om en tilfeldig kvinne sendte meg et fittebilde, så da synes sikkert Kvinner det er kult med penisbilder..". Men på dette tidspunktet skulle man trodd at det generelle budskapet var skreket såpass høyt og ofte at det ikke var menn igjen som var usikker på hvor dårlig idee det er. Endret 2 timer siden av Druid 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flintis Skrevet 2 timer siden #52 Del Skrevet 2 timer siden Bombasi skrev (1 time siden): Dickpicks-generasjonen slår til igjen. En forferdelig uting av gutta. Jeg skjønner ikke hvordan de er naglet sammen. Det er helt komplett utenkelig å få meg til å sende kuken min på bilde til noen. Og da mener jeg noen uansett om det er fremmede, dater, kjæreste eller ektefelle, og selv om de ber om det. Det skjer bare ikke. Instinktet mitt stopper det. For mitt eget kukbilde har ingenting på nettet å gjøre. Og nei, det har ingenting med skam, dårlig selvbilde, liten kukstørrelse eller noe slikt å gjøre, det er bare NEI. Så når menn sender kukbilder til kvinner når kvinner ikke har bedt om det, så er det varsku om at dere blokkerer. For de avslører sider ved seg som faller utenfor normal naturlighet hvor de objektiviserer og er usunt sexfokuserte. Sånn sett kan det være en mager trøst at kukbilde kom, for da unngikk dere en fjott tidligst mulig. Her en litt eldre generasjon, ikke helt dickpic, men noe lignende. Fjott vil jeg ikke si. https://www.nrk.no/kultur/se-bilder-fra-_nansens-siste-kjaerlighet_-1.7838754?index=0#album-1-7838754 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #53 Del Skrevet 1 time siden Druid skrev (45 minutter siden): ALLE er objekter. Slutt å late som om du er noe magisk entitet som fortjener et eget perspektiv : du er et objekt som kan ignoreres, et objekt som er i veien, et objekt som har potensial, eller et objekt verdt å ta vare på. Absolutt ALLE mennesker du møter i livet, putter deg ubevist i en av disse boksene. Jeg skjønner at dickpicks og framgangsmåten du beskriver fremstår som en håpløs teknikk for å tilnærme seg et objekt med potensial, men det er på siden. Som objekt har du en eller flere funksjoner for mennesker rundt deg, og i samfunnet vi lever i, har vi mindre og mindre funksjoner for hverandre : Det er stort sett EN unik funksjon en kvinne har for en hetrofil mann, og den handler stort sett om det du problematiserer. Resten har likestillingen og velferdsstaten sikret er balansert, legningsuavhengig og kjønnsløst. "menneske, som er verd å bli kjent med, med verdi annet enn å være en kropp og fitte! " representerer den absolutt minst interesante funksjonen som finnes i verden, som stort sett hvem som helst kan tilfredstille. Jeg har flere titals "objekter" i mitt nettverk som tilfredstiller dette, og de er i stor grad feite, middelaldrene menn. Men de er objekter ; for min svoger sitt perpektiv, er bikkja antagelig viktigere enn du som kvinne,uavhengig av din tonnasje og kjønnsorgan. Det sagt, skjønner jeg ikke hvorfor dickpics faktisk fortsatt er en ting. Jeg KAN skjønne den initielle ideen : "Jeg liker fittebilder og jeg ville satt pris på om en tilfeldig kvinne sendte meg et fittebilde, så da synes sikkert Kvinner det er kult med penisbilder..". Men på dette tidspunktet skulle man trodd at det generelle budskapet var skreket såpass høyt og ofte at det ikke var menn igjen som var usikker på hvor dårlig idee det er. Nei, vi er ikke objekter. Anonymkode: 03baf...4b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombasi Skrevet 1 time siden #54 Del Skrevet 1 time siden Flintis skrev (21 minutter siden): Her en litt eldre generasjon, ikke helt dickpic, men noe lignende. Fjott vil jeg ikke si. https://www.nrk.no/kultur/se-bilder-fra-_nansens-siste-kjaerlighet_-1.7838754?index=0#album-1-7838754 Mitt syn på Nansen vil for alltid være endret etter å ha sett denne linken, jo. Enda en svinpeis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #55 Del Skrevet 1 time siden Eh, snakk for deg selv? Jeg liker det. Anonymkode: 5e59d...d63 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunello Skrevet 1 time siden #56 Del Skrevet 1 time siden Irak skrev (1 time siden): Man må ihvertfall spørre først synes jeg. Det har med respekt å gjøre... Å sende helt ut av det blå er selvsagt ikke greit. Men når noen sitter og chatter og meldingene begge veier blir mer og mer sex-prat, vil jeg tro noen damer synes det blir opphissende å få et bilde uten forvarsel. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 1 time siden #57 Del Skrevet 1 time siden Brunello skrev (Akkurat nå): Å sende helt ut av det blå er selvsagt ikke greit. Men når noen sitter og chatter og meldingene begge veier blir mer og mer sex-prat, vil jeg tro noen damer synes det blir opphissende å få et bilde uten forvarsel. Det kommer vel litt an på dama vil jeg tro.... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #58 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Eh, snakk for deg selv? Jeg liker det. Anonymkode: 5e59d...d63 Hva liker du med det? Følelsen av at din verdi er knyttet til blotting? Anonymkode: 03baf...4b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #59 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva liker du med det? Følelsen av at din verdi er knyttet til blotting? Anonymkode: 03baf...4b5 Jeg blir kåt? Er ikke verre enn det. Anonymkode: 5e59d...d63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #60 Del Skrevet 1 time siden Gjør som meg! Når jeg mottar dickpics av folk under fullt navn ber jeg om mer bilder. Skriver de så ut. Så søler jeg opp arbeidsplassen til sender, og hvilken avdeling de jobber på. Skriver avdeling på konvolutten og sender disse pr post 😄 Anonymkode: d7f9c...a49 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå