Gå til innhold

Til menn: vi kvinner liker ikke de jævla kukbildene deres!!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tått skrev (16 minutter siden):

Tja..19-20 ærlige cm målt 90 grader ut fra magen på oversiden og tjukk i tillegg..

Da har jeg jo en mandig premiepikk +.

Dama har aldri klagd på de få bildene jeg har sendt. Svarene har alltid vært positive, ja klart lovende.

Men, som mann har en aldri sendt bilder til andre enn faste kjærester. Tenker det er mer en spoiler enn en "premie". Det er jo og ikke særlig "mandig" å avsløre "overraskelsen".

For noen kan jo størrelsen heller skremme enn friste. Ofte lurt å vente til en er der. Da velger de fleste å prøve, om ikke annet å gi en BJ.

Men, jeg er heldig som har ei som liker meg som jeg er. Min beste venn, min hore og madonna.

Anonymkode: 87fa3...c63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Dama har aldri klagd på de få bildene jeg har sendt. Svarene har alltid vært positive, ja klart lovende.

Men, som mann har en aldri sendt bilder til andre enn faste kjærester. Tenker det er mer en spoiler enn en "premie". Det er jo og ikke særlig "mandig" å avsløre "overraskelsen".

For noen kan jo størrelsen heller skremme enn friste. Ofte lurt å vente til en er der. Da velger de fleste å prøve, om ikke annet å gi en BJ.

Men, jeg er heldig som har ei som liker meg som jeg er. Min beste venn, min hore og madonna.

Ja da er du heldig 🥳🥳🥳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke male det så svart-hvitt, da.

Jeg har nok sendt utallige stiv kuk-bilder oppigjennom. Fått mange kommentarer, komplimenter og tildels mas om å sende fler.

Virker som noen kvinner glemmer dette. At mange faktisk ønsker og tenner på å få dickpics.

Jeg forstår riktignok at å få random pikkbilder av random menn ikke er så kult. 

Dere får tenke at, vel. Menn har det verre. Er det en ting som er styggere enn pikk-bilder? Det må jo være close-up fitte-bilder 🤮

En stiv pikk har jo tross alt noe majestetisk over seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Det skal sies, får jeg dickpic uoppfordret, så tenker jeg jo ikke forholdsmateriale. Det opplever jeg at de sosiale antennene er for lave til. Men jeg liker et bra dickpic, ja.

Anonymkode: 621ad...391

Hvorfor?  

Hører noen damer blir kåte. 

Hvorfor vil de være kåte av fremmede blottere? Å gå rundt kåt er jo bare lame. Er det slik at de tar det som et kompliment? Jeg er hard for deg. Det er jo bare  gross og billig. 

De fleste damer vil bli likt for den de er, ikke bli sett på som en sex tilbyder. 

Anonymkode: 03baf...4b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Vel, fungerer med billige damer kanskje. Ingen ordentlig kvinne med noe klasse syns dette er på noe måte sjarmerende. 

Ho-ho. Tror du virkelig på det? 😂

Like teit uttalelse som «ingen menn av klasse kjøper seg prostitutter».

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Så bra! 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Vel, fungerer med billige damer kanskje. Ingen ordentlig kvinne med noe klasse syns dette er på noe måte sjarmerende. 

🤭...Du finner nok kvinner som liker og misliker bilde av en svær pikk i alle "klasser".. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AllahBallah skrev (2 timer siden):

Ikke male det så svart-hvitt, da.

Jeg har nok sendt utallige stiv kuk-bilder oppigjennom. Fått mange kommentarer, komplimenter og tildels mas om å sende fler.

Virker som noen kvinner glemmer dette. At mange faktisk ønsker og tenner på å få dickpics.

Jeg forstår riktignok at å få random pikkbilder av random menn ikke er så kult. 

Dere får tenke at, vel. Menn har det verre. Er det en ting som er styggere enn pikk-bilder? Det må jo være close-up fitte-bilder 🤮

En stiv pikk har jo tross alt noe majestetisk over seg.

Det skal gås ut i fea at kvinner ikke vil ha det. Det er blotting og det er kvalmt. 

Hvis kvinner ber om det ( selv om de sannsynligvis er ustabile hvis de gjør), så kan du sende, men i utgangspunktet bør du forvente at de ikke liker det og mange damer har jo så people pleaser tendenser at de ikke tør å si i fra heller. Noen er kanskje desperate på oppmerksomhet og vil ikke miste deg selv om de føler seg støtt. 

Ikke send!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tått skrev (10 timer siden):

En av mandig størrelse som er pen å se på i tillegg.

De fleste damer bryr seg ikke om sånt. Det er bare noe noen menn tror 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Det skal gås ut i fea at kvinner ikke vil ha det. Det er blotting og det er kvalmt. 

Hvis kvinner ber om det ( selv om de sannsynligvis er ustabile hvis de gjør), så kan du sende, men i utgangspunktet bør du forvente at de ikke liker det og mange damer har jo så people pleaser tendenser at de ikke tør å si i fra heller. Noen er kanskje desperate på oppmerksomhet og vil ikke miste deg selv om de føler seg støtt. 

Ikke send!

Er du tankeleser siden du hevder dette? 

Jeg begynner å lure på hva slags damer du har erfaring med....

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er forskjell på hva kvinner sier og hva kvinner gjør. 

Det er ikke uten grunn at det sendes dick pics. Mange liker det og sender spennende bilder tilbake.

Anonymkode: cfe30...4b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irak skrev (15 minutter siden):

Er du tankeleser siden du hevder dette? 

Jeg begynner å lure på hva slags damer du har erfaring med....

Normale stabile kvinner liker ikke blottere og annen påtvungen seksuell trakassering. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Normale stabile kvinner liker ikke blottere og annen påtvungen seksuell trakassering. 

Så det er opp til deg å bedømme hva som er 'normalt' og ikke? 

Her generaliserer du...

Hilsen en meget stabil kvinne 😉

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil ikke ha det. Vært litt til og fra på datingsider. Fått overraskende mange uønskede kukbilder. Fra menn i alle aldre. Også menn jeg ikke har blitt kjent med der. Også etter jeg har sagt jeg ikke ønsker det. Lurer på hva som foregår i hodet på voksne, ellers oppegående menn som gjør dette? Hvis mottaker ønsker å motta sånne bilder er det jo helt greit. Men å sende sånne bilder uoppfordret, eller til noen som har sagt de ikke vil ha det, er helt uforståelig. For meg er det turn off og det er helt uaktuelt å date en som gjør det. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tått skrev (12 timer siden):

Naja..elsker de mannen liker de å se pikken og..særlig om en har en premiepikk..

Nei, vil ikke ha bilde av den da heller. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irak skrev (1 time siden):

Så det er opp til deg å bedømme hva som er 'normalt' og ikke? 

Her generaliserer du...

Hilsen en meget stabil kvinne 😉

Du påstår det. Syns du har ganske people pleaser tendenser spesielt med menn på dette forumet 😉

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du påstår det. Syns du har ganske people pleaser tendenser spesielt med menn på dette forumet 😉

Javel...

Dette var nytt for meg 😂

Projiserer du nå eller? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Ja, det har jeg lagt merke til og

Anonymkode: bd1f7...e74

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Jo, har gjort dette fire ganger bare i november jeg! 

Anonymkode: d7f9c...a49

Hvorfor får du så mange?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker man bør være rimelig sikker på at mottaker ønsker å motta dickpicks før man sender dem, dvs at det bør være en kvinne man allerede har sex med, og man kan gjerne ha snakket om det på forhånd også… Ubedte dickpicks er bare fullstendig avtennende…

Anonymkode: b8ebb...863

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...