minister-mio Skrevet 1. desember 2024 #101 Del Skrevet 1. desember 2024 MBB skrev (5 minutter siden): Men hvorfor hva? Jeg forstår virkelig ikke.. jeg tar jo vaksinen uansett bivkirkning.. Jeg lurte bare generelt hva bivirkningen var. Forstår ikke poenget ditt med å diskutere mer om dette? Bra du tar den da.. er jo ikke akkurat noe poeng i å diskutere det nei.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MBB Skrevet 2. desember 2024 #102 Del Skrevet 2. desember 2024 Idag tok vi dose 2. sykt dyrt for vaksinene.. kan man få dette dekket på noen som helst måte? Vil koste meg 6000 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jegerrinne Skrevet 2. desember 2024 #103 Del Skrevet 2. desember 2024 MBB skrev (20 minutter siden): Idag tok vi dose 2. sykt dyrt for vaksinene.. kan man få dette dekket på noen som helst måte? Vil koste meg 6000 Ska vel gå på reiseforsikring 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MBB Skrevet 27. desember 2024 #104 Del Skrevet 27. desember 2024 Da er siste dose (4 ) tatt, og jeg kan si meg fornøyd. Igjen veldig glad for at jeg fulgte magefølelsen og tok vaksinene. Burde ha tatt de samme dag det skjedde men 2 dager etter skal vist gå fint i følge legen. Man må bare ta de så fort som mulig. Og alle dosene går på blåresept dersom en lege har bekreftet at vaksinen må tas. Reiseforsikring dekker ikke kostnad. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå