Gå til innhold

Hvorfor føler jeg meg avvist?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har invitert på middag her hjemme om to uker, er snakk om mine søsken med barn. Det jeg får til svar er «må tenke på det, koselig initiativ da».. jeg føler meg avvist med en gang, at de ikke har lyst. Selv hadde jeg jo svart «ja det har jeg lyst til», hvis jeg hadde lyst…

føler også dette er veldig gjentagende. De er flinke til å finne på ting uten meg, og når jeg inviterer så må vi «se an».. 

de kan da også komme dagen før og si at «du, vi kan da komme en tur»..enda invitasjonen har vært ute i to uker. Sånn er det med bursdager også. Ufattelig kjedelig å ta stilling til. 

men når de svarer «må tenke på det», blir jeg da avvist eller er det bare jeg som føler på det? Og i såfall, hva kan være grunnen til at jeg føler meg avvist? Jeg forstår ikke, og syns hele greia er vanskelig.

Anonymkode: cbb30...a1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

«Si fra innen da og da»

Anonymkode: cc223...610

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen av oss søsken prioriterer høyt sosiale ting med vår eldste søster. Dessverre er hun verken særlig trivelig eller interessant å være med. Ungene hennes er uspiselige. 
Vi kan stille opp om flere andre søsken kommer. Å være med henne og ungene alene orker vi ikke. 
Sier ikke at det er tilfelle hos deg. Men noe er det som gjør at de er sosiale med hverandre og avventende med deg 

Anonymkode: d8ab3...687

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...