AnonymBruker Skrevet 28. november 2024 #1 Del Skrevet 28. november 2024 Jeg er voksen dame. Og er gift med en mann. Jeg tenner ikke på kvinner. Det vil si at jeg blir ikke kåt på kvinner, og vil ikke ha sex med dem. Men jeg liker å kysse dem. Er jeg da bifil? Hvordan vil du definere det? Anonymkode: fff1c...663 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2024 #2 Del Skrevet 28. november 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg er voksen dame. Og er gift med en mann. Jeg tenner ikke på kvinner. Det vil si at jeg blir ikke kåt på kvinner, og vil ikke ha sex med dem. Men jeg liker å kysse dem. Er jeg da bifil? Hvordan vil du definere det? Anonymkode: fff1c...663 Du er en dame som liker å kysse kvinner. Trenger vi å definere alt her i verden. Føler du deg bedre som en LHGBT+ Anonymkode: d7c51...e85 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2024 #3 Del Skrevet 28. november 2024 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Du er en dame som liker å kysse kvinner. Trenger vi å definere alt her i verden. Føler du deg bedre som en LHGBT+ Anonymkode: d7c51...e85 😂😂Nope! Vi pratet om det hjemme, og da ble jeg nysgjerrig på om noen ville definere meg som noe annet enn heterofil. Du er veldig aggressiv.😅 Anonymkode: fff1c...663 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2024 #4 Del Skrevet 28. november 2024 Nei. Det er jo litt bifil, men tror ike det er nok. Det er verken sexuelt nok eller romantisk nok til at du kan dele en akt eller et liv med en kvinne. Anonymkode: f5957...ed0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2024 #5 Del Skrevet 28. november 2024 Kunne du vært sammen med en kvinne da? Jeg vil kalle deg for heterofil kvinne som liker å kysse kvinner. Anonymkode: 748d1...3f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2024 #6 Del Skrevet 28. november 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kunne du vært sammen med en kvinne da? Jeg vil kalle deg for heterofil kvinne som liker å kysse kvinner. Anonymkode: 748d1...3f2 Kunne ikke vært sammen med en kvinne. Anonymkode: fff1c...663 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2024 #7 Del Skrevet 28. november 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei. Det er jo litt bifil, men tror ike det er nok. Det er verken sexuelt nok eller romantisk nok til at du kan dele en akt eller et liv med en kvinne. Anonymkode: f5957...ed0 Takk for svar. Anonymkode: fff1c...663 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest goodbeforelong Skrevet 28. november 2024 #8 Del Skrevet 28. november 2024 Interessant. Du liker å kysse, men stopper der? Hva er det som er så deilig med å kysse noen du ikke vil ha sex med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HMK Skrevet 28. november 2024 #9 Del Skrevet 28. november 2024 (endret) Jeg gidder ikke definere deg som noe, jeg. Eventuelt kan jeg definere deg som litt "20-åring på fylla som kliner med andre jenter for å pirre gutta litt ekstra". Endret 28. november 2024 av HMK 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest goodbeforelong Skrevet 28. november 2024 #10 Del Skrevet 28. november 2024 HMK skrev (1 minutt siden): Jeg gidder ikke definere deg som noe, jeg. Hvorfor gidder du å skrive det da? Gidder du å svare på det? 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2024 #11 Del Skrevet 28. november 2024 Jeg tror at man definerer sin egen seksualitet, at ikke andre kan bestemme. Jeg har hørt om menn, som sier de er heterofile, men som har hatt sex med menn. Hvis han sier at han er heterofil, så kan ikke jeg bestemme at han ikke er det fordi jeg mener at menn som ligger med menn er homofile. Det er han selv som vet hva/hvem han er. Anonymkode: bfebd...f57 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HMK Skrevet 28. november 2024 #12 Del Skrevet 28. november 2024 goodbeforelong skrev (Akkurat nå): Hvorfor gidder du å skrive det da? Gidder du å svare på det? 😅 Jeg utdypet svaret mitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Einus Skrevet 28. november 2024 #13 Del Skrevet 28. november 2024 Du mener heterofil, biseksuell eller homofil tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sefanja Skrevet 28. november 2024 #14 Del Skrevet 28. november 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er voksen dame. Og er gift med en mann. Jeg tenner ikke på kvinner. Det vil si at jeg blir ikke kåt på kvinner, og vil ikke ha sex med dem. Men jeg liker å kysse dem. Er jeg da bifil? Hvordan vil du definere det? Anonymkode: fff1c...663 Vil tro du er heterofil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flintis Skrevet 29. november 2024 #15 Del Skrevet 29. november 2024 (endret) Hvorfor kysser du og hvorfor stopper du der? Er det fordi du er gift? Endret 29. november 2024 av Flintis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2024 #16 Del Skrevet 29. november 2024 Flintis skrev (15 timer siden): Hvorfor kysser du og hvorfor stopper dy der? Er det fordi du er gift? Jeg stopper fordi jeg ikke ønsker sex med kvinner. Men jeg synes de har myke lepper, og jeg liker å kysse. Ser en skriver at hun vil definere meg som «20-åring på fylla som kliner med andre jenter for å pirre gutta litt ekstra". Ikke er jeg 20 åring og jeg kliner fordi jeg vil, ikke for å pirre gutta. Anonymkode: fff1c...663 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flintis Skrevet 29. november 2024 #17 Del Skrevet 29. november 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg stopper fordi jeg ikke ønsker sex med kvinner. Men jeg synes de har myke lepper, og jeg liker å kysse. Ser en skriver at hun vil definere meg som «20-åring på fylla som kliner med andre jenter for å pirre gutta litt ekstra". Ikke er jeg 20 åring og jeg kliner fordi jeg vil, ikke for å pirre gutta. Anonymkode: fff1c...663 Du liker å kline, men føler ikke noe erotisk eller seksuelt med det, føler du det med menn? Jeg føler jo på sånt når jeg kliner med damer, har ikke klint med menn eller hatt lyst til det så vet jo ikke hvordan jeg hadde reagert heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tått Skrevet 29. november 2024 #18 Del Skrevet 29. november 2024 AnonymBruker skrev (På 28.11.2024 den 21.16): Jeg er voksen dame. Og er gift med en mann. Jeg tenner ikke på kvinner. Det vil si at jeg blir ikke kåt på kvinner, og vil ikke ha sex med dem. Men jeg liker å kysse dem. Er jeg da bifil? Hvordan vil du definere det? Anonymkode: fff1c...663 Hetero kvinne som liker myke kyss.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2024 #19 Del Skrevet 29. november 2024 AnonymBruker skrev (På 28.11.2024 den 21.20): Føler du deg bedre som en LHGBT+ Hva enn det måtte bety... KUGHØ-? Anonymkode: 35b45...801 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå