AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #1 Del Skrevet 8 timer siden Leter etter kjærligheten på nytt. Er i slutten av 30 årene og har vært singel i 2 år. Møtt en jeg likte godt på denne tiden. Det ble ikke noe mellom oss. Anonymkode: db2d5...53d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #2 Del Skrevet 8 timer siden Synes det er vanskelig å skjønne at folk vil ha kjæreste Anonymkode: 782c1...bf7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #3 Del Skrevet 8 timer siden Det synes nok de fleste som aktivt leter Anonymkode: cdcbb...508 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #4 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Synes det er vanskelig å skjønne at folk vil ha kjæreste Anonymkode: 782c1...bf7 Denne tråden handler ikke om ditt perspektiv. Ønsker å høre fra andre som har hatt det som meg. Og så skal du selvfølgelig få mene det du vil. Trenger bare ikke gjøre det i denne tråden. Anonymkode: db2d5...53d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #5 Del Skrevet 6 timer siden Ja. Jeg aner ikke hvordan folk møtes Anonymkode: 9e395...753 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #6 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Leter etter kjærligheten på nytt. Er i slutten av 30 årene og har vært singel i 2 år. Møtt en jeg likte godt på denne tiden. Det ble ikke noe mellom oss. Anonymkode: db2d5...53d Er47 og syns det er vanskelig. Sikkert bedre når man bor i en storby og ikke liten by. Anonymkode: 2ca09...39a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #7 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Det synes nok de fleste som aktivt leter Anonymkode: cdcbb...508 Syns det er vanskelig og leter ikke. Hvorfor dukker han ikke opp på døren? Anonymkode: b06a1...531 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #8 Del Skrevet 6 timer siden Singel i fire år. Håpløst vanskelig. Godt jeg trives alene også.. Anonymkode: 6627b...bd2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #9 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Er47 og syns det er vanskelig. Sikkert bedre når man bor i en storby og ikke liten by. Anonymkode: 2ca09...39a Nei, virkelig ikke 😅 Tror de fleste synes det er vanskelig. Er 41, har vært singel i fire år. Ga opp tidligere i år 🙈 Anonymkode: 0bdd2...51f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #10 Del Skrevet 6 timer siden Føler på det samme. Har datet en del, men har ikke blitt noe mer. Singel i snart 3 år. Dame 44. Anonymkode: 36d41...b7a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #11 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Leter etter kjærligheten på nytt. Er i slutten av 30 årene og har vært singel i 2 år. Møtt en jeg likte godt på denne tiden. Det ble ikke noe mellom oss. Anonymkode: db2d5...53d Hvilke arenaer leter du i da? Tinder? På byen? Lag og foreninger? Kirkekaffe? Hva søker du i en kjæreste og hva bidrar du med? Anonymkode: 3ad05...9ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #12 Del Skrevet 5 timer siden Kirkekaffen finner du ikke meg i alle fall. I den alderen vi er, så er vi jo litt mer satt. Vi går på jobb, spiser, går ut på en annen måte og treffer generelt færre folk. I tillegg er mange opptatt og i et forhold, så da blir det færre muligheter rett og slett. Ps., jeg har ikke prøvd enda, må rydde i hodet etter et snilt, men fortsatt kjipt brudd. M45. Anonymkode: 6492d...9db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #13 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvilke arenaer leter du i da? Tinder? På byen? Lag og foreninger? Kirkekaffe? Hva søker du i en kjæreste og hva bidrar du med? Anonymkode: 3ad05...9ea Leter på tinder. Er ikke på byen eller i lag og foreninger. Anonymkode: db2d5...53d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #14 Del Skrevet 4 timer siden Nei, var på en tinderdate og vi ble ganske fort kjærester. Men jeg er attraktiv og kan velge og vrake. Da er det nok lettere Anonymkode: ac720...299 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #15 Del Skrevet 3 timer siden Tok meg 4 år. Ble singel da jeg var 29. Anonymkode: 6a791...762 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #16 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Leter på tinder. Er ikke på byen eller i lag og foreninger. Anonymkode: db2d5...53d Det er nok problemet. Da møter man egentlig ingen på et vis, foruten dem man møter gjennom date. For å finne partner bør man helst være sosial. Å ja, jeg sier det selv om jeg sa han må møte opp på dørstokken. Er bare kødd, selv om det hadde vært fint. Men det er mye feil med tinder, så ikke egentlig et så godt utgangspunkt for å treffe noen, selv om mage gjør. Anonymkode: b06a1...531 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #17 Del Skrevet 1 time siden Slutten av 20-årene og synes det nesten er umulig. "Alle" menn prøver å date damer under 25, selv de som er 3-5 år eldre enn meg. Anonymkode: 681f3...fed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå