-jk- Skrevet lørdag kl 18:08 #21 Del Skrevet lørdag kl 18:08 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Kan dere ikke bare holde tåta og si deres egen mening og bruke ordet jeg for engangsskyld. Så feigt at jeg dør. Anonymkode: e58ec...0a7 Enig. Merkelig at enkelte ikke klarer å fatte at ikke alle er som dem. Folk er forskjellige. Det som fungerer flott for noen fungerer utrolig dårlig for andre. Av en eller annen grunn er det gresk for dem? 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 18:12 #22 Del Skrevet lørdag kl 18:12 -jk- skrev (2 minutter siden): Enig. Merkelig at enkelte ikke klarer å fatte at ikke alle er som dem. Folk er forskjellige. Det som fungerer flott for noen fungerer utrolig dårlig for andre. Av en eller annen grunn er det gresk for dem? Er sånn machogreie. Sex uten følelser = status. Og alle menn må være enige for at det skal bestå. Anonymkode: e58ec...0a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 21:56 #23 Del Skrevet lørdag kl 21:56 Jeg kan fint ha sex med noen jeg ikke har følelser for. Seksualitet og følelsesliv er dog koblet sammen, og om jeg hadde hatt et elskerinne så tror jeg at det hadde vært vanskelig å unngå følelser etterhvert. Anonymkode: 6c240...d09 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 22:05 #24 Del Skrevet lørdag kl 22:05 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): hadde hatt et elskerinne så tror jeg at det hadde vært vanskelig å unngå følelser etterhvert. Det er min begrensede erfaring og. Jeg trenger noe som tiltrekker, og da er veien kort til å bli forelska. Anonymkode: 3338d...da1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 22:12 #25 Del Skrevet lørdag kl 22:12 Følelser først, så sex. Anonymkode: efdfc...07f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 22:44 #26 Del Skrevet lørdag kl 22:44 AnonymBruker skrev (På 28.11.2024 den 19.02): Inspirert av den andre tråden rettet mot kvinner. Trenger du, som mann, ha følelser for å ha sex med kvinne? Jeg kan begynne. Jeg har hatt sex med to kvinner uten følelser. Hun ene røyket og det var turnoff, men jeg klarte å gjennomføre. Hun maste om mer og hadde nok mer følelser enn hun innrømmet, men jeg kom med masse unnskyldninger og gjorde det bare en gang. Hun andre fikk jeg faktisk følelser for, vi ble gift, fikk hus, barn og ble skilt etter mange år sammen. Jeg tror at det beste for meg er å ha følelser for henne, det blir rett og slett noe annet. Anonymkode: 3338d...da1 100% sikker på at menn kan ha sex med kvinner uten å ha følelser for ho. De er ikke skrudd sammen likedan som kvinner. Nå fins det fler og fler kvinner og som klarer å ha sex uten følelser med menn så det blir snart enklere for mannfolka. Anonymkode: 32ab0...214 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 04:48 #27 Del Skrevet søndag kl 04:48 AnonymBruker skrev (På 28.11.2024 den 19.02): Trenger du, som mann, ha følelser for å ha sex med kvinne? Trenger absolutt ikke annet enn seksuell tiltrekning for å knulle/fingre/slikke. Men å kose/kysse synes jeg er mye mer intimt og emosjonelt, og føles rart uten følelser. Har jeg følelser for dama blir også sex´en mer intim og emosjonell, og "prestasjonsangsten" blir mye større første gang vi har sex fordi mer står på spill på en måte, det får større konsekvenser hvis jeg ikke greier å gjøre det godt for henne. Anonymkode: e17e0...acb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet søndag kl 06:11 #28 Del Skrevet søndag kl 06:11 Jeg er så proppfull av omsorg.. så jeg har aldri hatt, eller klart å ha sex uten følelser.. Jeg har hatt sex med "verdens vakreste og styggeste kvinne", og jeg har like høy følelser og tenner like høyt på begge to. Jeg gjør heller ingen forskjell på disse to, men sex med omsorg blir ofte lidenskapelig.. Mengden godlyder, det å ha det fantastisk, gøy sammen og gjensynsglede, teller aller mest av alt i sexen🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 07:15 #29 Del Skrevet søndag kl 07:15 Bamseklemmer skrev (1 time siden): Jeg er så proppfull av omsorg.. så jeg har aldri hatt, eller klart å ha sex uten følelser.. Jeg har hatt sex med "verdens vakreste og styggeste kvinne", og jeg har like høy følelser og tenner like høyt på begge to. Jeg gjør heller ingen forskjell på disse to, men sex med omsorg blir ofte lidenskapelig.. Mengden godlyder, det å ha det fantastisk, gøy sammen og gjensynsglede, teller aller mest av alt i sexen🥰 Rene bistandsarbeideren du😅 Anonymkode: 3e1b3...5f0 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 11:29 #30 Del Skrevet søndag kl 11:29 Nei, i en ideell verden hadde jeg pult nye unge kvinner hver dag. Anonymkode: 323e3...188 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
feliek54 Skrevet 3 timer siden #31 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (På 28.11.2024 den 19.02): Inspirert av den andre tråden rettet mot kvinner. Trenger du, som mann, ha følelser for å ha sex med kvinne? Jeg kan begynne. Jeg har hatt sex med to kvinner uten følelser. Hun ene røyket og det var turnoff, men jeg klarte å gjennomføre. Hun maste om mer og hadde nok mer følelser enn hun innrømmet, men jeg kom med masse unnskyldninger og gjorde det bare en gang. Hun andre fikk jeg faktisk følelser for, vi ble gift, fikk hus, barn og ble skilt etter mange år sammen. Jeg tror at det beste for meg er å ha følelser for henne, det blir rett og slett noe annet. Anonymkode: 3338d...da1 Jeg må ikke ha følelser for å ha sex men er viktig at begge har ønske om sex. Men det er faktisk bedre om en har følelser. Og det er også bedre om en har hat sex flere ganger med dama Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå