AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1 Del Skrevet 3 timer siden Hvordan får man åpnet lokket på et vannfilterhus som sitter dønn fast? Lar seg ikke rikke med nøkkelen som hører til, og forhandleren er heller ikke til særlig hjelp. Hardt vann her, kan det rett og slett ha kalket fast? Gode råd mottas med takk! Anonymkode: f1af4...d8f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 3 timer siden #2 Del Skrevet 3 timer siden Om du vil ha litt «løse» ideer, så har jeg noen 🤪🫣 Kan du komme til med en kniv eller enden på et bestill for å se om du kan løsne litt? Ha på deg oppvaskhansker og bruk veldig varmt vann på en kjøkkenklut, for å se om det kan mykne det litt om det er størknet kalk. Har du sjekket om det er selve nøkkelhullet som ikke er problemet? Ser ikke helt for meg hvordan det ser ut hos deg, men det er jo ting en da kan gjøre. Jeg bare antar at det er riktig nøkkel her, men jeg har selv stått å prøvd å få til ting med feil nøkkel 🤪🤣🫣 Vil tippe det er lokket i seg selv som sitter fast, og da hadde jeg gått for varmt omslag og en runde med noe smalt for å prøve å løsne. Må sikkert gjentas en god del ganger, og det må være relativt tørt i mellom når du prøver å åpne, så om du er «heldig» blir det en liten tålmodighetsprøve. Lykke til, og beklager om rådene mine alt er prøvd, eller er unyttige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #3 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Hvordan får man åpnet lokket på et vannfilterhus som sitter dønn fast? Lar seg ikke rikke med nøkkelen som hører til, og forhandleren er heller ikke til særlig hjelp. Hardt vann her, kan det rett og slett ha kalket fast? Gode råd mottas med takk! Anonymkode: f1af4...d8f Kjøp deg en lokkåpner og korkåpner beregnet på funksjonshemmede. https://www.ikea.com/no/no/p/uppfylld-lokkapner-offwhite-klaroransje-00529398/?gad_source=1&gbraid=0AAAAAD-R4YMBwxWvGdf4XjFktEzghYa0Q&gclid=EAIaIQobChMI9KDq99D_iQMVBgWiAx1CmCZnEAQYAyABEgKt5_D_BwE&gclsrc=aw.ds Anonymkode: d0610...dc8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå