AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #1 Del Skrevet 6 timer siden De legger på hver gang jeg ringer. Svarer ikke på facebook siden på meldinger heller. Gjelder en reklamasjonssak. Blir nesten ikke lønnsomt når jeg må kjøre 4t tilsammen for hver gang jeg skal ha tak i dem. Anonymkode: 7b103...da7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #2 Del Skrevet 6 timer siden Det er litt konspiratorisk, men jeg tror det er poenget. De vil at du skal gi opp. Bemanning i butikker, samt svarsenter/serviceavdelinger er svært lav i dag. Man ser det hos alle aktører som selger til privatmarkedet. Til og med hos forsikringen min tok det 9 uker å få svar på en skademelding som hastet. Det har blitt dårlig service overalt, og det krangler mer om returer og reklamasjoner. De prioriterer å ansette folk som kan selge. Stillinger som er rene utgifter, som en på svarsenter, får beskjed om å prioritere kunder som trenger kjøpshjelp. Du er heldig om du noen gang får svar på reklamasjonen din. Anonymkode: a1222...a31 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #3 Del Skrevet 6 timer siden Ute å vanner blomster.. Anonymkode: ef150...127 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #4 Del Skrevet 6 timer siden Hvorfor gidder du å kjøre så langt for å handle der når det åpenbart er en gjentakende ting at du skal reklamere? Det er mulig du er "svartelistet" der. Kunden har som regel feil nemlig, og gjengangere på reklamasjon er et stort problem for bedrifter. Anonymkode: 19e43...2a1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #5 Del Skrevet 2 timer siden Hva med og skjønne at HVER ENESTE Hageland butikk er ett selvstendig hagesenter, og du må ta det med de du kjøpte varen av, nytter ikke og møte opp i Drammen hvis du kjøpte det i Oslo. Send mil med bilder og forklar problemet, legg ved kvittering evt bankutskrift, dette skal de greie og hente opp på sladrerullen (hvis de ikke greier det så lyver de) Hat jobbet på Hageland før. Anonymkode: d6439...334 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #6 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hvorfor gidder du å kjøre så langt for å handle der når det åpenbart er en gjentakende ting at du skal reklamere? Det er mulig du er "svartelistet" der. Kunden har som regel feil nemlig, og gjengangere på reklamasjon er et stort problem for bedrifter. Anonymkode: 19e43...2a1 Dette stemmer, 50% av reklamasjonssakene vi hadde er fordi folk generelt sett er for dumme i hodet til og skjønne hvordan de fungerer. Sender du reklamasjonsrett flere ganger så gidder de tilslutt ikke og selge til deg, det har jeg selv gjort. Anonymkode: d6439...334 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå