Gå til innhold

Hvorfor er Hageland så vanskelige å få tak i?? Er ikke alle som kan kjøre to timer for å snakke med dem.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

De legger på hver gang jeg ringer. Svarer ikke på facebook siden på meldinger heller. Gjelder en reklamasjonssak. Blir nesten ikke lønnsomt når jeg må kjøre 4t tilsammen for hver gang jeg skal ha tak i dem. 

Anonymkode: 7b103...da7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er litt konspiratorisk, men jeg tror det er poenget. De vil at du skal gi opp. Bemanning i butikker, samt svarsenter/serviceavdelinger er svært lav i dag. Man ser det hos alle aktører som selger til privatmarkedet. Til og med hos forsikringen min tok det 9 uker å få svar på en skademelding som hastet. Det har blitt dårlig service overalt, og det krangler mer om returer og reklamasjoner.

De prioriterer å ansette folk som kan selge. Stillinger som er rene utgifter, som en på svarsenter, får beskjed om å prioritere kunder som trenger kjøpshjelp. Du er heldig om du noen gang får svar på reklamasjonen din.

Anonymkode: a1222...a31

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ute å vanner blomster.. 

Anonymkode: ef150...127

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor gidder du å kjøre så langt for å handle der når det åpenbart er en gjentakende ting at du skal reklamere?

 

Det er mulig du er "svartelistet" der. Kunden har som regel feil nemlig, og gjengangere på reklamasjon er et stort problem for bedrifter.

Anonymkode: 19e43...2a1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med og skjønne at HVER ENESTE Hageland butikk er ett selvstendig hagesenter, og du må ta det med de du kjøpte varen av, nytter ikke og møte opp i Drammen hvis du kjøpte det i Oslo.

Send mil med bilder og forklar problemet, legg ved kvittering evt bankutskrift, dette skal de greie og hente opp på sladrerullen (hvis de ikke greier det så lyver de)

Hat jobbet på Hageland før.

Anonymkode: d6439...334

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hvorfor gidder du å kjøre så langt for å handle der når det åpenbart er en gjentakende ting at du skal reklamere?

 

Det er mulig du er "svartelistet" der. Kunden har som regel feil nemlig, og gjengangere på reklamasjon er et stort problem for bedrifter.

Anonymkode: 19e43...2a1

Dette stemmer, 50% av reklamasjonssakene vi hadde er fordi folk generelt sett er for dumme i hodet til og skjønne hvordan de fungerer.

Sender du reklamasjonsrett flere ganger så gidder de tilslutt ikke og selge til deg, det har jeg selv gjort.

Anonymkode: d6439...334

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...