AnonymBruker Skrevet 28. november 2024 #1 Del Skrevet 28. november 2024 Noen som har erfaring med gutter som er mega interessert i data? Anonymkode: 1af5d...f8a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2024 #2 Del Skrevet 28. november 2024 Spørs hva de tjener 😏 Anonymkode: 02d69...4ad 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2024 #3 Del Skrevet 28. november 2024 Ikke nødvendigvis. Hvis de også har andre interesser og ellers er normale stiller de på linje med andre menn. Problemet er når de har dårlig personlig hygiene, kjipe klær, knekte sosiale antenner, ingen andre interesser… Det er ikke interessen for IT som gjør menn uaktuelle, men mangelen på alt det andre. Anonymkode: fe11b...69a 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2024 #4 Del Skrevet 28. november 2024 IT gutter er gjerne høyt utdannet smarte folk med jobb i selskaper der de må jobbe i team og er dermed sosialt oppegående og har millionlønninger Anonymkode: 6a62b...77d 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2024 #5 Del Skrevet 28. november 2024 Tenker at det er et spektrum her. Selvfølgelig vil en som sitter på rommet sitt hver eneste minutt alene ikke ha det største draget på jenter, men det er jo mer at han ikke kommer seg ut. Klarer han av livet samtidig som han har interessen så ser jeg ikke at det skulle ha noe å si. Anonymkode: 33ddf...71d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2024 #6 Del Skrevet 28. november 2024 Det kommer jo helt ann på personen, du skjønner vel at ikke alle IT interesserte er helt like? Anonymkode: 14dbd...262 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2024 #7 Del Skrevet 28. november 2024 Elsker nerder. Men de må bruke bindestrek. Anonymkode: d2c78...c84 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2024 #8 Del Skrevet 28. november 2024 Nevner ikke data i dating overhodet, føler de fleste damer tørker inn bare ved tanken. Hilsen skapnerd 😁 Anonymkode: 68eca...903 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2024 #9 Del Skrevet 28. november 2024 Har jobbet en stund i IT-bransjen, og tidligere var det ikke noe sjakktrekk å si at man jobbet med IT. Da ble man fort stemplet som nerd, og da på en negativ måte. Heldigvis har det endret seg en del de siste årene. Anonymkode: 42b39...365 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2024 #10 Del Skrevet 28. november 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): IT gutter er gjerne høyt utdannet smarte folk med jobb i selskaper der de må jobbe i team og er dermed sosialt oppegående og har millionlønninger Anonymkode: 6a62b...77d Thats my boyfriend 😆😅😂 Anonymkode: 69620...036 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2024 #11 Del Skrevet 28. november 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nevner ikke data i dating overhodet, føler de fleste damer tørker inn bare ved tanken. Hilsen skapnerd 😁 Anonymkode: 68eca...903 Kjipt for oss som liker det da 😏 Anonymkode: a618c...f85 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trek Skrevet 28. november 2024 #12 Del Skrevet 28. november 2024 Ingen regler uten unntak, men personlig så er jeg litt svak for «gutta» som vet hva Pyton med og uten h er🤷♀️ 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2024 #13 Del Skrevet 28. november 2024 Jobber i IT bransjen siden 2006, er kvinne. Ja, det er tydelig skifte om hvem som jobber i IT bransjen, det er rett og slett veldig mange flere som jobber med IT nå, enn for 20 år siden, og det er derfor nå mindre homogen gruppe. Mindre klassisk "nerdete", om man kan formulere det slikt. Det har blitt mange flere kvinner i IT også. Men, av alle mine mannlige kolleger (og kvinnelige også om man lurer på det), de alle fleste er i forhold, og har familier. Så nei, nå har jeg jo ikke en annen arbeidsgruppe å sammenlikne med, men jeg synes det står bra til med forhold og familier for de som jobber med It. Anonymkode: 9a025...076 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2024 #14 Del Skrevet 28. november 2024 Jeg har ikke noe problem med de som jobber innenfor IT, men jeg synes det er veldig uattraktivt med de som har en stor rigg med flere skjermer på stua og bruker mye tid på gaming. Litt gaming gjør meg ikke noe da, har selv en liten samling med retro-konsoller som tas frem med ujevne mellomrom. Anonymkode: 60834...256 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2024 #15 Del Skrevet 28. november 2024 Trek skrev (3 timer siden): Ingen regler uten unntak, men personlig så er jeg litt svak for «gutta» som vet hva Pyton med og uten h er🤷♀️ Det er bra å høre at det er noen som liker og vil elske oss også 😊 Anonymkode: 9bbe6...631 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2024 #16 Del Skrevet 28. november 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg har ikke noe problem med de som jobber innenfor IT, men jeg synes det er veldig uattraktivt med de som har en stor rigg med flere skjermer på stua og bruker mye tid på gaming. Litt gaming gjør meg ikke noe da, har selv en liten samling med retro-konsoller som tas frem med ujevne mellomrom. Anonymkode: 60834...256 Haha ville ikke hatt det i stua selv , det får gå holde med å ha på rommet/kontoret. De fleste vokser opp og spiller med måte. Jeg selv gjorde det mye før men lite nå med andre prioriteringer i livet. Anonymkode: 9bbe6...631 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2024 #17 Del Skrevet 28. november 2024 Jeg er gift med en dataingeniør. Vi har vært sammen siden vi var 17 år så jeg valgte han åpenbart før han bestemte seg for yrke men guri land, hvis han hadde snakket om jobben sin på første date hadde vi nok ikke blitt gift for å si det sånn😂 jeg pleier å be han fortelle om arbeidsdagen sin når jeg sliter med å få sove😂 Anonymkode: a8f8c...82a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trek Skrevet 28. november 2024 #18 Del Skrevet 28. november 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det er bra å høre at det er noen som liker og vil elske oss også 😊 Anonymkode: 9bbe6...631 Selvsagt er det også! Nå er ikke valget av yrke og utdanning så veldig avgjørende når jeg skal se etter noen å date altså, bare så det er sagt. Mange av «gutta» som er gode på dette har masser av gode egenskaper. Man skal jo være bra løsningsorientert, kreativ og nøysom om man driver med koding og teknisk support. Jeg skulle ønske jeg kunne kode selv egentlig for jeg vet hvordan jeg ville hatt mitt crm system, men det er litt seint å lære seg koding og begynne på en ny karriere når man er 40+😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2024 #19 Del Skrevet 28. november 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg er gift med en dataingeniør. Vi har vært sammen siden vi var 17 år så jeg valgte han åpenbart før han bestemte seg for yrke men guri land, hvis han hadde snakket om jobben sin på første date hadde vi nok ikke blitt gift for å si det sånn😂 jeg pleier å be han fortelle om arbeidsdagen sin når jeg sliter med å få sove😂 Anonymkode: a8f8c...82a Haha, jeg kan selv prøve å forklare sånn grovt hva vi lager til kona uten å nevne noe tenknisk. Men på tiden jeg datet så nevnte jeg bare utdannelsen og at jeg var konsulent for kunder og kodet/ hjalp til å lage systemer for kundene. Tenker det er nok, så ville jeg vite mer om damen og heller bare svare mer om dette om hun var interessert. Men når jeg datet var jeg mer interessert i å høre om henne og lytte godt til det hun sa. Anonymkode: 9bbe6...631 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2024 #20 Del Skrevet 28. november 2024 Trek skrev (9 minutter siden): Selvsagt er det også! Nå er ikke valget av yrke og utdanning så veldig avgjørende når jeg skal se etter noen å date altså, bare så det er sagt. Mange av «gutta» som er gode på dette har masser av gode egenskaper. Man skal jo være bra løsningsorientert, kreativ og nøysom om man driver med koding og teknisk support. Jeg skulle ønske jeg kunne kode selv egentlig for jeg vet hvordan jeg ville hatt mitt crm system, men det er litt seint å lære seg koding og begynne på en ny karriere når man er 40+😄 Jeg ser den, jeg tenker litt på samme måte at yrket til kona ikke er avgjørende. Men selvsagt så gjøre noen yrker en mer attraktiv. Det er fint å høre, jeg er glad det har endret seg og at kvinner ser de positive sidene med oss i dette yrket. Før når jeg var ung så føler jeg man ble sett negativt på som nerd. Bra å høre at noen verdsetter egenskapene våres. jeg ser den, du kunne prøvd litt på hobbybasis om du vil. Det er alltid mye nytt å lære i bransjen, jeg har nå kommet inn i prosjekt for å legge inn AI i systemer og å jobbe med det. Har ikke gjort det før men må bare komme ut av komfortsonen for litt tid. jeg har heldigvis endelig funnet min kjærlighet og giftet meg i år . Så har endelig blitt lykkelig når jeg har funnet det jeg manglet i mitt liv 😊 Anonymkode: 9bbe6...631 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå