AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #1 Del Skrevet 4 timer siden Har blitt forelsket i en jeg kun har møtt en gang, har ikke ligget med han. Han kysset på meg flere ganger og vi hadde en veldig god kjemi. Er dette normalt? Å bli forelsket av å møte noen kun en gang? Har ikke en gang ligget med han. Anonymkode: b6a32...e09 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AJ89 Skrevet 4 timer siden #2 Del Skrevet 4 timer siden Jeg tror kanskje det du kjenner på er litt eufori/begjær, ikke forelskelse. Du kjenner han jo ikke. Uansett en deilig følelse Bli bedre kjent med han og ligg med han så kanskje du blir inderlig forelsket etterhvert. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #3 Del Skrevet 3 timer siden Selv blir jeg ikke forelsket. Fordi jeg er voksen. Da er man fornuftig, og forstår at ett menneske har mange sider. Du vil ikke like alle. Forelskelse er fjortis og noe man finner på i eget hode. Du skriver jo selv at du ikke kjenner personen. Ergo liker du noe som ikke finnes. Anonymkode: b8da9...b5d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #4 Del Skrevet 3 timer siden Det er ikke normalt. Og det er neppe forelskelse du kjenner. Begjær kanskje Anonymkode: 7bb03...887 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #5 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Selv blir jeg ikke forelsket. Fordi jeg er voksen. Da er man fornuftig, og forstår at ett menneske har mange sider. Du vil ikke like alle. Forelskelse er fjortis og noe man finner på i eget hode. Du skriver jo selv at du ikke kjenner personen. Ergo liker du noe som ikke finnes. Anonymkode: b8da9...b5d Jeg var 30 år da jeg traff kjæresten, ble sammen neste dag og var samboere i 8 år. Du virker veldig låst av dine egne begrensninger som du også prøver å overføre på andre. Anonymkode: ced20...de2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #6 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Selv blir jeg ikke forelsket. Fordi jeg er voksen. Da er man fornuftig, og forstår at ett menneske har mange sider. Du vil ikke like alle. Forelskelse er fjortis og noe man finner på i eget hode. Du skriver jo selv at du ikke kjenner personen. Ergo liker du noe som ikke finnes. Anonymkode: b8da9...b5d Akkurat det stemmer ikke da, forelskelse er veldig normalt, men kanskje ikke blant nordmenn/hvit rase, jeg opplever selv at jeg ikke får noe spesielt følelser for nordmenn fordi de er kalde, det går ikke an å forelske seg i de, eller det blir vanskelig, men han her er fra min egen kultur, og jeg bare fikk en annen følelse for han, enn hva jeg har kjent for andre før. Ble skeptisk til dette, fordi jeg har bare kjent han EN dag. Snakket litt i to mnd. Anonymkode: b6a32...e09 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
micromaya Skrevet 2 timer siden #7 Del Skrevet 2 timer siden Det tar ikke lang tid å bli betatt eller "falle pladask", så uansett hva du velger å kalle det vil jeg si det er godt mulig. Spesielt om dere allerede hadde god kontakt via meldinger i forkant. Bare å nyte det til fulle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå