AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #1 Del Skrevet 4 timer siden Er det noen som vil anbefale en blush: -sitter lenge på -mineral/hudvennlig -uten glitter -presset eller løst pudder Jeg bruker Nars orgasm og er fornøyd med fargen men den har for mye glitter. Jeg er typisk lys blond og blåøyd, med varm/gyllen lys hudtone. Jeg vurderer feks Glo blush i papaya eller rosebud, men har ikke prøvd de. Anonymkode: 5de97...db0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #2 Del Skrevet 2 timer siden Papaya er en tidligere favoritt blush, den vil jeg absolutt anbefale. Anonymkode: 9aeb0...37e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaledonia Skrevet 1 time siden #3 Del Skrevet 1 time siden Bourjois Little Round Pot Blusher . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaledonia Skrevet 45 minutter siden #4 Del Skrevet 45 minutter siden Lily Lolo Lily Lolo Mineral Blush - Rosa - Rouge | Ellos.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 minutter siden #5 Del Skrevet 2 minutter siden Ikke det du spør om. Men jeg opplevde en ny verden i det jeg gikk over til flytende. Så mye penere og mer naturlig resultat. Og det sitter pang på hele dagen. Om det er uaktuelt ville jeg tatt turen innom en Mac butikk og fått hjelp. De prøver ulike ting på deg, og har et enormt utvalg. Anonymkode: b09cb...6c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå