Gå til innhold

Vi dro å kjøpte is. Fikk voksenkjeft av mora. Er det så strengt for tiden ?

AnonymBruker
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

missLynch skrev (1 time siden):

Nei de får det ikke bedre i Gaza men det setter det litt i perspektiv angående hva man velger å bli opprørt over. 

En ungdom er ikke rampete fordi de har kjøpt seg en is i storefri.  Hadde de kjøpt kokain eller stjålet en mobed derimot ville jeg kunne brukt det ordet. 

I omgangkretsen  til våre barn har vi det heldig vis så fritt og ukomplisert at vi kan ta med hverandres barn på fotballkamp, bytur, sykkelparken osv og spandere en pølse, en is eller en kake uten å spørre om lov først. Makan til oppførsel 🙄

Ja, okei. Jeg foretrekker at rampestrekene er is og ikke kokain og stjeling av mopeder. Her er dette regnet som kriminalitet og noen hakk over rampete. 
jeg hadde blitt så opprørt hadde jeg hadde ringt og kjeftet. Jeg hadde bedt om og bli informert neste gang. Det går an og ha flere tanker i hodet samtidig, om man skal sette alt i Gaza perspektiv kan vi jo slutte med oppdragelse, ønske om og vite hvor barna våre er og hva de gjør og slutte med sunn mat. 
ja, det er fint vi ikke er i samme omgangskrets , for jeg hadde ringt eller sent en melding om jeg skulle tatt med barnet ditt på fotballkamp , bytur, sykkelpark eller cafe, så det hadde blitt full kræsj. 

Anonymkode: abfe3...739

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja, okei. Jeg foretrekker at rampestrekene er is og ikke kokain og stjeling av mopeder. Her er dette regnet som kriminalitet og noen hakk over rampete. 
jeg hadde blitt så opprørt hadde jeg hadde ringt og kjeftet. Jeg hadde bedt om og bli informert neste gang. Det går an og ha flere tanker i hodet samtidig, om man skal sette alt i Gaza perspektiv kan vi jo slutte med oppdragelse, ønske om og vite hvor barna våre er og hva de gjør og slutte med sunn mat. 
ja, det er fint vi ikke er i samme omgangskrets , for jeg hadde ringt eller sent en melding om jeg skulle tatt med barnet ditt på fotballkamp , bytur, sykkelpark eller cafe, så det hadde blitt full kræsj. 

Man slutter ikke med sunn mat  selv om man får påspandert EN kule med is. Herregud. Get a grip! 
Å ønske å vite hvor barna er til en hver tid kommer til å bli umulig når de blir eldre, så du kommer til å få granstsjokk med mindre du er så kontrollfreak at du sporer de med AirTag eller via Snap-kartet. 

Anonymkode: 47327...eef

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Man slutter ikke med sunn mat  selv om man får påspandert EN kule med is. Herregud. Get a grip! 
Å ønske å vite hvor barna er til en hver tid kommer til å bli umulig når de blir eldre, så du kommer til å få granstsjokk med mindre du er så kontrollfreak at du sporer de med AirTag eller via Snap-kartet. 

Anonymkode: 47327...eef

Nå var det ikke i forhold til EN kule is. Hvis alt skal settes i perspektiv med Gaza stripen, så er fortsatt sunn mat viktig? Ok . 

barna mine har ikke gitt meg granatsjokk . Hadde deres rampestreker i storefri vært og kjøpe kokain og stjele mopeder slik det tydeligvis er vanlig ellers hadde jeg blitt bekymret. De kan spise akkurat hva de vil nå, og det er så rare at de kan finne på og kjøpe gulrøtte. Ja, har dem på snap. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...