Gå til innhold

Hva spiser på de døde musa i musefella?!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg satte opp to musefeller i kjelleren igår, og da jeg skulle sjekke idag var det gått mus i begge fellene. Men når jeg så nærmere, readers be warned, så var de nærmest tømt for innhold og var bare skinnet og noe innvoller igjen 🤢🤢😱  de var helt vrengt nesten... det er det kvalmeste jeg har opplevd, og har aldri vært borti noe lignende før!! Og jeg har tømt en del musefeller opp igjennom årene..  Er det rett og slett andre mus som har spist på de døde musa??  Det er jo inni en kjeller, så fugler/rev/katt er utelukka🙈 Noen som har opplevd lignende? 

Anonymkode: ba909...dca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg satte opp to musefeller i kjelleren igår, og da jeg skulle sjekke idag var det gått mus i begge fellene. Men når jeg så nærmere, readers be warned, så var de nærmest tømt for innhold og var bare skinnet og noe innvoller igjen 🤢🤢😱  de var helt vrengt nesten... det er det kvalmeste jeg har opplevd, og har aldri vært borti noe lignende før!! Og jeg har tømt en del musefeller opp igjennom årene..  Er det rett og slett andre mus som har spist på de døde musa??  Det er jo inni en kjeller, så fugler/rev/katt er utelukka🙈 Noen som har opplevd lignende? 

Andre mus garantert. Du bør ta deg en runde rundt huset og få tettet de verste musemotorveiene inn i huset ditt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar! Æsj... dette er heldigvis i et eget rom i kjelleren, som har en litt utett luke. Resten av kjelleren har ikke pleid å ha mus..  men tror jeg skal sette opp feller der også i tilfelle. Og skal kjøpe meg en felle som andre mus ikke får kommet hen på i etterkant! Hvis det fins.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...